Neler Yeni

PCKolik Müşteri Memnuniyet Rezaleti

ApRâ

80+ Silver
Katılım
29 Ocak 2021
Mesajlar
2,048
En İyi Cevap
1
18 Mayıs 2023

Merhabalar, geçmişte Viper V2 Pro sorunundan bahsetmiştim, 1 aylık çabanın ardından Arena bilgisayar ürüne değişim/iade raporu çıkardı.

Geçen hafta pckolik tarafına değişim raporunu ve faturayı ilettim ve dönüş beklemeye başladım, yaklaşık 1 haftadır firmadan ses yok. Arıyorum bakan arkadaşa yönlendiriyor, yönlendirdiği kişi telefonlara bakmıyor. Müşteri ile iletişim konusu "KOCAMAN BİR SIFIR" Santraldeki kişi üzerinden bilgi alıyorum diyor rapor bekleniyormuş, ne raporu arkadaşım kimden ne raporu bekleniyor 1 haftadır. Servis raporu zaten elimde. Farklı bir şey varsa ara bilgi ver ona göre işimi yapayım.

Her neyse bu firmadan alışveriş yapan kişilere şu önerim olacak, alacağınız ürün bu firma üzerindeyse 50-100 TL verin gidin başka yerden alın. Bildiğiniz şu an firma rezilliği çekiyorum. 1 ay Arena bilgisayar + 7 gündür firma bildiğin fareyi gasp etti ve mağdur oluyorum. Stoklarına baktığımda beyaz modeli gözükmüyor, daha fazla mağdur olmamak adına siyahına okey olacaktım fakat geldiğim nokta ile ürünümü aynı modelini isteyeceğim bakalım neler olacak. Yarın sabah itibariyle de THH'ye başvuruda bulanacağım konuyu da bu bağlamda güncelleyeceğim, benzer durum yaşayanlar için de bir rehber olur.

https://tuketicisikayeti.ticaret.gov.tr Üzerinden gerekli belgeler ile şikayeti oluşturdum.

24 Mayıs 2023 - Güncelleme 1

Bugün itibariyle firmanın savunması istendi, arada geçen süre içerisinde hala firma tarafından, tarafıma iletişime geçilmedi. Beklemeye devam ediyoruz.

1684936248624.png
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
996,379
Mesajlar
8,982,438
Üyeler
157,527
Son üye
khunagnes
Top Bottom