Neler Yeni

Çözüldü✓ Monster Teknik servis hk. (Tulpar T5 v20.3 Takılma problemi)

berke.

80+ Gold
Katılım
14 Temmuz 2020
Mesajlar
5,500
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,173
İsim
Berke
Güncelleme 21-07-2023 Saat 15:00 :
Kadıköy teknik servisi çok yoğun olduğu için gününe randevu alamadım Beşyol'da bana çok uzak olduğu için maalesef oraya kadar gidemeyeceğimi söyledim ve sistemden 26'sına randevumu aldım telefonda konuştuğum kişi teknik serviste inceledikten sonra iade veya değişim hakkında yardımcı olabileceklerini söylediler, arıza videolarını masaüstüne koymamı ve yaşadığım tüm problemleri bir kağıta yazıp cihazın ekranın üstüne koymamı tavsiye etti bende o şekilde hem masaüstüne not defteri olarak hem de kağıt koyup günü geldiğinde götüreceğim.
 

berke.

80+ Gold
Katılım
14 Temmuz 2020
Mesajlar
5,500
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,173
İsim
Berke
Güncelleme 26-07-2023 :
Cihazımı tekrardan servise bıraktım üst model değişikliği veya iade istediğimi ilettim
 

berke.

80+ Gold
Katılım
14 Temmuz 2020
Mesajlar
5,500
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,173
İsim
Berke
07-08-2023 :
Cihazın iade işlemlerinin başladığının bilgisini aldım üst model ile ilgili bir cevap yok.
 

berke.

80+ Gold
Katılım
14 Temmuz 2020
Mesajlar
5,500
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,173
İsim
Berke
09-08-2023 :
İade'den vazgeçmek durumunda kaldım çünkü bu alacağım para ile yeni bir laptop almam veya biraz daha koyup yeni bir laptop almak için yeterli kaynak bulamıyorum o yüzden yeni bir talep açtık ve cevap bekliyoruz olmaz ise muhasebe ile kur üzerinden ödeme yapılmasını isteyeceğim şu anki alacağım para 750 dolar geçen sene ki ödediğim para yaklaşık 1000-1150 dolar arası :D umarım ki bana yardımcı olurlar ki daha fazla laptopsuz kalmayayım.
Mesaj otomatik birleştirildi:

İsteyeceğim modellerde bunlar :
- T7 v20.4,T7 v25.1,T7 v20.5 (Birisi MSI kasa diğerleri Tongfang kasa fakat en azından üretim hatalı veya problemli değil)
 

berke.

80+ Gold
Katılım
14 Temmuz 2020
Mesajlar
5,500
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,173
İsim
Berke
10-08-2023 :
Bir tane daha talep açtık ulaşmadıkları için reddedilme durumunun olduğunu söyledi konuştuğum kişi ben de eğer cihaz problemli olmasaydı zaten servis iade kararı vermezdi cihazımla ilgili dedim şimdi üst bir yetkili kişi arayacakmış herhalde ben laptop u alana kadar eylül ayına gireriz :D
Bu arada kur ile ilgili red cevabı almanız muhtemelen denildi çünkü o vakit TL ile alışveriş yaptığım için mantıken o fiyatlandırma üzerinden iade sağlanır dedi.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yazdıktan 5 dakika sonra arandım tekrar talep oluşturuldu cihazın ilk önce iade alınması gerekiyor denildi fakat cihaz serviste olduğunu söyledim net bir tarihte yok beklemekten başka bir çare yok gibi gözüküyor.
 
Son düzenleme:

HmzaY

80+ Silver
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
4,728
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,036
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
İnşallah bir an önce senin de bu pc işi çözülür. Cidden bu sorunlar çok yordu. Bundan sonra Hp Omen dışında pc ye pek yanaşmam.
 

berke.

80+ Gold
Katılım
14 Temmuz 2020
Mesajlar
5,500
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,173
İsim
Berke
İnşallah bir an önce senin de bu pc işi çözülür. Cidden bu sorunlar çok yordu. Bundan sonra Hp Omen dışında pc ye pek yanaşmam.
Çok yoruldum artık 2 aydır sürekli uğraşıyorum dedim bu yaz benim için eziyet gibi geçti vallaha iade vereceği fiyattan laptop almam mümkün değil ekleme bir olanağımda yok maalesef o yüzden problemsiz bir üst model istedim çok zor değil reddetmeyeceklerini düşünüyorum sonuçta bir öncekinde hem değişim kararı hem de iade kararı bile verilmişti umarım mağdur etmezler.
 

