Mpo nasıl kapatabilirim

ayranli_tuz

80+ Gold
Katılım
1 Ağustos 2025
Mesajlar
5,271
Reaksiyon skoru
2,064
monitörümü yatay olarak kullanınca veya içeriğin sekmesini normal monitör gibi kısaltınca kasması duruyor
tüm ekranı kaplayacak şekilde dikey kullanınca kasma oluyor
1 monitörüm 60 hz biri 360 hz ve 360 hz olanınkini düşürünce kasma azalıyor
ne yaparsam bundan kurtulabilirim bilgisi olan var mı paylaşabilir mi teşekkürler
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,692
Mesajlar
11,069,801
Üyeler
197,965
Son üye
hiysfkcc
Geri
Top