cornlov
80+ Bronze
- Katılım
- 23 Ocak 2024
- Mesajlar
- 1,052
2 Mayısta Amazon'dan Amazon satıcılı bir ürün aldım. Üründe problem vardı, değişimini yaptılar. Gelen 2. Üründe problemliydi. Mecburen iade yapmak zorunda kaldım.
10 Mayısta iade ettim. Tam 14 gün geçti ancak iade onaylanmasına rağmen parayı göremiyorum. Nays ile ödeme yapmıştım. Burada sorun Amazon'da mı Nays'ta mı emin olamıyorum. Amazon'u defalarca kez aradım. Hep kayıt oluşturdular, departman vs size dönüş yapacak, bilgi verecek denildi. Tahmin edeceğiniz gibi bir gelişme olmadı. Bu durumdan sıkıldım, benzer bir durum yaşadınız mı? Ne önerirsiniz?
10 Mayısta iade ettim. Tam 14 gün geçti ancak iade onaylanmasına rağmen parayı göremiyorum. Nays ile ödeme yapmıştım. Burada sorun Amazon'da mı Nays'ta mı emin olamıyorum. Amazon'u defalarca kez aradım. Hep kayıt oluşturdular, departman vs size dönüş yapacak, bilgi verecek denildi. Tahmin edeceğiniz gibi bir gelişme olmadı. Bu durumdan sıkıldım, benzer bir durum yaşadınız mı? Ne önerirsiniz?