Neler Yeni

Monitörü iade edecegim ama çok sıkıntı

Katılım
21 Ocak 2021
Mesajlar
164
Dahası  
Reaksiyon skoru
11
İsim
Ahmet
Arkadaslar bi monitör aldim ışık sizmasi aşırı derecede var gündüz gözüyle bile fark ediliyor googleye monitör iade sikayet yazdım ilk sitede cikan yazı benim aldığım yerle ilgili adam şöyle yazmış yol yakınken göndermesemmi kargoda git gel monitör harab olacak karsima çıkan şikayet

Trendyol aracılı ile Beta Plus firmasından 17.03.2021 tarihinde ile 1 adet HP ® marka monitör satın aldım. Siparişim 19.03.2021 tarihinde PTT Kargo ® vasıtasıyla tarafıma ulaştı. Ürünü kutusundan çıkartıp denedikten sonra görüntü kalitesini beğenmediğim için derhal bütün aksesuarları ve faturasıyla birlikte, Mesafeli Satış Sözleşmesinde yer alan cayma hakkımı; aynı sözleşmede belirtilen iade şartlarına uygun bir biçimde kullanarak, teslimat sonrasının ilk günü olan 22.03.2021 tarihinde, iade şartlarında belirtildiği üzere PTT Kargo aracılığıyla iade ettim. İzlediğim prosedürde Mesafeli Satış Sözleşmesi’nde bulunan iade koşullarına aykırı herhangi bir durum söz konusu olmamasına rağmen iade talebim reddedildi ve ürün tarafıma tekrar teslim edilmek üzere kargoya verildi.
Trendyol Müşteri Hizmetleri ile yaptığım telefon görüşmesinde “Elektronik ürünlerin kutusunun açılmış olması sebebiyle iadesinin ancak yetkili teknik servisin düzenleyeceği “İade ve Değişim Raporu” ibrazıyla mümkün olacağı şeklinde tarafıma sunulan gerekçenin, ilgili kanun ve sözleşmede yer almadığı aşikar olup, cayma hakkımın kullandırılmasına mani teşkil edecek nitelik taşımadığı bilgim dahilindedir.
İşbu; 1-İade talebimin reddedilme gerekçesinin 2-İade talebimin reddedilmesine dayanak teşkil ettiğini iddia ettiğiniz Mesafeli Satış Sözleşmesi maddesindeki metnin (Madde ve Fıkra numarasıyla birlikte), tarafıma yazılı olarak bildirilmesini talep ediyorum. Söz konusu İade Talebimin reddedilme gerekçesinin, 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Kanunu ile Mesafeli Satış Sözleşmesi hükümleri dışında kalan ve taraflar açısından bağlayıcı hükmü bulunmayan çalışma politikalarına dayandırılması ya da ilgili kanun ve sözleşmelerde yer almakla beraber, ilişkilendirilen maddede yer alan hükmün kapsamında olmamasına rağmen bu kapsamda değerlendirilmesi durumunda, uyuşmazlık halleri oluşacağından; tüm yasal haklarımı kullanmak suretiyle Tüketici Hakem Heyeti ve Tüketici Mahkemelerine başvuracağımı bilgilerinize sunarım
 

mert savage

80+ Silver
Katılım
29 Mart 2021
Mesajlar
2,420
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,216
İsim
mert
İlgilendiği Kategoriler
Dizi , müzik , bilgisayar donanımları , oyun hesap satışları , league of legend , okul , eğitim , giyim.
Arkadaslar bi monitör aldim ışık sizmasi aşırı derecede var gündüz gözüyle bile fark ediliyor googleye monitör iade sikayet yazdım ilk sitede cikan yazı benim aldığım yerle ilgili adam şöyle yazmış yol yakınken göndermesemmi kargoda git gel monitör harab olacak karsima çıkan şikayet

Trendyol aracılı ile Beta Plus firmasından 17.03.2021 tarihinde ile 1 adet HP ® marka monitör satın aldım. Siparişim 19.03.2021 tarihinde PTT Kargo ® vasıtasıyla tarafıma ulaştı. Ürünü kutusundan çıkartıp denedikten sonra görüntü kalitesini beğenmediğim için derhal bütün aksesuarları ve faturasıyla birlikte, Mesafeli Satış Sözleşmesinde yer alan cayma hakkımı; aynı sözleşmede belirtilen iade şartlarına uygun bir biçimde kullanarak, teslimat sonrasının ilk günü olan 22.03.2021 tarihinde, iade şartlarında belirtildiği üzere PTT Kargo aracılığıyla iade ettim. İzlediğim prosedürde Mesafeli Satış Sözleşmesi’nde bulunan iade koşullarına aykırı herhangi bir durum söz konusu olmamasına rağmen iade talebim reddedildi ve ürün tarafıma tekrar teslim edilmek üzere kargoya verildi.
Trendyol Müşteri Hizmetleri ile yaptığım telefon görüşmesinde “Elektronik ürünlerin kutusunun açılmış olması sebebiyle iadesinin ancak yetkili teknik servisin düzenleyeceği “İade ve Değişim Raporu” ibrazıyla mümkün olacağı şeklinde tarafıma sunulan gerekçenin, ilgili kanun ve sözleşmede yer almadığı aşikar olup, cayma hakkımın kullandırılmasına mani teşkil edecek nitelik taşımadığı bilgim dahilindedir.
İşbu; 1-İade talebimin reddedilme gerekçesinin 2-İade talebimin reddedilmesine dayanak teşkil ettiğini iddia ettiğiniz Mesafeli Satış Sözleşmesi maddesindeki metnin (Madde ve Fıkra numarasıyla birlikte), tarafıma yazılı olarak bildirilmesini talep ediyorum. Söz konusu İade Talebimin reddedilme gerekçesinin, 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Kanunu ile Mesafeli Satış Sözleşmesi hükümleri dışında kalan ve taraflar açısından bağlayıcı hükmü bulunmayan çalışma politikalarına dayandırılması ya da ilgili kanun ve sözleşmelerde yer almakla beraber, ilişkilendirilen maddede yer alan hükmün kapsamında olmamasına rağmen bu kapsamda değerlendirilmesi durumunda, uyuşmazlık halleri oluşacağından; tüm yasal haklarımı kullanmak suretiyle Tüketici Hakem Heyeti ve Tüketici Mahkemelerine başvuracağımı bilgilerinize sunarım
biraz özetleyebilirmisin
 
