9 Kasım 2025 tarihinde Millenicom’a Türknet'ten geçiş yaptım. Fiber dönüşüm kampanyasından yararlanıp 1000 megabitlik taahhütsüz paket satın aldım. Ancak geçiş sırasında bana geçici olarak 16 megabit hızında, taahhütlü VDSL paket tanımlandı. Müşteri hizmetleriyle görüştüğümde, önceki sağlayıcımda 16 megabit kullandığım gerekçesiyle bu paketin verildiği söylendi. Oysa önceki sağlayıcımda 100 megabitlik bir paket kullanıyordum ve geçici de olsa en azından 100 megabitlik bir paket tanımlanmasını talep ettim. Fakat ayda sadece bir kez paket değişikliği yapılabileceği belirtilerek bu talebim reddedildi.
Bu nedenle 16 megabitlik pakette kalıp fiberin aktif edilmesini beklemeyi tercih ettim. Sonrasında fiber aboneliğimin aktif olmadığı söylendi ve tekrar başvuru yapmak zorunda kaldım. 11 Kasım’da tekrar arandığımda ise, paketimin taahhütlü olduğu için taahhütsüze geçemeyeceğim belirtildi. Konuyu tekrar müşteri hizmetleriyle görüştüm, uzman birime aktarıldım. Uzman birimdeki yetkili, fibere geçebilmem için 1 ay beklemem gerektiğini, ayda sadece bir defa paket değişikliği yapılabildiğini söyledi. Oysa bana daha önce böyle bir bilgi verilmemişti ve fiber aboneliğimin hemen aktif edileceği söylenmişti. Ayrıca, kampanya birimi tarafından da bu konuda net bir bilgilendirme yapılmadı.
Şu anda Ankara/Çankaya’da hâlâ istemediğim 16 megabit hızında internet kullanmak zorundayım ve bu durum işimi ciddi şekilde aksatıyor. Defalarca müşteri hizmetleriyle iletişime geçmeme rağmen herhangi bir sonuç alamadım ve süreçle ilgili yazılı veya sözlü bir bilgilendirme de yapılmadı. Böyle bir mağduriyet yaşamış bulundum. İçinizde böyle bir şey yaşayan var mı varsa daha sonrasında ne yaptınız yorumlarda konuşalım.
Bu nedenle 16 megabitlik pakette kalıp fiberin aktif edilmesini beklemeyi tercih ettim. Sonrasında fiber aboneliğimin aktif olmadığı söylendi ve tekrar başvuru yapmak zorunda kaldım. 11 Kasım’da tekrar arandığımda ise, paketimin taahhütlü olduğu için taahhütsüze geçemeyeceğim belirtildi. Konuyu tekrar müşteri hizmetleriyle görüştüm, uzman birime aktarıldım. Uzman birimdeki yetkili, fibere geçebilmem için 1 ay beklemem gerektiğini, ayda sadece bir defa paket değişikliği yapılabildiğini söyledi. Oysa bana daha önce böyle bir bilgi verilmemişti ve fiber aboneliğimin hemen aktif edileceği söylenmişti. Ayrıca, kampanya birimi tarafından da bu konuda net bir bilgilendirme yapılmadı.
Şu anda Ankara/Çankaya’da hâlâ istemediğim 16 megabit hızında internet kullanmak zorundayım ve bu durum işimi ciddi şekilde aksatıyor. Defalarca müşteri hizmetleriyle iletişime geçmeme rağmen herhangi bir sonuç alamadım ve süreçle ilgili yazılı veya sözlü bir bilgilendirme de yapılmadı. Böyle bir mağduriyet yaşamış bulundum. İçinizde böyle bir şey yaşayan var mı varsa daha sonrasında ne yaptınız yorumlarda konuşalım.