Neler Yeni

Çözüldü✓ Monster Teknik servis hk. (Tulpar T5 v20.3 Takılma problemi)

berke.

80+ Gold
Katılım
14 Temmuz 2020
Mesajlar
5,505
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,176
İsim
Berke
18 Temmuz 2023 :
Tam tersi oldu kutuyla ve jelatinli bir şekilde teslim aldım eve dönüyorum gelişmeleri aktaricagim umarım daha uğraşmam
 

Ekler

  • 20230718_122538.jpg
    20230718_122538.jpg
    878.3 KB · Hit: 49

berke.

80+ Gold
Katılım
14 Temmuz 2020
Mesajlar
5,505
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,176
İsim
Berke
Güncelleme 19.07.2023 :
Dün yeni cihazımı servisten teslim aldım ve gerekli testleri yapmaya devam ediyorum. Eski cihazımın ne kadar sorunlu olduğunu şimdi daha rahat anlayabiliyorum yeni cihazımda CRUCIAL SSD bulunmuyor onun yerine Samsung'un PM9B1 modeliyle geldi CrystalDiskInfo ile kontrol ettim ve hiç kullanılmamıştı görüntüleri buraya da bırakıyorum, CRUCIAL olan model testlerde 2700 MB okuma ve 1600 MB yazma çıkarken bu SSD'de 3606 ve 2491 MB okuma değerlerine çıkabiliyor ve cihazım çok daha erken açılıyor ve tabikide bir dosya atarken çok daha hızlı sonuçlar alabiliyorum cihaz FreeDOS olarak geldi bende geldiğimde hemen Windows 10 PRO kurdum anlık olarak kullandığım Control Center versiyonu 4.8.47.11 ve şu ana kadar herhangi bir pil düşüklüğü veya takılma problemi yaşamadım. 3DMark'ta bazı testleri yaptım ve sonuçlarını buraya bırakıyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:
 

Ekler

  • 835589_image.png
    835589_image.png
    259.7 KB · Hit: 32
  • Ekran görüntüsü 2023-07-19 004315.png
    Ekran görüntüsü 2023-07-19 004315.png
    1.1 MB · Hit: 37
  • Ek Açıklama 2023-07-18 160255.png
    Ek Açıklama 2023-07-18 160255.png
    141.1 KB · Hit: 28
  • 1689778809498.png
    1689778809498.png
    102.7 KB · Hit: 30
  • 1689778854431.png
    1689778854431.png
    17.7 KB · Hit: 29