Katılım
21 Ocak 2021
Mesajlar
164
Dahası  
Reaksiyon skoru
11
İsim
Ahmet
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
biraz özetleyebilirmisin
Monitör aldim 8 gun önce elime ulaştı ışık sizmasi mevcut gönderen firma cok sıkıntılı adamlar bir türlü iade edilmiyor sikayet var sitesinde baktım hepsi iade sıkıntısı benim yine iyi ışık sizmasi millete kırık monitör göndermişler adam kutu açmadan göndermiş kabul etmemişler ben acaba iade etmesemmi
 

Presodi

80+
Katılım
29 Aralık 2020
Mesajlar
208
Dahası  
Reaksiyon skoru
62
İsim
Burak Öner
Monitördür kulaklıktır mousedur bunları Amazon dışından almayın artık ki başınız ağrımasın. Aldım Amazon’dan monitörü bir tane renkli ölü piksel oluştu 1ay sonra. Görüştüm amazon ile 2yıl içeresinde istediğiniz zaman iade edebilirsiniz diyor kafa rahat.
 
Katılım
21 Ocak 2021
Mesajlar
164
Dahası  
Reaksiyon skoru
11
İsim
Ahmet
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Burda önerdiler herkes onu önerdi bende aldim yoksa alırmıyım
Monitördür kulaklıktır mousedur bunları Amazon dışından almayın artık ki başınız ağrımasın. Aldım Amazon’dan monitörü bir tane renkli ölü piksel oluştu 1ay sonra. Görüştüm amazon ile 2yıl içeresinde istediğiniz zaman iade edebilirsiniz diyor kafa ra
Monitördür kulaklıktır mousedur bunları Amazon dışından almayın artık ki başınız ağrımasın. Aldım Amazon’dan monitörü bir tane renkli ölü piksel oluştu 1ay sonra. Görüştüm amazon ile 2yıl içeresinde istediğiniz zaman iade edebilirsiniz diyor kafa rahat.
 

mert savage

80+ Silver
Katılım
29 Mart 2021
Mesajlar
2,420
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,216
İsim
mert
İlgilendiği Kategoriler
Dizi , müzik , bilgisayar donanımları , oyun hesap satışları , league of legend , okul , eğitim , giyim.
Monitör aldim 8 gun önce elime ulaştı ışık sizmasi mevcut gönderen firma cok sıkıntılı adamlar bir türlü iade edilmiyor sikayet var sitesinde baktım hepsi iade sıkıntısı benim yine iyi ışık sizmasi millete kırık monitör göndermişler adam kutu açmadan göndermiş kabul etmemişler ben acaba iade etmesemmi
https://www.lightbleedtest.com/#
test edermisiniz
 

asertyu

80+ Silver
Katılım
22 Nisan 2020
Mesajlar
2,868
En İyi Cevap
1
Işık sızması olması normaldir. Fotoğraf atar mısınız sızmayı gösteren. Ölü piksel yoksa sıkıntı değil.
 

mert savage

80+ Silver
Katılım
29 Mart 2021
Mesajlar
2,420
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,216
İsim
mert
İlgilendiği Kategoriler
Dizi , müzik , bilgisayar donanımları , oyun hesap satışları , league of legend , okul , eğitim , giyim.
ayrıca trendyoldan teknolojik alet almak hiç mantıklı değil , kulaklık mouse falan hepsi sahte
 
Katılım
21 Ocak 2021
Mesajlar
164
Dahası  
Reaksiyon skoru
11
İsim
Ahmet
Screenshot_20210329-210649_Discord.jpg

Işık sızması olması normaldir. Fotoğraf atar mısınız sızmayı gösteren. Ölü piksel yoksa sıkıntı değil.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Fotoğrafın abartisi yok videodan aldim çıplak gözle aynı bu kadar görünüyor
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,049,106
Mesajlar
9,439,535
Üyeler
166,485
Son üye
ibros
Top Bottom