Media Markt mağazasından almış olduğum HP pavillion bilgisayarı için iade istedim. Önce HP ile görüştüm. HP beni distribütör firmaya yönlendirdi. Cihaza distribütöre yollafım ve iade onayını aldım. Bana bir form yolladılar. Bu formdan HP ve Arena Bilgisayarın iade onayı var. Yapılması gereken satın alınan mağazaya (Media Markt) ulaşmak. Maalesef ki Media Marktla görüşmeye başladığımda 40 dereden su getirdiler. Para iadesi sadece mağazadan sağlanıyormuş. Ürünü eğer internetten alsaydım yardımcı olurlarmış. Bir ürün satın alırken verilen vaatler dünya dolusu. Şöyle de bir durum var Corona virüs nedeniyle mağazalar kapalı. Ürün arıza çıkartalı 1 ay oldu ben o kadar süredir uğraşıyorum her yerden onayımı aldım şu an Media Markt sıkıntı çıkartıyor. Şöyle de bir durum var. Ürünü aldığımda fiyatı 6299 liraydı. Şu an Media Markt'ta aynı ürün 7000 TL ve bana aldığım fiyattan iade sağlayacaklar be mağaza açıldığında (güya Haziran ayında açılacak). Zaten 700 TL zararım var üstüne üstlük piyasadan alacağım diğer cihazlarda da zam var. Şu an alabileceğim cihazların da hep stok sorunu var. Beni şu anda 1 ay öteliyorlar. Sürekli zarara giriyorum. Kendi çıkarları için beni mağdur bırakıyorlar. Ki şu an 2020 senesindeyiz her şey internet üzerinden ve aynı sistem üzerinden gerçekleşirken mağazadan aldığım için para iadesini ancak oradan yapabiliyorlarmış. İadeyi de zaten kredi kartına yapacaklar. Nakit olarak elden verilmeyecek.
Yani demek istediğim şu: Satarken her şey çok iyi, harika ancak iade yaparken problem çıkartıyorlar ve şu an ben iade için tüm onaylarımı aldım. Onların tek yapması gereken ödemeyi yapmak.
Şunu da belirtmek istiyorum. İade için aradım ve kayıtta ismim soy ismim mail adresim hep yanlış yazılmış. Bu durumu birkaç aramadan sonra fark ettim. Bilgilerimi gelişigüzel doldurmuşlar. Değiştirmek durumunda kaldım. Ve yaşanan gelişmelerin iletilmemesini buna bağladılar. Kendi rezilliğini kabul ettiler ya da ardına sığındılar
İlgili kurumlara ulaşmasını rica ediyorum. Yapılan müşteriye büyük bir hakarettir. Müşteri memnuniyetini değil kendi çıkarları doğrusunda hareket etmektir.
Yani demek istediğim şu: Satarken her şey çok iyi, harika ancak iade yaparken problem çıkartıyorlar ve şu an ben iade için tüm onaylarımı aldım. Onların tek yapması gereken ödemeyi yapmak.
Şunu da belirtmek istiyorum. İade için aradım ve kayıtta ismim soy ismim mail adresim hep yanlış yazılmış. Bu durumu birkaç aramadan sonra fark ettim. Bilgilerimi gelişigüzel doldurmuşlar. Değiştirmek durumunda kaldım. Ve yaşanan gelişmelerin iletilmemesini buna bağladılar. Kendi rezilliğini kabul ettiler ya da ardına sığındılar
İlgili kurumlara ulaşmasını rica ediyorum. Yapılan müşteriye büyük bir hakarettir. Müşteri memnuniyetini değil kendi çıkarları doğrusunda hareket etmektir.