HmzaY

80+ Silver
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
4,728
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,036
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
Çok yoruldum artık 2 aydır sürekli uğraşıyorum dedim bu yaz benim için eziyet gibi geçti vallaha iade vereceği fiyattan laptop almam mümkün değil ekleme bir olanağımda yok maalesef o yüzden problemsiz bir üst model istedim çok zor değil reddetmeyeceklerini düşünüyorum sonuçta bir öncekinde hem değişim kararı hem de iade kararı bile verilmişti umarım mağdur etmezler.
İnşallah çözülür. Üretim bandında hangi laptop varsa ondan yolluyorlar genelde istediğin modeli seçmek gibi bir şey yok. Bana o yüzden 1660ti dan 3070 vermişlerdi, aslında mağzalarında hala 2060 vardı ama sana sıfır ("bandrolsüz vs vs detaylar") ürün vermeleri gerektiği için fabrikada o an ne varsa, üretimde. Onu veriyorlar. Umarım 4000 serisi denk gelir.
 

berke.

80+ Gold
Katılım
14 Temmuz 2020
Mesajlar
5,500
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,173
İsim
Berke
İnşallah çözülür. Üretim bandında hangi laptop varsa ondan yolluyorlar genelde istediğin modeli seçmek gibi bir şey yok. Bana o yüzden 1660ti dan 3070 vermişlerdi, aslında mağzalarında hala 2060 vardı ama sana sıfır ("bandrolsüz vs vs detaylar") ürün vermeleri gerektiği için fabrikada o an ne varsa, üretimde. Onu veriyorlar. Umarım 4000 serisi denk gelir.
T7 v20.6 felan gelirse tadından yenmez fakat çok uçmuyorum belki Hong Kong'ta tekrar bir cihaz üretebilirler problemli olduğundan dolayı T7 v20.4 veya T7 v20.5 gibi bir cihaz üretilebilir diye düşünüyorum ama en çok istediğim kesinlikle T7 v25.1 MSI kasa o kasa gerçekten çok güzel keşke üretimde olsa. :(
 

HmzaY

80+ Silver
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
4,728
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,036
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
T7 v20.6 felan gelirse tadından yenmez fakat çok uçmuyorum belki Hong Kong'ta tekrar bir cihaz üretebilirler problemli olduğundan dolayı T7 v20.4 veya T7 v20.5 gibi bir cihaz üretilebilir diye düşünüyorum ama en çok istediğim kesinlikle T7 v25.1 MSI kasa o kasa gerçekten çok güzel keşke üretimde olsa. :(
Valla senin cihazın yine serviste iyi durmuş benimkine format atıp atıp geri paslıyorlardı :D 15-20 kere pcmi gönderdim. Adamlar artık yollama diyordu alttan alttan. Çünkü sigortalı taşıma olduğu için antlaşmalı da olsa 200 TL 200tl saplıyordum. 4000₺ saplamıştım en sonunda lksdjgjlksae O zaman dolar kuru 10₺ ydi.
 

berke.

80+ Gold
Katılım
14 Temmuz 2020
Mesajlar
5,500
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,173
İsim
Berke
Valla senin cihazın yine serviste iyi durmuş benimkine format atıp atıp geri paslıyorlardı :D
Bari durum için arasalar da bir şey deseler hiç kimse net bir şey diyemiyor :D sıkılmaya başladım bu işten.
 

HmzaY

80+ Silver
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
4,728
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,036
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
sıkılmaya başladım bu işten.
Ben sürekli muhabbete arıyordum. Aaa merhabalar Zeynep hanım nasılsınız falan filan takılıyordum. Sıkıldıkça arıyordum. Keyifliydi bi yandan.
 

berke.

80+ Gold
Katılım
14 Temmuz 2020
Mesajlar
5,500
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,173
İsim
Berke
Ben sürekli muhabbete arıyordum. Aaa merhabalar Zeynep hanım nasılsınız falan filan takılıyordum. Sıkıldıkça arıyordum. Keyifliydi bi yandan.
Artık bende sıkıştırmaya başladım zaten talep oluştururken aciliyet bildiriyorum aslında Kadıköy yetkili servisinin yetkilisi ile konuşsam veya üst yetkili biriyle konuşsam sorun kısa sürede çözülecek fakat eskisi gibi oraya yönlendirmiyorlar zaten tek istediğim şu problemi çözsünler daha çok servisle uğraşmayayım üst model değişimi olmazsa şu anki model ile değişim kabul eder misiniz diye sordular fakat ben cihazın değiştirildiğini zaten problemlerin devam ettiğini söyledim yani çok belli o cihaz üretim hatalı bakalım servis ne diyecek göreceğiz :D
Mesaj otomatik birleştirildi:

Eminimki Zeynep Hanım senden sıkılmıştır :D sürekli arıyor diye ama yaptığın şey en iyisi sen uğraşmazsan yapmayacaklar ve problemini çözmeyecekler Asus servis konusunda son zamanlarda gözümde 0. :(
 
Top Bottom