Monitor de ghosting var mı?

Katılım
19 Ağustos 2020
Mesajlar
421
Reaksiyon skoru
186
Merhabalar, hayırlı günler arkadaşlar. Monitör aldım daha bir şey olmadı alalı, 10-15 gün olmuştur en fazla. Monitör ölü piksel yaptım bir sorun göremedim ama ghosting den şüpheleniyorum veya ben endişe ediyorum çok. VA, panel ekran, bir video çektim ağır çekim de, videoya bakabilirseniz çok sevinirim. Eğer ekstra olarak bilgi, video isterseniz eklerim seve seve.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,984
Mesajlar
11,082,998
Üyeler
198,224
Son üye
netmaster
Geri
Top