Mouse arıyorum(x7 kullanıyorum)

Hoyrat

80+
Katılım
3 Eylül 2024
Mesajlar
143
Reaksiyon skoru
44
Şuanda elimde a4tech x7 klavye mouse set olan modelin mousunu kullanıyorum. bayadır da kullandım yaklasık 8 sene olmuştur elim ona çok alıştı. geçen sağ tuş bozulmuştu. bende yeni versiyonunu aldım x7 nin. ama eskisi gibi değil ne boyutu ne ağırlığı. o yüzden eskisini tamir etmeye uğrastım şuanlık çalısıyor ama bazen gene takılma yapıyor. elime uyacak o tarzda mouse nasıl bulabilirim yardımcı olabilir misiniz?
 
X7 nin switch ini değiştin mi iş tamamdır :)

Tamir ile uğraşmayacaksan bütçe nedir?
 
1,5 2 k civarı verebilirim, tamir için ömür doldu artık ya. lol oynuyorum. sürekli sağ tık bastığımız için zor oluyor
 
Geri
Top