Çözüldü✓ MSI Nasıl Garanti Yapılır?

Che_

80+ Platinum
Katılım
24 Nisan 2022
Mesajlar
11,820
En İyi Cevap
2
Reaksiyon skoru
8,087
Nisan ayında aldığım ve şu ana kadar +250 saat geçirdiğim Msi Force GC20 V2 gamepad Dying Light 2 oynarken durduk yere bozuldu. O sırada uzun süreli aşırı fazla titreşim vardı ondan mı bilmiyorum. LT basınca sağ analog sola %70 oranında gidiyor. Sağ analogu kendim sola itince de en fazla o kadar gidiyor. Hem sağ analog sola itip hem LT basarsam normal hâli oluyor. Kablosunu değiştim, pc yeniden başlattım, telefonda denedim, modlar arası geçiş yaptım olmadı. 2-3 yıllık faturaları bile sakladığım yerde hiçbir faturasını bulamadım. Amazon'dan almıştım iade fırsatı geçti. Çok memnundum ürün değişim yapmak isterim ama garantiyi bulamıyorum. Elimde bu kağıt var içinde garanti belgesi de var mı? @B1L0 hocam sen de böyle benzer sorun yaşadın mı? V2 sürüm bu olmaması lazım bir de o kadar kişiye önerdim. İade veya değişim yapma fırsatım var mı?
IMG_20230706_234058.jpg

Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Elimde sadece bu E fatura var.
Screenshot_2023-07-06-23-44-11-710-edit_com.opera.browser.jpg

Edit 11/07/2023 bugün sabah iletişime geçtiler değişim istedim. Yenisi şu anda yolda eskinini de 18 Temmuz'da kadar iade etmem gerekiyor.
 
Son düzenleme:
garanti belgesi olmasa bile fatura yeterli oluyor
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Elimde o da yok sadece Amazon e fatura var
e fatura zaten fatura yerine geçiyor. seri no ve fatura garanti için yeterli. hatta bu ikisiyle direk servislerin sitesinden garanti sorgulanabiliyo ama msi servisini hiç denemedim ben
 
e fatura zaten fatura yerine geçiyor. seri no ve fatura garanti için yeterli. hatta bu ikisiyle direk servislerin sitesinden garanti sorgulanabiliyo ama msi servisini hiç denemedim ben
e-faturayı bi yerden çıktı alın kargo ile gönderirken kutuya koyun hocam
Yarım saattir dokunmuyordum gamepade şimdi denedim pcde çalıştı acaba anlık mı diye telde de denedim sorun yok. Bi şükür namazı kılim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

@Eren Güven @Kaan ÇABUK hiç komik değil burada kalp krizi geçirecektim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

e fatura zaten fatura yerine geçiyor. seri no ve fatura garanti için yeterli. hatta bu ikisiyle direk servislerin sitesinden garanti sorgulanabiliyo ama msi servisini hiç denemedim ben
e-faturayı bi yerden çıktı alın kargo ile gönderirken kutuya koyun hocam
Sorun hâlâ devam ediyor erken sevindim :/ help
 
Son düzenleme:
Sorun hâlâ devam ediyor erken sevindim :/ help
Hocam e-faturayı yazıcıdan çıktı alıp kutusunun içine koyun ve garantiye gönderin. Başka yapacak bişi yok
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Hocam e-faturayı yazıcıdan çıktı alıp kutusunun içine koyun ve garantiye gönderin. Başka yapacak bişi yok
Nasıl yapacam hocam hayatımda hiç garantiyr yollama, iade, değişim yapmadım şu anda e posta hazırlıyorum.
 
Nasıl yapacam hocam hayatımda hiç garantiyr yollama, iade, değişim yapmadım şu anda e posta hazırlıyorum.
Hocam amazondan talep oluşturun/müşteri hizmetlerine yazın onlar sizi yönlendirip kargo kodu vercekler (büyük ihtimalle mng). Sonra şubeye gidip kodu verip kargolayacaksınız
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Hocam msiın servis point diye istanbulda teknik servisi var diye biliyorum. Oraya mail atın, onlar size yapmanız gerekenleri ve kargo kodunu verecektir. Ben laptopu garantiye gönderirken bu şekilde yapmıştım. Benim gamepadde bir sorun yok şimdilik, sen kadar oynamadığım için de olabilir, inş olmaz :)
 
Hocam msiın servis point diye istanbulda teknik servisi var diye biliyorum. Oraya mail atın, onlar size yapmanız gerekenleri ve kargo kodunu verecektir. Ben laptopu garantiye gönderirken bu şekilde yapmıştım. Benim gamepadde bir sorun yok şimdilik, sen kadar oynamadığım için de olabilir, inş olmaz :)
Buda bi seçenek tabi
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Hocam msiın servis point diye istanbulda teknik servisi var diye biliyorum. Oraya mail atın, onlar size yapmanız gerekenleri ve kargo kodunu verecektir. Ben laptopu garantiye gönderirken bu şekilde yapmıştım. Benim gamepadde bir sorun yok şimdilik, sen kadar oynamadığım için de olabilir, inş olmaz :)
Önceki külüstürü 2,5 yıl kullandım sonra bozuldu
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam msiın servis point diye istanbulda teknik servisi var diye biliyorum. Oraya mail atın, onlar size yapmanız gerekenleri ve kargo kodunu verecektir. Ben laptopu garantiye gönderirken bu şekilde yapmıştım. Benim gamepadde bir sorun yok şimdilik, sen kadar oynamadığım için de olabilir, inş olmaz :)
Hocam az önce maili attım video kaydı vs de attım. Garanti sürecin nasıl ilerlemişti maile cevap verme, ürünü tekrar yollama vs?
 
Son düzenleme:
Önceki külüstürü 2,5 yıl kullandım sonra bozuldu
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Hocam az önce maili attım video kaydı vs de attım. Garanti sürecin nasıl ilerlemişti maile cevap verme, ürünü tekrar yollama vs?
Bir gün içinde falan maile dönüş yapıldı, istediklerini yaptım gönderdim cihazı. Bir hafta sonra ürün bana tekrar sorunlar çözülmüş şekilde teslim edildi.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Geri
Top