İnceHesap onarım talebine iade REZİLLİĞİ! Ne yapmalıyım? SON GÜNCELLEME ÇÖZÜLDÜ

Servis raporunda para iadesi veya değişim kararı çıktıysa sizin muhattabınız hepsiburada incehesap satıcı olsa dahi sorununuzu hepsiburada ile çözmeniz gerekiyor incehesap karar merci değil eğer servis raporunuzda sadece para iadesi çıktıysa hepsiburadanın zaten para iadesinden başka şansı kalmıyor bu durumda sizin thhye başvurup servisi şikayet etmeniz gerekiyor hepsiburadayı değil.
Razer Türkiye "değişim kararı" veriyor. İncehesap teknik servisi "muadili ya da üst modeli yok" diyerek ücret iadesi yapıyor ancak alışverişi onları sitesinden yapmadım. Hepsiburada üzerinden yaptım ve "İADE" amaçlı gitmedi "ONARIM" amacıyla gitti.
 
benzer bir olay başıma gelmişti. ozaman razer düz krakenim vardı. üretimde olmadığı için üzerine 150TL alıp kraken X vermişlerdi. ben düz krakeni 350tl ye almıştım. üzerine 150 tl verdiğimde ise o zamanki kulaklığın fiyatı 1500tl falandı
 
GÜNCELLEME : Hepsiburada'da iadeyi kabul etti :D 739,00 TL iade onaylandı.
Bu ülkede işini düzgün yapan bir tane firma yok. Kadınla konuşuyorum "haklısınız beyefendi ama kurallar bu şekilde başka bir aksiyon alamıyoruz" diyip geçiyor. "Muadil benzeri ürün ya da üst modeli yok" diyor.. diyorum ki "İncehesap kendi sitesinde bile satıyor :D" kadın ise "bize yok bilgisi verildi başka yapabileceğimiz bir şey yok" diyor ASDASDASDA

Attığım videolara adam akıllı destekde gelmediği için, rezil edecek bir şansımız olmadığı için rahatlar. Bizim ülkedeki insanlar böyle sustukça bunlar tepemize binmeye devam edecek.. X ünlü kişisi bu olayı yaşasaydı yer yerinden oynar 10 tane ürün 100 tane özür kutusu giderdi. Yazık..
 
GÜNCELLEME : Hepsiburada'da iadeyi kabul etti :D 739,00 TL iade onaylandı.
Bu ülkede işini düzgün yapan bir tane firma yok. Kadınla konuşuyorum "haklısınız beyefendi ama kurallar bu şekilde başka bir aksiyon alamıyoruz" diyip geçiyor. "Muadil benzeri ürün ya da üst modeli yok" diyor.. diyorum ki "İncehesap kendi sitesinde bile satıyor :D" kadın ise "bize yok bilgisi verildi başka yapabileceğimiz bir şey yok" diyor ASDASDASDA

Attığım videolara adam akıllı destekde gelmediği için, rezil edecek bir şansımız olmadığı için rahatlar. Bizim ülkedeki insanlar böyle sustukça bunlar tepemize binmeye devam edecek.. X ünlü kişisi bu olayı yaşasaydı yer yerinden oynar 10 tane ürün 100 tane özür kutusu giderdi. Yazık..
Selamlar kardeşim şimdi konu biraz karmaşık olabiliyor . Yani Razer teknik servisi senin hakkını veriyor . Satış yapan firma Hepsiburada aracılığıyla sattığı için ürün veya muadili bende mevcut değil diyor ve sonuç olarak Hepsiburada bunun araştırmasını yapmıyor . Çünkü beyan edildiği üzere Hepsiburada üzerinde satış yapan firmanın mağazasında ürün bulunsa bile sitede olmayabiliyor veya muadili bu değil şeklinde beyanda bulunabiliyor .

Sen hakkını sosyal medya üzerinden aramaya çalışıyorsun ama eğer ki yeterli seviyede sosyal medya gücün yoksa bunun etkisi maalesef hiç olmaz. Olması gerek biraz uzun sürse de senin THH gitmen. Çünkü bu benzeri firmalar neredeyse hepsi eğer ki açık varsa kesinlikle o açığı kullanmaya çalışırlar . THH'a giderek uzun sürse de şu an 700 küsür gibi komik bir sayı olan ücreti yerine muadil veya daha iyi bir ürünü alabilirsin.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Tekrardan geçmiş olsun.
 
