Neler Yeni

İnceleme Monster Teknik Servis Tecrübem

Skynel

80+ Gold
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
9,530
Dahası  
Reaksiyon skoru
8,836
Konum
Paradis Island
İsim
Eren Yeager
Dostlar selam yaklaşık 2 hafta öncesine kadar Monster Pusat K3 Pro almıştım ve severek kullanıyordum ama aşırı fazla bir şekilde yay sesi geliyordu kulağıma ve bundan şikayetçiydim ve garantiye göndermek istedim yaşadığım tecrübeyi size aktarmak istedim iyi forumlar.

Kargo İşlemi:
İlk olarak Monsterın teknik servisini aramakla başladım aradım ve ne yapmam gerektiği ile ilgili bilgi aldım klavyeyi sağlam bir kutuya koyup bir kağıda İsim Soyisim, Numara, Adres ve şikayetlerimi yazıp klavyenin yanına koymamı istediler ve bana Aras kargoyla karşı ödemeli bir şekilde gönderebileceğimi "1809944310929" şu kodu araskargoya verirsem ürünün onlara ulaşacağını söylediler hemen kendi kutusuna süngerleriyle koyup ve şikayetlerimi yazıp araskargoya götürdüm ve kabul etmediler neden diye sorarsanız kutunun üstünü bu baloncuklu poşet var ya patlattığımız 😁 onunla kaplamam gerekiyormuş hemen bir nalbur bulup onu kaplattıktan sonra kargoya verdim.

Ürün Onlara Ulaştıktan Sonra:
İlk önce telefonuma şöyle bir mesaj geldi:
Sayın MERT xxxxx, KLVPUS00312xxx seri numaralı cihazınız teknik servise kayıt edilmiştir.
Diye bilgilendirme mesajı aldım bu şekilde bilgilendirmeleri çok hoşuma gitti 3 gün içerisinde klavyeyle ilgili işlemleri tamamlayıp bana yine şu şekilde mesaj attılar:
Ürününüzün yetkili servis işlemleri tamamlanmıştır. Covid önlemleri nedeniyle cihazınız tarafınıza kargo ile ulaştırılacaktır. Sağlıklı günler dileriz.

Bu arada bundan sonra ki mesajlarında adres bilgilerim için şu numarayı arayın diye mesaj yolladılar kağıda yazmama rağmen yazım çok kötüdür sanırım ondan 😁 hemen arayıp adres bilgilerimi verdim yarın ya da bugün kargolanacağını söylediler

Sorarsanız ürün ne oldu diye dostlar ürünü yeni ürün ile değiştiriyorlar bu çok güzel gerçekten sıfır ürün tekrardan gelecek tek sıkıntı olan şey bu sorun gelen sıfır ürün ile de olursa tekrar garantiye vermek zorunda kalacağım.

Sonuç:
Klavye geldi klavyemde hala yay sesi var ama bu sefer yazarken duyulmuyor zaten başka bir sıkıntım yoktu Monster Teknik Servisini tebrik ediyorum gerçekten baya ilgililer ve sıfır olarak değiştirdiler.
 
Son düzenleme:

Skynel

80+ Gold
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
9,530
Dahası  
Reaksiyon skoru
8,836
Konum
Paradis Island
İsim
Eren Yeager
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Yeni gelen klavyede yay sesi var mı peki?
Daha elime ulaşmadı dostum teknoloji şans işidir biliyorsun yeni gelende olursa bir daha göndereceğim evde bilgisayarım yok şuan ondan kaynaklı bu benim için sorun teşkil etmiyor.
 

Rennes

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
8,943
Dahası  
Reaksiyon skoru
12,139
Konum
Rivya'lı ama Kaer Morhen
İsim
Umut Dağ
Hayırlı olsun.
 

_Hakk

80+ Silver
Katılım
5 Ağustos 2020
Mesajlar
2,296
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,385
Konum
Hello World
İsim
İbrahim Hakkı Ergin
İlgilendiği Kategoriler
Yazılım
Instagram
web_tas
Steam
hakkiergin
Discord
İbrahim Hakkı Ergin#4142
inşallah yeni üründe sıkıntı olmaz ama yenisini göndermeleri iyi
 

Skynel

80+ Gold
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
9,530
Dahası  
Reaksiyon skoru
8,836
Konum
Paradis Island
İsim
Eren Yeager
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6

cengizovic

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2020
Mesajlar
2,112
Dahası  
Reaksiyon skoru
932
İsim
Cengiz Han
Aga ürün bana yurtiçi kargoyla geldi. Arasla mj göndermemiz gerekiyor?
 

Skynel

80+ Gold
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
9,530
Dahası  
Reaksiyon skoru
8,836
Konum
Paradis Island
İsim
Eren Yeager
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Top Bottom