Hüseyin_54
80+
- Katılım
- 15 Ocak 2023
- Mesajlar
- 36
- Reaksiyon skoru
- 1
arkadaşlar merhaba.Forza horizon 4, csgo,blazing sails,gta 5 gibi oyunları 144hz ekranda kasmadan oynarken ranch simulatorü bir türlü oynayamıyorum.Max 20 fps veriyor genelde.grafikler ne kadar düşük olursa olsun fps yükselmiyor ve 10 15 dk sonra oyundan atıp ekran kartı çöküyor anlamış değilim.Ekran kartının tekrar düzgün çalışabilmesi için bilgisayarımı yeniden başlatmam gerekiyor.Yardımcı olursanız sevinirim.