Neler Yeni

Monster Notebook'un 300 TL İçin Yaptığı Rezillik

Katılım
29 Mayıs 2021
Mesajlar
11
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
Alp Demir
Selamlar. Bu konuyu yazmamın sebebi başlıkta gördüğünüz olayı açıklamak isteğimdir. 4.08.2020 tarihinde Monster Notebooktan 299.00 TL'ye Monster Pusat Pro Gaming Wireless Gamepad aldım. 27.04.2021 tarihinde tuş arızası nedeniyle garantiye gönderdim. 03.05.2021 tarihinde teknik servislerinden dönüş aldım ve benim onlarla iletişim kurmam istendi. Aradığımda Gamepadın bozuk olduğu saptanmıştır isterseniz para iadesi istersem de Monster Pusat Pro Gaming Wireless Gamepad stoklarında kalmadığı için yeni versiyon olan Monster Pusat Pro Bluetooth Gamepad verebileceklerini söylediler. Ben de bana sundukları haklardan para iadesi hakkımı kullanmak istedim. Ama babam koronadan dolayı vefat ettiği için onun kredi kartlarına kapatıldığı için erişimimizin olmadığını iadeyi başka nasıl yapabileceğimizi sordum. Teknik servis çalışanı fatura benim adıma olduğu için benden benim adıma bir hesap numarası istedi ve ben de iade için gerekli olan kendi hesabımın iban numarasını attım. Bana talebinizi muhasebe birimimize aktardık kısa süre içinde talebiniz gerçekleşecek dendi ve telefonumu kapattım. Bugün Tarih 16.06.2021, 5 kere iletişim kurmama rağmen her aradığımda aynı yanıtları arıyorum ve herhangi bir gelişme olmuyor. Böyle bir firmanın 300 TL için bu yaptıklarını aklım almıyor. Faturadır, arama kayıtlarıdır, gönderilen smslerdir, hepsi eksiksiz elimde mevcut. Sizleri de bu konuda bilgilendirmek istedim iyi forumlar.
 

pexxrd

80+ Bronze
Katılım
21 Mayıs 2021
Mesajlar
1,402
Dahası  
Reaksiyon skoru
549
İsim
Furkan Güven
Selamlar. Bu konuyu yazmamın sebebi başlıkta gördüğünüz olayı açıklamak isteğimdir. 4.08.2020 tarihinde Monster Notebooktan 299.00 TL'ye Monster Pusat Pro Gaming Wireless Gamepad aldım. 27.04.2021 tarihinde tuş arızası nedeniyle garantiye gönderdim. 03.05.2021 tarihinde teknik servislerinden dönüş aldım ve benim onlarla iletişim kurmam istendi. Aradığımda Gamepadın bozuk olduğu saptanmıştır isterseniz para iadesi istersem de Monster Pusat Pro Gaming Wireless Gamepad stoklarında kalmadığı için yeni versiyon olan Monster Pusat Pro Bluetooth Gamepad verebileceklerini söylediler. Ben de bana sundukları haklardan para iadesi hakkımı kullanmak istedim. Ama babam koronadan dolayı vefat ettiği için onun kredi kartlarına kapatıldığı için erişimimizin olmadığını iadeyi başka nasıl yapabileceğimizi sordum. Teknik servis çalışanı fatura benim adıma olduğu için benden benim adıma bir hesap numarası istedi ve ben de iade için gerekli olan kendi hesabımın iban numarasını attım. Bana talebinizi muhasebe birimimize aktardık kısa süre içinde talebiniz gerçekleşecek dendi ve telefonumu kapattım. Bugün Tarih 16.06.2021, 5 kere iletişim kurmama rağmen her aradığımda aynı yanıtları arıyorum ve herhangi bir gelişme olmuyor. Böyle bir firmanın 300 TL için bu yaptıklarını aklım almıyor. Faturadır, arama kayıtlarıdır, gönderilen smslerdir, hepsi eksiksiz elimde mevcut. Sizleri de bu konuda bilgilendirmek istedim iyi forumlar.
bende anlmadım thh ye başvurabilirsin
 
Katılım
29 Mayıs 2021
Mesajlar
11
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
Alp Demir
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3

Faristod

80+ Bronze
Katılım
3 Haziran 2021
Mesajlar
1,346
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,088
Yaş
22
İsim
Arda Aydın
İnstagram sayfalarına yorum olarak veya şikayet-var a yazmayı denedin mi?
Markalar bazen böyle yapıyor herkese açık alanda yazınca sorunu hallediveriyorlar sonra
 
Katılım
29 Mayıs 2021
Mesajlar
11
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
Alp Demir
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
İnstagram sayfalarına yorum olarak veya şikayet-var a yazmayı denedin mi?
Markalar bazen böyle yapıyor herkese açık alanda yazınca sorunu hallediveriyorlar sonra
Şimdi başladım yazmaya her yere. 300 TL beni fakir onları zengin etmez yaptıkları saygızılık.
 

