nova-6600 sistem iyi midir?

vatanda rx 6700 lü sistem vardi o fiyata
gencerde de 17kya 6700xt li
 
Piyasayı 3-4 gündür pekte takip etmiyorum ama bana biraz pahalı geldi keşke biraz daha bekleyip bu gün pc hocasının çıkarttığı sistemi alsaydınız gerek işlemci gerksede ekran kartı olarak daha iyiydi ve sadece 500tl daha pahalıydı ama yinede hayırlı olsun.
 
Geri
Top