Boş yaptığımı düşünüyorsan forumda monster ile ilgili olan mesajlarımı okumamışsın demektir. Monsterin her türlüsü çöptür, parça kalitesi ve soğutma sistemi de cabası. *Bu abra değil Tulpar boş yapma* diyerek nasıl bir bilgisayar yokluğunda olduğunu tahmin ediyorum
Ücretsiz servis diye diye bir hal oldunuz. O kadar dandik parçaya ücretsiz servis vermesi çok iyi bir şey evet
İstanbulda olup paranızın değerini umursamıyorsanız Monster alın. Monster kullanım süreci içinde çok şanslıysanız servisle işiniz olmaz fakat genel olarak müşteri memnuniyetini o kadar kâle alıyorlar ki artık neredeyse teknik servisteki çalışanlarla ve servisle içli dışlı oluyorsunuz.
Ben monster kullanmasam böyle bir şey demezrim, 1 yıl önce arkadaşımı bilgisayar alırken aynı şeyleri bıkmadan anlattım, dinlemedi. 2 ya da 3 hafta önce 3(?). kez servise gönderdi, sebepler malum
Senin boş yorum diye sallayıp bu yazıyı okumayacağını da tahmin edebiliyorum, ben de tulpar serisine sahiptim, 1000 lira zararla sattım ve masaüstü aldım. Kısaca siz bilirsiniz, kimse babasının hayrına para ödeyip gidin monsterı kötüleyin demez, kullanan yorumlar ve etrafta binlerce olumsuz eleştiri varken bu markanın iyi olduğunu düşünene hayret ederim. Kendi eden kendi bulur.