Cihangir

80+ Gold
Katılım
4 Mart 2021
Mesajlar
6,398
Cihazımı 15 Haziran 2023 tarihinde Monster teknik servise cihaza genel bakım yapılması için, yeni bir BIOS sürümü var ise güncellemeleri için ve cihazımdaki takılma problemi dolayısıyla cihazımı Monster teknik servisine kargoladım, cihaz onlara yaklaşık 1 gün sonra ulaştı ve servis kaydı yapıldı. 17 Haziran'da cihazım servisten kontrolleri yapılarak çıkarıldı. Bu kadar erken çıkmasını beklemediğim için şüphelenmeye başladım ve cumartesi teknik servisini rapor için aradım. Cihazıma BIOS güncellemesi yapıldığını, genel bakım işlemleri yapıldığını ve yapılan testler sonucu cihazımda donanımsal veya pil olarak bir sorun olmadığını söylediler. Takılma probleminin sizin işletim sistemi ile alakalı olduğunu ve servistekiler sıfır kurulum yapılması gerektiğini not düşmüşler :D. O gün müşteri hizmetlerinin çok üstüne gitmeyip teşekkür ederek telefonu kapattım ve cihazın elime ulaşmasını bekledim. Cihaz 20 Haziran tarihinde elime ulaştı ve ilk işim cihazın BIOS sürümünü kontrol etmekti ve sürüm aynı idi. (Sonrasında Şikayetvar'da şikayet açtığım vakit bu durumun normal olduğu en son sürümün bir daha kurulmuş olabildiğini söylediler.) Direkt sıfır kurulum yapıp yeni bir Windows kurdum ve sürücüleri ilk olarak flash bellek üzerinden kurulumunu yaptım ve sonrasında teker teker Intel Driver Support Assistant ve GeForce Experience üzerinden sürücülerimi güncelledim en son olarak Windows güncellemelerini yapıp cihazıma test yapmak için birkaç oyun indirmeye başladım. İlk olarak Dying Light 2'de yaklaşık 1.30 saat sonra yine aynı durumu yaptı ve cihazımdaki pil değeri %100'den %99 seviyesine düştü. Sonrasında farklı farklı oyunlarda test ederek yine aynı şekilde problem yaşadım ve bunların hepsini video kaydına alıp Şikayetvar'da bir şikayet açtım. (şikayetvar'daki tüm videolar sadece markaya görünüyor, herkese açık yapmadım.) Sonrasında beni Mert Bey aradı ve problemi bana tekrar anlatmamı istedi. Ben de anlattım. Bu sorunun adaptör yetmemezliğinden veya Control Center'dan kaynaklanan bir problem olduğunu düşündüğümü ilettim ve Mert Bey de bana hak verip farklı bir Monster Control Center sürümünü denememi, eğer tekrar problem yapar ise bana Şikayetvar üzerinden tekrar yazmamı istedi ve bu durumu kabul ettim. Cihazıma 4.8.47.9 sürümünü kurup tekrar denedim ve yaklaşık 10-15 dakika sonra yine bu durumu yapıp cihazım takıldı aynı şekilde pil değerim %99'a düştü. Cihazda Control Center olmadığı sürece Max 115W işlemci 40W çekiyor ve bu 155W yapıyor ve farkındaysanız arada 25W'lık bir açık var. Control Center programını kullandığım vakit GPU 130W'lara kadar çıkıyor ve işlemci arada 45W'lara kadar çıkıyor toplam 175W oluyor ve fark olarak sadece 5W kalıyor sadece 5 "bence" birince şüpheli adaptör. Kendisine tekrardan yanıt yazdığım vakit cihazıma sıfır kurulum yapılması gerektiği, eğer sorun çözülmez ise cihazı teknik servise bırakabilirsiniz dedi. Ben de kendisine bu işlemi servisten geldiğinde ilk başta yaptığımı sürücülerimin güncel olduğunu ve cihazın tekrardan servise gitmesi gerektiğini söyledim ve randevu aldım. İlk deneyimlerime göre servise tekrar ve tekrar gitmek zorunda olacağımı hissediyorum ve bu beni yıpratıyor çünkü ben İstanbul'da yaşayan bir insan değilim her gün metro veya Tramvay'a binerek sürekli olarak teknik servise gitmek tam bir eziyet. Şimdilik sadece tecrübelerimi yazdım umarım bu sorun kısa süre içerisinde çözülür ve artık cihazımda Control Center uygulamasını kullanabileyim. Teknik servise gittiğim vakit 180W adaptörün daha yüksek W değerine sahip bir adaptörle değiştirilmesini isteyeceğim eğer sizinde bir öneriniz var ise dile getirmeyi unutmayın çünkü bu durumlardan dolayı bende düşünecek kadar kafa kalmadı. Tongfang cihazların ne kadar çoğu modelleri sorunsuz olsa da arada suçlu ve problemli modellerde çıkabiliyor bunun örneği ise T5 v20.3.

Güncelleme :
27 Haziran 2023 cihazımı servise ilettim bayramdan sonra tekrardan gerekli kontroller ve onarımdan sonra arayacaklarını söylediler bekliyorum.
4 Temmuz 2023 tarihinde cihazımın işlemleri tamamlandı Anakart değişimi yapılmış CPU,SSD ve GPU uzun süreli test edilmiş ve bir probleme rastlanılmamış yarın teslim alacağım o zaman tekrardan durumları iletirim.
05 Temmuz 2023 :
Cihazımı teslim aldım bilgisayarıma format attım fakat bu seferde oyuna girdiğim vakit anlık olarak cihaz şarj almayı kesiyor :D Şikayet Var'daki ekip ile konuştuğumda eğer bir daha yaparsa formattan sonra cihazı servise yönlendirmek durumunda kalabiliriz demişti ve tekrardan God Of War'a giriş yaparken bu durumu tekrardan yaptı durumları iletirim. (Adaptör problemli diye düşünmeye başladığımı söyleyebilirim)
06 Temmuz 2023 :
Cihazımın teknik servise tekrardan gönderilmesi kararı verildi ve müşteri memnuniyeti adına randevu oluşturuldu ilk öncellikle gereken performans ayarlarını yapmam gerektiği ve yapmam gereken işlemleri söylediler fakat ben bu sorunun yazılımsal olmadığını tamamen anakart değişiminden sonra yaşanan problem diye söylememe rağmen yaptım ve bir kaç dakika sonra tekrardan bu durumu yaptı ve tekrardan aradığımda bu işlemleri söylediğim vakit bu karar verildi bana yollar gözüktü ve ek olarak cihaz değişikliği istediğimide talep notlarına eklediler durumları göreceğiz ben servise gönderdiğim vakit bir üst model istediğimi notlara ekleyeceğim çünkü T5 v20.3'te bu durumun kronik olduğunu düşünüyorum ve ben ne kadar servise gidip bıraksamda bu problemler çözülmeyecek ve başım ağrımaya devam edecek



İLERDEKİ GÜNLERDE TEKNİK SERVİSİ PUANLAMASI YAPACAĞIM FAKAT EDİNDİĞİM İLK DENEYİMDE SERVİSLE ANLAŞABİLMEK İÇİN CİHAZINIZIN BİR KAÇ KEZ SERVİSE GÖNDERİLMESİ GEREKİYOR.
aynı sorun bendede vardı ilk aldığım sıralar ama yok şimdi
 

berke.

