Yardım Monitördeki Tuhaf Sorun..!

WhoCares

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
6,727
Reaksiyon skoru
3,604
2. monitor olarak kullaniyorum şöyle bir problemle karşılaştım yeni dikkatimi çekti daha doğrusu 144 hz ürünün kendi display port kablosu ile kullaniyorum bu kırmızlıklar aynı sorun 120 hz de de oluyor fakat 60 hz e aldığım zaman bu kırmızılıklar gidiyor hdmi kablo ilede denedim 144 ve 120 hzlerde ayni kırmızı çizgiler oluyor monitorde black stabilizer i 55 e getirdiğim zaman çıkıyor yükselttiğimde gidiyor nedense teknik servis e sorduğumda dp kablosunda problem olabilir dediler bende herhangi bir dp kablosu almadan buraya danışmak istedim çünkü ona göre servise göndereceğim ürünü yardımlarınız için teşekkürler monitör modeli

LG UltraGear 27 inç 27GL63T-B​

20240315_153240.jpg
 
Son düzenleme:
2. monitor olarak kullaniyorum şöyle bir problemle karşılaştım yeni dikkatimi çekti daha doğrusu 144 hz ürünün kendi display port kablosu ile kullaniyorum bu kırmızlıklar aynı sorun 120 hz de de oluyor fakat 60 hz e aldığım zaman bu kırmızılıklar gidiyor hdmi kablo ilede denedim 144 ve 120 hzlerde ayni kırmızı çizgiler oluyor monitorde black stabilizer i 55 e getirdiğim zaman çıkıyor yükselttiğimde gidiyor nedense teknik servis e sorduğumda dp kablosunda problem olabilir dediler bende herhangi bir dp kablosu almadan buraya danışmak istedim çünkü ona göre servise göndereceğim ürünü yardımlarınız için teşekkürler monitör modeli

LG UltraGear 27 inç 27GL63T-B​

Alıntıyı görüntüle
Benim de başıma gelmişti bu acer marka monitörümde. Monitörü servide gönderdim iki kere sorun bulamadılar ama geldiğinde geçmişti. Evin elektrik hattından kaynaklandığı kanısındayım
 
Benim de başıma gelmişti bu acer marka monitörümde. Monitörü servide gönderdim iki kere sorun bulamadılar ama geldiğinde geçmişti. Evin elektrik hattından kaynaklandığı kanısındayım
elektrikle ilgili problem olsa 60 hz aldığımdada aynı sorun devam etmesi lazım değil mi ? ben panelden şüpheleniyorum
 
elektrikle ilgili problem olsa 60 hz aldığımdada aynı sorun devam etmesi lazım değil mi ? ben panelden şüpheleniyorum
Mümkün. Ben de arıza şüphesiyle göndermiştim, arıza çıkmamıştı
 
vesa sertifikalı ariyorum ben darkin yok
Hiç bilmediğim bi detay ama kabloyu mümkünse amazon gibi hızlı teslimle alırsın, kablo hızlıca ulaşır sana. Bakarsın sorunun kaynağına göre kabloyu iade etmen gerekirse sorunsuzca iade edersin
 
Hiç bilmediğim bi detay ama kabloyu mümkünse amazon gibi hızlı teslimle alırsın, kablo hızlıca ulaşır sana. Bakarsın sorunun kaynağına göre kabloyu iade etmen gerekirse sorunsuzca iade edersin
amazonun stoğunda yok malesef ama lg ye mesaj göndermiştim adamlar bizim kablomuzda sıkıntı yok sizin ekran kartınız bozuk diye iddaa ettiler :kekw: ürünün garantisi devam ediyor zaten panelde problem varsa hatalı üretime denk geldik sanırım
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,159,965
Mesajlar
10,454,202
Üyeler
184,248
Son üye
psilive
Geri
Top