Skynel
80+ Gold
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 9,530
Dahası
Dostlar selam yaklaşık 2 hafta öncesine kadar Monster Pusat K3 Pro almıştım ve severek kullanıyordum ama aşırı fazla bir şekilde yay sesi geliyordu kulağıma ve bundan şikayetçiydim ve garantiye göndermek istedim yaşadığım tecrübeyi size aktarmak istedim iyi forumlar.
Kargo İşlemi:
İlk olarak Monsterın teknik servisini aramakla başladım aradım ve ne yapmam gerektiği ile ilgili bilgi aldım klavyeyi sağlam bir kutuya koyup bir kağıda İsim Soyisim, Numara, Adres ve şikayetlerimi yazıp klavyenin yanına koymamı istediler ve bana Aras kargoyla karşı ödemeli bir şekilde gönderebileceğimi "1809944310929" şu kodu araskargoya verirsem ürünün onlara ulaşacağını söylediler hemen kendi kutusuna süngerleriyle koyup ve şikayetlerimi yazıp araskargoya götürdüm ve kabul etmediler neden diye sorarsanız kutunun üstünü bu baloncuklu poşet var ya patlattığımız onunla kaplamam gerekiyormuş hemen bir nalbur bulup onu kaplattıktan sonra kargoya verdim.
Ürün Onlara Ulaştıktan Sonra:
İlk önce telefonuma şöyle bir mesaj geldi:
Sayın MERT xxxxx, KLVPUS00312xxx seri numaralı cihazınız teknik servise kayıt edilmiştir.
Diye bilgilendirme mesajı aldım bu şekilde bilgilendirmeleri çok hoşuma gitti 3 gün içerisinde klavyeyle ilgili işlemleri tamamlayıp bana yine şu şekilde mesaj attılar:
Ürününüzün yetkili servis işlemleri tamamlanmıştır. Covid önlemleri nedeniyle cihazınız tarafınıza kargo ile ulaştırılacaktır. Sağlıklı günler dileriz.
Bu arada bundan sonra ki mesajlarında adres bilgilerim için şu numarayı arayın diye mesaj yolladılar kağıda yazmama rağmen yazım çok kötüdür sanırım ondan hemen arayıp adres bilgilerimi verdim yarın ya da bugün kargolanacağını söylediler
Sorarsanız ürün ne oldu diye dostlar ürünü yeni ürün ile değiştiriyorlar bu çok güzel gerçekten sıfır ürün tekrardan gelecek tek sıkıntı olan şey bu sorun gelen sıfır ürün ile de olursa tekrar garantiye vermek zorunda kalacağım.
Sonuç:
Klavye geldi klavyemde hala yay sesi var ama bu sefer yazarken duyulmuyor zaten başka bir sıkıntım yoktu Monster Teknik Servisini tebrik ediyorum gerçekten baya ilgililer ve sıfır olarak değiştirdiler.
Kargo İşlemi:
İlk olarak Monsterın teknik servisini aramakla başladım aradım ve ne yapmam gerektiği ile ilgili bilgi aldım klavyeyi sağlam bir kutuya koyup bir kağıda İsim Soyisim, Numara, Adres ve şikayetlerimi yazıp klavyenin yanına koymamı istediler ve bana Aras kargoyla karşı ödemeli bir şekilde gönderebileceğimi "1809944310929" şu kodu araskargoya verirsem ürünün onlara ulaşacağını söylediler hemen kendi kutusuna süngerleriyle koyup ve şikayetlerimi yazıp araskargoya götürdüm ve kabul etmediler neden diye sorarsanız kutunun üstünü bu baloncuklu poşet var ya patlattığımız onunla kaplamam gerekiyormuş hemen bir nalbur bulup onu kaplattıktan sonra kargoya verdim.
Ürün Onlara Ulaştıktan Sonra:
İlk önce telefonuma şöyle bir mesaj geldi:
Sayın MERT xxxxx, KLVPUS00312xxx seri numaralı cihazınız teknik servise kayıt edilmiştir.
Diye bilgilendirme mesajı aldım bu şekilde bilgilendirmeleri çok hoşuma gitti 3 gün içerisinde klavyeyle ilgili işlemleri tamamlayıp bana yine şu şekilde mesaj attılar:
Ürününüzün yetkili servis işlemleri tamamlanmıştır. Covid önlemleri nedeniyle cihazınız tarafınıza kargo ile ulaştırılacaktır. Sağlıklı günler dileriz.
Bu arada bundan sonra ki mesajlarında adres bilgilerim için şu numarayı arayın diye mesaj yolladılar kağıda yazmama rağmen yazım çok kötüdür sanırım ondan hemen arayıp adres bilgilerimi verdim yarın ya da bugün kargolanacağını söylediler
Sorarsanız ürün ne oldu diye dostlar ürünü yeni ürün ile değiştiriyorlar bu çok güzel gerçekten sıfır ürün tekrardan gelecek tek sıkıntı olan şey bu sorun gelen sıfır ürün ile de olursa tekrar garantiye vermek zorunda kalacağım.
Sonuç:
Klavye geldi klavyemde hala yay sesi var ama bu sefer yazarken duyulmuyor zaten başka bir sıkıntım yoktu Monster Teknik Servisini tebrik ediyorum gerçekten baya ilgililer ve sıfır olarak değiştirdiler.
Son düzenleme: