Ranch Simulator düşük fps sorunu

Katılım
15 Ocak 2023
Mesajlar
36
Reaksiyon skoru
1
arkadaşlar merhaba.Forza horizon 4, csgo,blazing sails,gta 5 gibi oyunları 144hz ekranda kasmadan oynarken ranch simulatorü bir türlü oynayamıyorum.Max 20 fps veriyor genelde.grafikler ne kadar düşük olursa olsun fps yükselmiyor ve 10 15 dk sonra oyundan atıp ekran kartı çöküyor anlamış değilim.Ekran kartının tekrar düzgün çalışabilmesi için bilgisayarımı yeniden başlatmam gerekiyor.Yardımcı olursanız sevinirim.
 
arkadaşlar merhaba.Forza horizon 4, csgo,blazing sails,gta 5 gibi oyunları 144hz ekranda kasmadan oynarken ranch simulatorü bir türlü oynayamıyorum.Max 20 fps veriyor genelde.grafikler ne kadar düşük olursa olsun fps yükselmiyor ve 10 15 dk sonra oyundan atıp ekran kartı çöküyor anlamış değilim.Ekran kartının tekrar düzgün çalışabilmesi için bilgisayarımı yeniden başlatmam gerekiyor.Yardımcı olursanız sevinirim.
Hocam sisteminiz nedir?
 
arkadaşlar merhaba.Forza horizon 4, csgo,blazing sails,gta 5 gibi oyunları 144hz ekranda kasmadan oynarken ranch simulatorü bir türlü oynayamıyorum.Max 20 fps veriyor genelde.grafikler ne kadar düşük olursa olsun fps yükselmiyor ve 10 15 dk sonra oyundan atıp ekran kartı çöküyor anlamış değilim.Ekran kartının tekrar düzgün çalışabilmesi için bilgisayarımı yeniden başlatmam gerekiyor.Yardımcı olursanız sevinirim.
Optimizasyon sorunları var rx 6500 ile oyun kasıyor
 
Geri
Top