Wagner6171
80+
- Katılım
- 1 Şubat 2021
- Mesajlar
- 7
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 0
- İsim
- Eray Ceyhan
Zyxel VMG3312-B10B modemini kullanıyorum. Bugün modem ışıklarının tamamı söndü ve sadece güç ışığı kırmızı yandı. Araştırmalarım sonucu güncelleme yapmam gerektiğini öğrendim. Güncellemeyi yapıp tekrar kurulum yaptım, ancak hâlâ internet gelmedi. TurkNet’i aradım, birlikte kurulumu tekrar yaptık ama sorun çözülmedi.
Kırmızı ışık yanarken WPS ve WLAN tuşlarına basmıştım, bunun sebep olup olmadığını araştırdım ama herhangi bir sonuca ulaşamadım.
Şu an telefon modeme bağlanıyor ancak internete erişemiyor. Bilgisayarda da Ethernet bağlantısı var ama “İnternet erişimi yok” hatası alıyorum. TurkNet müşteri temsilcisi, internetin modeme iletildiğini ancak bana yönlendirilemediğini söyledi ve Zyxel ile görüşmem gerektiğini belirtti. Zyxel’in çalışma saatleri hafta içi 09.00-17.00 olduğu için onlarla henüz iletişime geçemedim.
Bu sorunu nasıl çözebilirim?
Kırmızı ışık yanarken WPS ve WLAN tuşlarına basmıştım, bunun sebep olup olmadığını araştırdım ama herhangi bir sonuca ulaşamadım.
Şu an telefon modeme bağlanıyor ancak internete erişemiyor. Bilgisayarda da Ethernet bağlantısı var ama “İnternet erişimi yok” hatası alıyorum. TurkNet müşteri temsilcisi, internetin modeme iletildiğini ancak bana yönlendirilemediğini söyledi ve Zyxel ile görüşmem gerektiğini belirtti. Zyxel’in çalışma saatleri hafta içi 09.00-17.00 olduğu için onlarla henüz iletişime geçemedim.
Bu sorunu nasıl çözebilirim?