Msı mı yoksa Cooler master mı ?

şuanlık performans sıvı soğutma aldım kasa yan durucak zaten içi gözükücek
sıvı soğutma aldıysan zaten sıcaklıkta problem çekmiyceğin için en güzel gözüken kasaları bulmaya çalış en mükemmel görüntülü rgb alırsın onuda uygulamadan kontrol edersin ramleride rgb yaparsın bide sıvı soğutma var tam görsel şölen
 
sıvı soğutma aldıysan zaten sıcaklıkta problem çekmiyceğin için en güzel gözüken kasaları bulmaya çalış en mükemmel görüntülü rgb alırsın onuda uygulamadan kontrol edersin ramleride rgb yaparsın bide sıvı soğutma var tam görsel şölen

tamam sağol msı o zaman
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,696
Mesajlar
11,069,836
Üyeler
197,965
Son üye
hiysfkcc
Geri
Top