80+ Gold
Katılım
14 Temmuz 2020
Mesajlar
5,505
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,176
İsim
Berke
aynı sorun bendede vardı ilk aldığım sıralar ama yok şimdi
Ben de sürekli vardı hiç bir vakit azalmadı sadece ilk başlarda Video bile izlerken cihaz takılırken takılmıyordu o kadar neyse ki yeni cihazda ne pil düşme ne de takılma sorunu yaşadım şu ana kadar sürekli testlerini yapmaya çalışıyorum elimden geldiğince fakat yeni cihazım değişince ne kadar problemli bir cihaz kullandığımı algılamış oldum takılma problemi biterse artık mutlu bir şekilde cihazımı kullanmaya devam edebileceğim ve konuyu çözüldü olarak işaretleyeceğim, şu an bunun için biraz daha cihazın elimde olması lazım ki iyice stres e sokabileyim o yüzden erken konuşmayacağım.
 

berke.

80+ Gold
Katılım
14 Temmuz 2020
Mesajlar
5,505
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,176
İsim
Berke
Güncelleme 19.07.2023 Saat : 21:20
Cihazım yeniden FIFA oynarken takılma problemini yaptı ve video kaydı aldım Şikayet Var'daki konuyu güncelleyeceğim.
Bir türlü çözülmüyor kafayı yemek üzere olduğumu söyleyebilirim.
 
Katılım
17 Ocak 2023
Mesajlar
332
Dahası  
Reaksiyon skoru
135
İsim
Kaan
Güncelleme 19.07.2023 Saat : 21:20
Cihazım yeniden FIFA oynarken takılma problemini yaptı ve video kaydı aldım Şikayet Var'daki konuyu güncelleyeceğim.
Bir türlü çözülmüyor kafayı yemek üzere olduğumu söyleyebilirim.

Tongfang olan kasaların çoğu sorunlu maalesef,yapacak bir şey yok.Mutlaka şikayetin ardını bırakmayın.Ayrıca değişim adı altında verilen çoğu cihaz serviste işlem gören cihazlar oluyor.
 

berke.

80+ Gold
Katılım
14 Temmuz 2020
Mesajlar
5,505
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,176
İsim
Berke
Tongfang olan kasaların çoğu sorunlu maalesef,yapacak bir şey yok.Mutlaka şikayetin ardını bırakmayın.Ayrıca değişim adı altında verilen çoğu cihaz serviste işlem gören cihazlar oluyor.
Onu özellikle kontrol ettim fakat benim cihazımda öyle bir şey yoktu tamamen jelatinli ve SSD'si hiç bir şekilde kullanılmamıştı kesinlikle arkasını bırakmayacağım zaten şu an tekrardan Şikayet Var'da talep oluşturuyorum üst model istediğimi kendilerine de söyledim söylemeye devam edeceğim zaten çünkü bu ''ayıplı mal'' kategorisine giriyor direkt bu modeli kullanan çoğu insanın %70'i bu problemi yaşıyordur eminim.
 
Katılım
17 Ocak 2023
Mesajlar
332
Dahası  
Reaksiyon skoru
135
İsim
Kaan
Onu özellikle kontrol ettim fakat benim cihazımda öyle bir şey yoktu tamamen jelatinli ve SSD'si hiç bir şekilde kullanılmamıştı kesinlikle arkasını bırakmayacağım zaten şu an tekrardan Şikayet Var'da talep oluşturuyorum üst model istediğimi kendilerine de söyledim söylemeye devam edeceğim zaten çünkü bu ''ayıplı mal'' kategorisine giriyor direkt bu modeli kullanan çoğu insanın %70'i bu problemi yaşıyordur eminim.

Daha önce yazmıştım konuya,4 kere bilgisayarım değişti diye :D Eminim sıfır olsa 4 kere değiştirmezdim,sıfır cihaz vermelerine rağmen bu kadar sorunluysa en ufak kalite kontrol prosedürü yok demektir.Jelatinli olmasına da inanmayın,jelatinlemek zor değil.
 

berke.