Xayphelix

80+
Katılım
28 Mayıs 2021
Mesajlar
145
Dahası  
Reaksiyon skoru
48
İsim
Ahmet Çakır
Selamlar. Bu konuyu yazmamın sebebi başlıkta gördüğünüz olayı açıklamak isteğimdir. 4.08.2020 tarihinde Monster Notebooktan 299.00 TL'ye Monster Pusat Pro Gaming Wireless Gamepad aldım. 27.04.2021 tarihinde tuş arızası nedeniyle garantiye gönderdim. 03.05.2021 tarihinde teknik servislerinden dönüş aldım ve benim onlarla iletişim kurmam istendi. Aradığımda Gamepadın bozuk olduğu saptanmıştır isterseniz para iadesi istersem de Monster Pusat Pro Gaming Wireless Gamepad stoklarında kalmadığı için yeni versiyon olan Monster Pusat Pro Bluetooth Gamepad verebileceklerini söylediler. Ben de bana sundukları haklardan para iadesi hakkımı kullanmak istedim. Ama babam koronadan dolayı vefat ettiği için onun kredi kartlarına kapatıldığı için erişimimizin olmadığını iadeyi başka nasıl yapabileceğimizi sordum. Teknik servis çalışanı fatura benim adıma olduğu için benden benim adıma bir hesap numarası istedi ve ben de iade için gerekli olan kendi hesabımın iban numarasını attım. Bana talebinizi muhasebe birimimize aktardık kısa süre içinde talebiniz gerçekleşecek dendi ve telefonumu kapattım. Bugün Tarih 16.06.2021, 5 kere iletişim kurmama rağmen her aradığımda aynı yanıtları arıyorum ve herhangi bir gelişme olmuyor. Böyle bir firmanın 300 TL için bu yaptıklarını aklım almıyor. Faturadır, arama kayıtlarıdır, gönderilen smslerdir, hepsi eksiksiz elimde mevcut. Sizleri de bu konuda bilgilendirmek istedim iyi forumlar.
da5 sistem mi aldınız
 

Faristod

80+ Bronze
Katılım
3 Haziran 2021
Mesajlar
1,346
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,088
Yaş
22
İsim
Arda Aydın
Şimdi başladım yazmaya her yere. 300 TL beni fakir onları zengin etmez yaptıkları saygızılık.
Monsterla 1 kere sorunum oldu onda da hemen yardımcı oldular o yüzden bu yaşadığın olaya şaşırdım aslında. İade edicez dedilerse kesin ederler ama oyalamaları garip geldi
 

Margot Robbie

80+ Titanium
Katılım
9 Ocak 2021
Mesajlar
21,020
En İyi Cevap
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
61,475
Konum
Queensland
İsim
Margot Robbie
İlgilendiği Kategoriler
YKS, İskandinav mitolojisi
Selamlar. Bu konuyu yazmamın sebebi başlıkta gördüğünüz olayı açıklamak isteğimdir. 4.08.2020 tarihinde Monster Notebooktan 299.00 TL'ye Monster Pusat Pro Gaming Wireless Gamepad aldım. 27.04.2021 tarihinde tuş arızası nedeniyle garantiye gönderdim. 03.05.2021 tarihinde teknik servislerinden dönüş aldım ve benim onlarla iletişim kurmam istendi. Aradığımda Gamepadın bozuk olduğu saptanmıştır isterseniz para iadesi istersem de Monster Pusat Pro Gaming Wireless Gamepad stoklarında kalmadığı için yeni versiyon olan Monster Pusat Pro Bluetooth Gamepad verebileceklerini söylediler. Ben de bana sundukları haklardan para iadesi hakkımı kullanmak istedim. Ama babam koronadan dolayı vefat ettiği için onun kredi kartlarına kapatıldığı için erişimimizin olmadığını iadeyi başka nasıl yapabileceğimizi sordum. Teknik servis çalışanı fatura benim adıma olduğu için benden benim adıma bir hesap numarası istedi ve ben de iade için gerekli olan kendi hesabımın iban numarasını attım. Bana talebinizi muhasebe birimimize aktardık kısa süre içinde talebiniz gerçekleşecek dendi ve telefonumu kapattım. Bugün Tarih 16.06.2021, 5 kere iletişim kurmama rağmen her aradığımda aynı yanıtları arıyorum ve herhangi bir gelişme olmuyor. Böyle bir firmanın 300 TL için bu yaptıklarını aklım almıyor. Faturadır, arama kayıtlarıdır, gönderilen smslerdir, hepsi eksiksiz elimde mevcut. Sizleri de bu konuda bilgilendirmek istedim iyi forumlar.
Hocam o Gamepad sorunluydu zaten keşke iyice araştırsaydin.
 
Katılım
29 Mayıs 2021
Mesajlar
11
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
Alp Demir

Faristod

80+ Bronze
Katılım
3 Haziran 2021
Mesajlar
1,346
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,088
Yaş
22
İsim
Arda Aydın
Katılım
29 Mayıs 2021
Mesajlar
11
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
Alp Demir

Margot Robbie

80+ Titanium
Katılım
9 Ocak 2021
Mesajlar
21,020
En İyi Cevap
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
61,475
Konum
Queensland
İsim
Margot Robbie
İlgilendiği Kategoriler
YKS, İskandinav mitolojisi
Monsterla 1 kere sorunum oldu onda da hemen yardımcı oldular o yüzden bu yaşadığın olaya şaşırdım aslında. İade edicez dedilerde kesin ederler ama oyalamaları garip geldi
Bence bilerek oyalamiyorlardir. Yeni hesap numarası vermiş arkadaş. Belki halletme sürecindedirler bilmiyorum ama benimde sorularima çok yardımcı oldu monster firması.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,063,462
Mesajlar
9,559,606
Üyeler
168,942
Son üye
ramazan kaan
Top Bottom