Monitörüm kendiliğinden Karardı

Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
312
Reaksiyon skoru
74
Arkadaşlar Selamün aleyküm
Monitörüm: Rampage RM 144
2 gündür bilgisayarı açmıyordum bugün geldim açtım sol altda olduğu gibi orası kararmış nedendir acaba
( Kabloları Söktüm Tekrar Taktım )
 

Ekler

  • IMG_20210129_160936.jpg
    IMG_20210129_160936.jpg
    2.2 MB · Hit: 34
  • IMG_20210129_160234.jpg
    IMG_20210129_160234.jpg
    3.3 MB · Hit: 34
Geri
Top