Monitöre görüntü gelmiyor

AlpBeyk

80+ Bronze
Katılım
10 Eylül 2020
Mesajlar
1,214
Reaksiyon skoru
466
Gençler ben 1.5 ay önce da-sıstem4 aldım ve hepsiburadadan da msi optix g241 aldım ve kullanmaya başladım şimdiye kadar mavi ekran yemiştim neredeyse her açıldığında (alakası varmı bilmiyorum) ama düzeldiği için umursamadım ama bugün bilgisayarı 1.5 saatliğine açık bırakmıştım ve sonra geldim fanların ışığı yanmıyodu ekranda görüntü yoktu ama bilgisayarın üstündeki power ışığı yanıyordu bende basılı tutup kapatıyım dedim ama kapanmadı baya bi uzun süre tutmama rağmen sonra güç kaynağının düğmesinden kapattım tekrar açtım ve görüntü gelmedi fanların ışığı falan yanıyo işlemci fanı dahil dönüyor mouse ve klavyenin ışığı yanıyor bu sefer power tuşuna basılı tuttuğumda kapandı ve monitörle gelen hdmi kabloyu kullanmıyorum display port kullanıyorum
Lütfen yardımcı olun
@Abdullah Hacıgül
 
Geri
Top