ozgurbey1
80+
- Katılım
- 30 Mayıs 2024
- Mesajlar
- 249
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 116
- İsim
- Özgür
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #27
Razer Türkiye "değişim kararı" veriyor. İncehesap teknik servisi "muadili ya da üst modeli yok" diyerek ücret iadesi yapıyor ancak alışverişi onları sitesinden yapmadım. Hepsiburada üzerinden yaptım ve "İADE" amaçlı gitmedi "ONARIM" amacıyla gitti.Servis raporunda para iadesi veya değişim kararı çıktıysa sizin muhattabınız hepsiburada incehesap satıcı olsa dahi sorununuzu hepsiburada ile çözmeniz gerekiyor incehesap karar merci değil eğer servis raporunuzda sadece para iadesi çıktıysa hepsiburadanın zaten para iadesinden başka şansı kalmıyor bu durumda sizin thhye başvurup servisi şikayet etmeniz gerekiyor hepsiburadayı değil.