Monitörde Bir Leke Var

ens akn

80+
Katılım
29 Ocak 2023
Mesajlar
29
Reaksiyon skoru
6
Geçen gün indirimden (4800TL) GameBooster GB-27F180QF 27" 180Hz Fast IPS 0.5ms Mprt 2k Qhd 2xhdmı+2xdp Rgb monitörünü aldım 26 Haziran'da sipariş eve ulaştı.
Ben şehir dışında olduğum için abim açıp çalışmasını kontrol etti yani kendi gözümle görmedim fakat dediğine göre ekranda bi leke varmış, yüzey temizlik beziyle silmeyi denemiş ve geçmemiş, aynı zamanda eliyle lekenin üstünden geçince lekeyi hissetmiyormuş.
Ne kadar gözükür bilmiyorum ama bu tarz küçük lekeler çıkınca ne yapıyorsunuz? Direkt iade mi ediyorsunuz yoksa garantiye yollayıp değişim mi talep ediyorsunuz?
1782663782488.webp
 
Ölü pixelden ziyade sıkışmış pixelde olabilir. İade edin uğraşmayın.
 
Kardeşim öncelikle ölü piksel nedeni ile iade edersen servis bunu kabul etmez. Çünkü yasal olarak belli bir sayıya kadar ölü piksel normal kabul ediliyor. Eğer internetten aldıysan ve 15 günlük yasal süre içersinde iade etmek istiyorsan “ışık huzmeleri çok fazla, renkler canlı değil” gibi sebeplerle iade etmen gerekiyor. Eğer çok takıntılı bir adam değilsen çok takılma kullanmaya devam et. Ben olsam iade ederdim doğrusu söylemek gerekirse.

Lekeyi elimle ellediğim zaman hissediyorum demişsin. Panel darbe almış olma ihtimalide var.
 
Kardeşim öncelikle ölü piksel nedeni ile iade edersen servis bunu kabul etmez. Çünkü yasal olarak belli bir sayıya kadar ölü piksel normal kabul ediliyor. Eğer internetten aldıysan ve 15 günlük yasal süre içersinde iade etmek istiyorsan “ışık huzmeleri çok fazla, renkler canlı değil” gibi sebeplerle iade etmen gerekiyor. Eğer çok takıntılı bir adam değilsen çok takılma kullanmaya devam et. Ben olsam iade ederdim doğrusu söylemek gerekirse.
bilemiyorum hocam gözüme takılır mı emin değilim. 11 temmuzda son iade tarihi doluyor ben eve en erken 7'sinde gidicem, gidene kadar bekletmeyi planlıyorum

eliyle dokununca hissetmiyor yazmıştım
 
bilemiyorum hocam gözüme takılır mı emin değilim. 11 temmuzda son iade tarihi doluyor ben eve en erken 7'sinde gidicem, gidene kadar bekletmeyi planlıyorum

Dostum eğer emin değilsen hiç riske girmek direkt iade talebi oluştur ve ekranı geri ver. Demek ki sorunundan dolayı indirime girmiş. Eee boşuna dememişler ucuz etin yahnisi yenmez diye.
 
Dostum eğer emin değilsen hiç riske girmek direkt iade talebi oluştur ve ekranı geri ver. Demek ki sorunundan dolayı indirime girmiş. Eee boşuna dememişler ucuz etin yahnisi yenmez diye.
evet orasını doğru diyorsun uygun fiyat bulunca bi problem çıkıyor çoğunlukla
 
Kardeşim öncelikle ölü piksel nedeni ile iade edersen servis bunu kabul etmez. Çünkü yasal olarak belli bir sayıya kadar ölü piksel normal kabul ediliyor. Eğer internetten aldıysan ve 15 günlük yasal süre içersinde iade etmek istiyorsan “ışık huzmeleri çok fazla, renkler canlı değil” gibi sebeplerle iade etmen gerekiyor. Eğer çok takıntılı bir adam değilsen çok takılma kullanmaya devam et. Ben olsam iade ederdim doğrusu söylemek gerekirse.

Lekeyi elimle ellediğim zaman hissediyorum demişsin. Panel darbe almış olma ihtimalide var.
Belli bir sayıya kadar şeklinde yasal bir durum söz konusu değil. Öyle bir şey yok. Firmalar bunu kullanarak işi yokuşa sürüyor. THH ile her türlü sen haklı olursun.
 
Belli bir sayıya kadar şeklinde yasal bir durum söz konusu değil. Öyle bir şey yok. Firmalar bunu kullanarak işi yokuşa sürüyor. THH ile her türlü sen haklı olursun.

Bizzat tüketici hakları mahkemesini bu sebepten kaybettim dostum.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,343
Mesajlar
11,086,779
Üyeler
198,302
Son üye
Talha_-_
Geri
Top