Selamlar kardeşim şimdi konu biraz karmaşık olabiliyor . Yani Razer teknik servisi senin hakkını veriyor . Satış yapan firma Hepsiburada aracılığıyla sattığı için ürün veya muadili bende mevcut değil diyor ve sonuç olarak Hepsiburada bunun araştırmasını yapmıyor . Çünkü beyan edildiği üzere Hepsiburada üzerinde satış yapan firmanın mağazasında ürün bulunsa bile sitede olmayabiliyor veya muadili bu değil şeklinde beyanda bulunabiliyor .

Sen hakkını sosyal medya üzerinden aramaya çalışıyorsun ama eğer ki yeterli seviyede sosyal medya gücün yoksa bunun etkisi maalesef hiç olmaz. Olması gerek biraz uzun sürse de senin THH gitmen. Çünkü bu benzeri firmalar neredeyse hepsi eğer ki açık varsa kesinlikle o açığı kullanmaya çalışırlar . THH'a giderek uzun sürse de şu an 700 küsür gibi komik bir sayı olan ücreti yerine muadil veya daha iyi bir ürünü alabilirsin.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Tekrardan geçmiş olsun.
Böyle olmamalı, ben Türk vatandaşlarından etimle kemiğimle nefret etmeye başladım. Yapabilecekleri şeyler varken bile uğraşmamak için uğraşmıyorlar. Hakkımı sadece alabilmek için aylarca koşturacağım, fazlasını almak için mahkemelerde sürüneceğim sonra marka çıkıp "o çalışanı işten attık alakamızı kestik" diyerek yine yırtacak. Bari çalışanlar işini yapsa hani hepsi bizim vatan evlatları ya.
 
Böyle olmamalı, ben Türk vatandaşlarından etimle kemiğimle nefret etmeye başladım. Yapabilecekleri şeyler varken bile uğraşmamak için uğraşmıyorlar. Hakkımı sadece alabilmek için aylarca koşturacağım, fazlasını almak için mahkemelerde sürüneceğim sonra marka çıkıp "o çalışanı işten attık alakamızı kestik" diyerek yine yırtacak. Bari çalışanlar işini yapsa hani hepsi bizim vatan evlatları ya.
Bu şirket politikalarıyla alakalı bir durum oradaki çalışanlar ile pek alakalı olmuyorlar . Çünkü inisiyatif alma durumları bir çok konuda kısıtlı olmuş oluyor. Bir kaç hafta önce forumda bir konu açılmıştı ASUS markası ile ilgili bir yabancı youtuber ağır şekilde eleştirdiği bir video yayınlamıştı. Yani maalesef hakkını arayana kadar kimse yardımcı olmyor.
 
Üzüldüm doğrusu sinir olmamak elde değil, peki değişim raporu sizde mevcut mu razer dan bunu talep ettiniz mi , birde şunu deneseniz razer globale İngilizcesi iyi olan biriyle durumu anlatan mail yazsanız bence daha hızlı aksiyon alınabilir, TR firmaları böyle ahlâksız ************* hareketler yapabiliyor bu firmalar bir kulaklık veremeyecek kadar açlar , tr de çözüm bulamayıp direkt globale mail atarak ürünü yurt dışından bile gönderen firmalar görmüştüm, o şansınızıda bir deneyin aynı şekilde thh ye vermek şart oldu süre olarak sancılı bir süreç ama ben mutlu sona ulaşıp sıfır kulaklığa kavuşacağınıza inanıyorum,
 
13-14 Ay önce hepsiburada üzerinden satıcısının incehesap olduğu razer marka bir kulaklık satın aldım (739 tl);

Ürün arızalandı ve hepsiburada üzerinden servise özellikle "Asla iade kabul edilmeyecek onarım talebi üzerine gelmiştir" notu ile hem kendim ürünün üzerine kağıt içine kağıt koyarak hemde hepsiburada belirtti.
Aynı zamanda incehesabı 5 kez arayıp belirttim ve durumu anladıklarını kabul ettiler

Ürünün tüm kutu içeriği ve ürünün kendisi çiziksiz bir şekilde yollandı "ürün kusurlu" bulundu ve değişime gideceği söylendi RAZER TÜRKİYE tarafından. Daha sonrasında 4-5 gün bekleyince ürünün aynısı, muadili ya da üst modeli olmadığı gerekçesiyle ( sabah beni arayıp "üst model ya da muadil ister misiniz?" diye sordular) ürünün iadesini gerçekleştirdiler..

Ürünün aynısı şu an 4999 TL akakçe ve epey üzerinden kontrol edildi, üst modelleri ise 6-7-8k civarında..
İncehesabı aradığımda "bana üst model teklif edildi ve ben iade istemediğimi söylediğimi aynı zamanda ürünün %100 marka yani kullanıcı tarafından olmayan şekilde kusurlu olduğunu" belirttim. İncehesap müşteri temsilcisi ise "teknik servis kararı bu şekilde bizim bir etkimiz yok, hakkınızı tüketici hakem heyetinde arayın" diyerek başından savdı.

Ne yapmam gerekiyor?
İncehesap'ın satış ve teknik servis yeri 15-20 dk mesafede bana kendin ürün götürmedikçe ilgilenmiyorlar bilgin olsun kulaklık değişimi için çok direndiler bana ama yemezler bizzat kendim götürdüğüm için ve orada beklediğim az'da hir çıkardığım için değişim yaptılar ürüne tamir ettiler ama sorun devam ediyordu
 
Üzüldüm doğrusu sinir olmamak elde değil, peki değişim raporu sizde mevcut mu razer dan bunu talep ettiniz mi , birde şunu deneseniz razer globale İngilizcesi iyi olan biriyle durumu anlatan mail yazsanız bence daha hızlı aksiyon alınabilir, TR firmaları böyle ahlâksız ************* hareketler yapabiliyor bu firmalar bir kulaklık veremeyecek kadar açlar , tr de çözüm bulamayıp direkt globale mail atarak ürünü yurt dışından bile gönderen firmalar görmüştüm, o şansınızıda bir deneyin aynı şekilde thh ye vermek şart oldu süre olarak sancılı bir süreç ama ben mutlu sona ulaşıp sıfır kulaklığa kavuşacağınıza inanıyorum,
Razer servis telefonla görüşme sağlamıyormuş, incehesap raporu iletmiyor. Mahkeme yoluyla ses kayıt ve raporu alabilirsiniz dediler.
 
SON GÜNCELLEME: Hepsiburada Müdürlüğünden arandım ve 561 TL karşılığında sıfır aynı ürünü 2 yıl garantili şekilde teklif ettiler, kabul ettim.
İncehesaba günlerdir ulaşamadıkları ve herhangi bir dönüş alamadıklarını ilettiler. Muhtemelen üzerlerine gitsem hiç para ödemeden almam gereken ürünü alırdım ancak 561 TL ile kurtulmayı tercih ettim. Tekrardan Hepsiburada mı? Belki ancak tekrardan İncehesap mı? ASLA
 
çoğu insanın thh ye gitmeyeceğini bildikleri için bu muameleyi çekiyorlar, aslında devlet bu firmalara milyonlarca dolar ceza kesse bir daha hiç kimseyi mağdur edemezler
 
İadeymis değişimmiş senin ne istediğinin önemi yok hocam. Özellikle Hepsiburada tarafında. Herkes kendi bildiğine at koşturuyor. Daha önce kuponla 2 tl ye aldığım usb bozuldu. Değişim istedim. İade ettiler 2 tl yi. 2 TL :). Aradım Hepsiburadayı. Siz ***** mısınız dedim. Yapabileceğimiz bir şey yok dediler.
 
SON GÜNCELLEME: Hepsiburada Müdürlüğünden arandım ve 561 TL karşılığında sıfır aynı ürünü 2 yıl garantili şekilde teklif ettiler, kabul ettim.
İncehesaba günlerdir ulaşamadıkları ve herhangi bir dönüş alamadıklarını ilettiler. Muhtemelen üzerlerine gitsem hiç para ödemeden almam gereken ürünü alırdım ancak 561 TL ile kurtulmayı tercih ettim. Tekrardan Hepsiburada mı? Belki ancak tekrardan İncehesap mı? ASLA
Kısa sürede sonuçlanması için eh işte, peki şuan ne olmuş oldu iade tutarı ile 561 toplayınca şuanki satış fiyatı mı yapıyor kaça satılıyor ki almaya kalksan
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,160,233
Mesajlar
10,456,487
Üyeler
184,282
Son üye
fatihben9991
Geri
Top