HzMaxPAYNE
80+
- Katılım
- 29 Mayıs 2021
- Mesajlar
- 11
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 5
- İsim
- Alp Demir
Selamlar. Bu konuyu yazmamın sebebi başlıkta gördüğünüz olayı açıklamak isteğimdir. 4.08.2020 tarihinde Monster Notebooktan 299.00 TL'ye Monster Pusat Pro Gaming Wireless Gamepad aldım. 27.04.2021 tarihinde tuş arızası nedeniyle garantiye gönderdim. 03.05.2021 tarihinde teknik servislerinden dönüş aldım ve benim onlarla iletişim kurmam istendi. Aradığımda Gamepadın bozuk olduğu saptanmıştır isterseniz para iadesi istersem de Monster Pusat Pro Gaming Wireless Gamepad stoklarında kalmadığı için yeni versiyon olan Monster Pusat Pro Bluetooth Gamepad verebileceklerini söylediler. Ben de bana sundukları haklardan para iadesi hakkımı kullanmak istedim. Ama babam koronadan dolayı vefat ettiği için onun kredi kartlarına kapatıldığı için erişimimizin olmadığını iadeyi başka nasıl yapabileceğimizi sordum. Teknik servis çalışanı fatura benim adıma olduğu için benden benim adıma bir hesap numarası istedi ve ben de iade için gerekli olan kendi hesabımın iban numarasını attım. Bana talebinizi muhasebe birimimize aktardık kısa süre içinde talebiniz gerçekleşecek dendi ve telefonumu kapattım. Bugün Tarih 16.06.2021, 5 kere iletişim kurmama rağmen her aradığımda aynı yanıtları arıyorum ve herhangi bir gelişme olmuyor. Böyle bir firmanın 300 TL için bu yaptıklarını aklım almıyor. Faturadır, arama kayıtlarıdır, gönderilen smslerdir, hepsi eksiksiz elimde mevcut. Sizleri de bu konuda bilgilendirmek istedim iyi forumlar.