Rica ederim hocam, kolay gelsinTamamdır hocam teşekkürler
Çok teşekkür ederim hocam yarın hepsini yapmaya başlayacağım buraya yazarım tekrardan ha birde servise kendi ağzımla bu sorun için bana mail gönderir misiniz dediğim halde sorununuz çôzüldü şeklinde mail attılar.Öncelikle geçmiş olsun. İlk yapacağın iş CAYMA bildrimi ile bir dilekçe hazırlaman. Bu dilekçeyi hazırla ve cayma bildirimini kargo tarihiyle aynı yap ve aynı gün içinde ÜRÜN ile birlikte kargoya ver. CAYMA bildirimi dediğimiz şeyin fotoğrafını çek veya tarayıcıdan çek, ıslak imzalı olsun. Eğer sorun çıkarsa cayma bildirimini THH belgelerine koyacaksın.
Servisle konuştum dedin, servis sana bozuk olduğunu söylediyse o halde sana DOA raporu vermek zorundadır. DOA raporu dediğimiz şey servis raporudur. Teknik servisle tekrar konuşun bu ürünün bozuk olduğunu sana söyledilerse, onlarda iade için DOA raporu temin etmelerini iste. Bu servis raporuna rağmen iade almak zorunda kalırlar. DOA raporunun görüntüsünü çek, ya da tarayıcıdan geçir. Bu belgeler kopyaları bir yerde durmalı.
THH belgelerine yazışmaları, cayma bildirimini, kargo teslim ekran görüntüleri ve thh başvuru dilekçesi yazarak başvuru yapabilirsin. Durumu güncelle lütfen burada bize haber vermeyi unutma, takip edelim.
İlk 6 ay kusurlu üründen vazgeçme hakkınız var servise gönderin raporla da iadenizi alın satıcının başı ağrır...Hocam laptopu sadece kurulum için kullandım 3 gün yani çalışmadığı için hep bişeyleri kurmaya çalıştım 3 günde nasıl bir çizik olmuş olabilir ki?
Satıcı hoş karşılasaydı bunlar olmazdı da yok diyorlar başka bişey demiyorlarİlk 6 ay kusurlu üründen vazgeçme hakkınız var servise gönderin raporla da iadenizi alın satıcının başı ağrır...
Anladım dostum sende yasal haklarını sonuna kadar kullan...Satıcı hoş karşılasaydı bunlar olmazdı da yok diyorlar başka bişey demiyorlar
Ülkede yozlaşma var şimdi sen thh ya başvuracaksın senin davanla ilgilenen kim ise onun vicdanına kalmış zaten bürokrasi yavaş işliyor. Hevesini kaçırmak için söylemiyorum n11 le çözebilmeye bak tabi bu süreçte thh ya kesin başvur servisten ürün bozuk diye rapor al belgelet başvuru da kullan, bir de dua et. N11 canlı desteğe ilet sorunun için talep açılsın. Sonra seni arayacaklar derdini anlatırsın.Hocam uyuşmazlık tutarı nedir acaba