80+ Gold
Katılım
14 Temmuz 2020
Mesajlar
5,505
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,176
İsim
Berke
Daha önce yazmıştım konuya,4 kere bilgisayarım değişti diye :D Eminim sıfır olsa 4 kere değiştirmezdim,sıfır cihaz vermelerine rağmen bu kadar sorunluysa en ufak kalite kontrol prosedürü yok demektir.Jelatinli olmasına da inanmayın,jelatinlemek zor değil.
Zaten bu modeli istemiyorum diye kendilerine söyleyeceğim kesinlikle ne tamir ne de T5 v20.3 modelinin değişimi asla kabul etmiyorum zaten kendilerine Şikayet Var sayfasından tekrardan yazdım yeni bir konu açtım eski konuda cevap vermeyeceklerini bildiğim için onaylandığı vakit hemen linkini bırakacağım. Bir de ek olarak ben cihazımı teslim aldığımda Windows kurduktan sonra ilk işim SSD'ye bakmak oldu ve gerçektende 0'dı ve ek olarak ben yeni cihazın gelmesini bekledim yaklaşık 1 hafta bence bana cidden yeni bir cihaz verdiler fakat bu problemler demek ki bu modelde tam tahmin ettiğim gibi kronikmiş.
 

berke.

80+ Gold
Katılım
14 Temmuz 2020
Mesajlar
5,505
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,176
İsim
Berke
Arkadaşlar inanın ki ne Şikayet Var'daki ekip ile görüşme fırsatı yakalayabildim ne de doğru düzgün telefonda görüşme sağlayabildim kendileri mail atın görüntüleri bize ulaştırın inceleyip size dönüş sağlayalım dediler mail gönderdim hala bekliyorum oysa ki gün içinde bana dönüş sağlanacaktı sanırsam maillerin cevaplanma süresi falan varmış 48 saat demişlerdi hala bekliyorum. Şikayet Var ayrı fiyasko zaten yeni bir konu açmak istedim hala onaylamadılar mail geldi çözüm ekibimiz size sorular hazırladı diye hiç bir şey yok soruları göremiyorum, cevaplayamıyorum iyice takılıp kaldım keşke bir yetkili ile görüşme şansım olsa da uğraşmasam.

Şu an batarya raporum bu şekilde %99 görünen kısımların hepsi takılma problemi yapmadan önce oldu ve hepsinin video kaydını alabildim elimde yine yaklaşık 3-4 tane kayıt bulunmakta elimde telefonla beklemekten yoruldum resmen.


1689870879282-png.1870064
 

berke.

80+ Gold
Katılım
14 Temmuz 2020
Mesajlar
5,505
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,176
İsim
Berke
Güncelleme 21-07-2023 :
Almış olduğum Mail sonucu cihazımı tekrardan servise bırakmam istendi fakat yarına randevu yok bugün müşteri hizmetlerinden müşteri memnuniyeti olarak randevu almaya çalışacağım.
 

Oğuzhan'

80+ Bronze
Katılım
29 Mayıs 2022
Mesajlar
609
Dahası  
Reaksiyon skoru
196
İsim
Oğuzhan
Arkadaşlar inanın ki ne Şikayet Var'daki ekip ile görüşme fırsatı yakalayabildim ne de doğru düzgün telefonda görüşme sağlayabildim kendileri mail atın görüntüleri bize ulaştırın inceleyip size dönüş sağlayalım dediler mail gönderdim hala bekliyorum oysa ki gün içinde bana dönüş sağlanacaktı sanırsam maillerin cevaplanma süresi falan varmış 48 saat demişlerdi hala bekliyorum. Şikayet Var ayrı fiyasko zaten yeni bir konu açmak istedim hala onaylamadılar mail geldi çözüm ekibimiz size sorular hazırladı diye hiç bir şey yok soruları göremiyorum, cevaplayamıyorum iyice takılıp kaldım keşke bir yetkili ile görüşme şansım olsa da uğraşmasam.

Şu an batarya raporum bu şekilde %99 görünen kısımların hepsi takılma problemi yapmadan önce oldu ve hepsinin video kaydını alabildim elimde yine yaklaşık 3-4 tane kayıt bulunmakta elimde telefonla beklemekten yoruldum resmen.


1689870879282-png.1870064
Hocam şu bilgilere nereden ulaşabilirim. Benim de bazı zamanlar %99 oluyor. Tulpar T7 V20.4
Bende şüphe ettim şimdi
 

berke.

80+ Gold
Katılım
14 Temmuz 2020
Mesajlar
5,505
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,176
İsim
Berke
Hocam şu bilgilere nereden ulaşabilirim. Benim de bazı zamanlar %99 oluyor. Tulpar T7 V20.4
Bende şüphe ettim şimdi
CMD'ye powercfg /batteryreport yazarsanız size oluşturup nereye oluşturduğu hakkında bilgi veriyor
 
Top Bottom