- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #14
Teşekkürler yorumun için zaten mahkemeyi kazandım yakında gereği yapılırSenin şanssızlığın 3 ay sonra çıkmasi, üzüldüm umarım kısa sürede cözüm bulabilirsin.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Teşekkür ederim değistircemoha yazılar üstüme üstüme geliyor okuyasım gelmiyor yazılar içinde boğuluyorum şakaydı var mı bu yazıyı okuyabilecek baba yiğit Yazıyı paragaraflara ayırmaya ne dersin.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Merhabalar Donanım Arşivi üyeleri bu konuda ölü pikselli monitörüm hakkında yaşadığım olayları anlatacağım 21.10.2019 tarihinde Teknobiyotik sitesinden AOC markasının 24G2U modeli bir monitör aldım. Bana ulaştığında ilk olarak hasar varmı veya ölü piksel varmı diye inceleme yaptım. Yaptığım incelemede herhangi bir hasar veya ölü piksele rastlamadım yaklaşık 2 veya 3 içerisinde bilgisayarımı açtığımda ekranın sağ tarafında 1 tane kırmızı ölü piksel olduğunu gördüm açıkcası çok üzüldüm ve bu durumu internetten araştırdım ve bu ölü piksellerin zaman içerisinde çoğalabildiğini dair bilgilere ulaştım.
Aradan 2 ay geçtikten sonra bir ölü piksel daha oluştu ve bu durum böyle devam ederek yaklaşık toplam 4 tane ölü piksel oldu ve dahada çoğalıyor. Ama aralarında en belirgin ve büyük piksel sayısı 2 tane bende hemen olarak Teknobiyotik yerine AOC firmasına ulaşmayı tercih ettim çünkü Teknobiyotik'te bana firmaya ulaşmamı söyleyeceği için AOC firmasına ulaştım kendilerine bu durumu ilettim bana dedikleri tam olarak 5 veya daha fazla ölü piksel olması gerektiğini ve iade veya değişim yapmayacaklarını söylediler bende teşekkür ederek. Tüketici Hakem Heyetlerine 23.12.2020 tarihinde başvuru yaptım 07.04.2021 tarihinde mahkeme karara bağlandı ve işin komik tarafı AOC firmasının komik bir savunma vermesi tam olarak şöyle bir savunma yazmışlar kendileri (Firmaların belli sayıdaki piksel hatasının kabul edilebilir olarak nitelendirilir) diye bir savunmaları var ama Tüketici Hakem Heyetide ölü piksel sayıyı kaç olursa olsun hata hatadır diyor ve böylece davayı kazanmış oluyorum ama henüz firmayla iletişimim olmadı süreç devam ediyor.
Bunu dışında sizlere söylemek istediğim bir şey var hangi marka olursa olsun bütün monitör firmalarının hepsinin ölü piksel politikası bu şekilde yok işte şu kadar ölü piksel olursa değişim yaparız falan şeklinde klişe sözleri var bide sıfır ölü piksel garanti ilanı gibi tonlarca yalan dolan dolaşıyor sizin yapmanız gereken monitör ilk geldiğinde ölü piksel testi yapmanız eğer ölü pikselle karşılaşırsanız firmaya ulaşıp durumu bildirin eğer firmayla anlaşamazsanız ise zaman kaybetmeden Tüketici Hakem Heyeti başvurup dürüst olup yalan söylemeden sabırlı bir şekilde takip etmeniz gerekiyor. Eğer benim olay hakkında gelişme olursa tekrardan buraya güncel bir yazı yazacağım.
Konuyu bunla değiştir.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Senin konuşman gereken monitörün markası neyse o firmayla iletişime geçmem Amazon affedersin monitör sıçmıyor dostumAmazondan bahsediyoruz dostum. Onlar da kandırırsa almayalım bir şey internetten
Son düzenleme: