Neler Yeni

Yardım Monster Notebook Servisinde Cihazım Bozuldu

Katılım
20 Kasım 2023
Mesajlar
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Alpay Samet Genç
Olayın Detayları:

Başlangıç:

Cihazımı ilk aldığımda herhangi bir problem yoktu. Fakat cihazımı servise ilk kez gönderdikten sonra, her 6-7 ayda bir düzenli olarak cihazım bozulmaya başladı.

Servis Sorunları:
Cihazımı servise temizlik için gönderdikten sonra cihazımın kasasında çizikler oluştu. Fakat servis o zamanlarda, şu an yaptığı gibi ellerine cihaz ulaştığı zaman cihazın fotoğrafını çekmediği için elimde onların cihazın kasasına zarar verdiğine dair bir görsel yok. Cihazım kirlenmesin diye cihazımın kendi klavyesine bile dokunmazken servisin cihazımı çizmesi kötü bir durum. Cihazımın kamerası kendi kendine bozuldu (bu sorunu arıza notuna yazarak defalarca kez kendilerine ilettim fakat kamera sorunum hiç çözülmedi.), ekran paneli kendi kendine bozuldu. (Bu sorunlar servise her gönderdiğimde parça parça arttı.) Servis ise cihaza format atıp geri gönderiyordu.

Ayıplı Mal:
Cihazım sürekli performans sorunları yaşıyordu, sürekli bir darboğaz ve ısınma sorunları söz konusuydu ve ben cihazda kronik sorunlu olduğunu düşündüğüm için müşteri hizmetlerini aradım. (O zamanlarda garantim devam ediyordu.) Kendileri cihazı servise kontrol için yollamamı söylediler ve eğer satılan mal ayıplı ise, değişiminin yapılacağını söylediler. Arıza notuna bu durumu yazıp, cihazı kendilerine kargoladım. Normalde servis arıza notunu bizzat sisteme girmesi gerek. Fakat cihazım için açılan servis kayıt sayfasına "kronik sorun tespiti" ya da "ayıplı mal kontrolü" gibi hiçbir yazı yazılmadı. Ve sanki cihazım periyodik bakım için gelmiş gibi bakımı yapılıp geri gönderildi.

Son Olay: Ben yurt dışına uzun süreli çıkacakken cihazım tekrar bozuldu, acil öncelik kaydı ile servise gönderdim. (Fakat yine de aciliyet vermediler. Ve cihazın yurt dışına çıkacak olmama rağmen 1 haftadan uzun süre serviste bekletildi. Kendilerinin anlaşmalı olduğu Yurtiçi Kargo ile gönderim yapmama rağmen Yurtiçi Kargo da beni bir hafta bekletti.) Servis sürecinde yetkili servis teknisyeni beni aradı cihazımın anakartına -İZİNSİZ- müdahale ettiğini söyledi ve ekran panelinin değiştirilmesi gerektiğini belirtti. Ve benden 8.000 ₺ ücret talep edildi. Birkaç saat sonra yurt dışına çıkacağım için ekran paneli değişimini reddettim onlar da cihazımı aileme geri kargoladı. (Cihaz teslim edilirken Türkiye'de değildim.)

Mevcut Durum: Türkiye'ye erken döndüm. Cihazım açılıyordu ama bazen görüntü gidiyordu. Açıldığı süreçte cihaz oyun oynatıyordu. Ama cihazımda bir sorun daha fark ettim. SSD'lerimin birisi cihazda görünmüyordu. Ben de cihazımı bir önceki teknisyenin söylediği gibi ekran paneli değişimi için tekrar servise gönderdim. Ve SSD ile kamera sorununu da not olarak düştüm. (SSD'nin kendisinde bir sorun yok.) Fakat serviste teknisyen tarafından yapılan müdahaleler sonucunda cihazım daha da bozuldu. Şu anda, anakart değişimi için 24.900 ₺ ücret talep ediyorlar.

Özet:
Cihazımın bakımı için gönderildiği servis, cihazımı çiziklerle geri gönderildi.

İlk servisten sonra
cihazım periyodik olarak bozulmaya başladı. (Bu süreçte garanti devam ediyordu. Fakat şu an garantisi bitmiş durumda.)

İzin alınmadan yapılan anakart müdahalesi sonucu cihazım daha fazla zarar gördü.

Cihaz: Monster Tulpar T7 21.6.1
 

Ekler

  • IMG_20250310_163009.jpg
    IMG_20250310_163009.jpg
    88.1 KB · Hit: 4
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,067,644
Mesajlar
9,597,691
Üyeler
169,591
Son üye
Privatus
Top Bottom