Yardım R7 7800x3d Isınma Problemi

aliozkanca

80+ Bronze
Katılım
2 Mart 2021
Mesajlar
570
Reaksiyon skoru
152
Selam arkadaşlar yeni kurduğum sistemde işlemci boştayken bile 60 derecelerde sekme falan açınca 70 80 lere çıkıyor aniden iniyor tekrar çıkıyor bu sebeple fan açıyor sebebini anlayamadım ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız şimdiden çok teşekkür ederim.(rog b850-neo anakart sıvı soğutma lian li hydro lcds 360) montajda sorun yok
 
Bu olması gereken bir durum değil hem sıvı soğutucu kaliteli hem anakartın. Eğer montajda bir sorun yok demeseydin acaba pompa altındaki jelatini mi sökmedin diyecektim ve ya pompa için cpu opt ve cpu fan kısmına mı takmadın anakart kısmında ama montajında bir sorun yok diyorsan bios dan pompa yı %100 de yapmayı dene ve bios güncellemen var ise onu yap.
 
Bu olması gereken bir durum değil hem sıvı soğutucu kaliteli hem anakartın. Eğer montajda bir sorun yok demeseydin acaba pompa altındaki jelatini mi sökmedin diyecektim ve ya pompa için cpu opt ve cpu fan kısmına mı takmadın anakart kısmında ama montajında bir sorun yok diyorsan bios dan pompa yı %100 de yapmayı dene ve bios güncellemen var ise onu yap.
Pompa direk aıo ya takılı
 
Ben de tomahawk b850 anakart 7800x3d var. Bu sorunları görmedim. hatta pbo ayarı çektim maks 63 derece görüyor. coolermasterin 360lığını kullanıyorum. Sanki pompa işlemciye temas etmiyor gibi geldi bana
 
Selam arkadaşlar yeni kurduğum sistemde işlemci boştayken bile 60 derecelerde sekme falan açınca 70 80 lere çıkıyor aniden iniyor tekrar çıkıyor bu sebeple fan açıyor sebebini anlayamadım ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız şimdiden çok teşekkür ederim.(rog b850-neo anakart sıvı soğutma lian li hydro lcds 360) montajda sorun yok
bence soğutma işi yapamıyor sağlam bir kule tipi alabilirsin
 
Montajda neye göre sıkıntı yok ? Parçalarda sıkıntı yoksa belli ki sorun montajda hocam
 
ya jelatini sökmedin ya pompa arızalı ya da montajda hata var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

sök tak yaptın mı
 
ya jelatini sökmedin ya pompa arızalı ya da montajda hata var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

sök tak yaptın mı
Evet yaptım jelatin falanda yok
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bios üzerinden undervolt falan mı yapmalıyım sizce
 
Evet yaptım jelatin falanda yok
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bios üzerinden undervolt falan mı yapmalıyım sizce
undervolta gerek yok hocam normalde soğutucuda bir problem var o zaman çok rahat soğutması lazım onu
 
Geri
Top