ranch simulator fps sorunu

Katılım
19 Mart 2021
Mesajlar
135
Reaksiyon skoru
7
arkadaşlar ranch simulator 20 30 fps alıuorum garibime gidiyor ayarların hepsi ortada gpu cpu kullanımları düşük fazla olsa aya bi fps alacağım

16gb ram
gtx1650 ti
i5 10200h
 

Ekler

  • fps.png
    fps.png
    4.5 MB · Hit: 1,154
CPU ve GPU kullanımı çok düşük, acaba vsync ayarı varmı? 24e falan sabitlenmiş olmasın?
 

Ekler

  • ayarlar.png
    ayarlar.png
    2.6 MB · Hit: 2,382
evet işte vsync ayarını yok iç göremedim hemen atayım size
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ayarar bu şekilde
Max fps i 144e seçin belki düzelir bu tarz oyunlar sıkıntılı olabiliyor optimizasyonda, bir de ayarları biraz yükselterek yükü ekran kartına bindirin belki o da işe yarayabilir.
 
Max fps i 144e seçin belki düzelir bu tarz oyunlar sıkıntılı olabiliyor optimizasyonda, bir de ayarları biraz yükselterek yükü ekran kartına bindirin belki o da işe yarayabilir.
hemen deniyeceğim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

malesef yine olmadı aynı kasma var
Max fps i 144e seçin belki düzelir bu tarz oyunlar sıkıntılı olabiliyor optimizasyonda, bir de ayarları biraz yükselterek yükü ekran kartına bindirin belki o da işe yarayabilir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Max fps i 144e seçin belki düzelir bu tarz oyunlar sıkıntılı olabiliyor optimizasyonda, bir de ayarları biraz yükselterek yükü ekran kartına bindirin belki o da işe yarayabilir.
ekran kartı volt neden bu kadar az bu da kafama takılıyor
 

Ekler

  • fps2.png
    fps2.png
    1.2 MB · Hit: 935
Son düzenleme:
hemen deniyeceğim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

malesef yine olmadı aynı kasma var

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ekran kartı volt neden bu kadar az bu da kafama takılıyor
Tuhaf, laptop fişe takılımı? bir de laptop kullanmadığım için tam olarak bilmiyorum ama oyun harici ekran kartı yerine intel ekran kartında çalışıyor olmasın? onun için google de araştırma yapıp kontrol edermisin? belki sorun oradadır. en son laptop kullandığımda knight online oynuyordum o işlemci apu su ile açılıyordu ve çok kasıyordu sonrasında araştırıp harici gpu yu kullandım çok iyi çalışmıştı.
 
Tuhaf, laptop fişe takılımı? bir de laptop kullanmadığım için tam olarak bilmiyorum ama oyun harici ekran kartı yerine intel ekran kartında çalışıyor olmasın? onun için google de araştırma yapıp kontrol edermisin? belki sorun oradadır. en son laptop kullandığımda knight online oynuyordum o işlemci apu su ile açılıyordu ve çok kasıyordu sonrasında araştırıp harici gpu yu kullandım çok iyi çalışmıştı.
evet fişde hemen bakacağım neyde kullanıyor diye
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tuhaf, laptop fişe takılımı? bir de laptop kullanmadığım için tam olarak bilmiyorum ama oyun harici ekran kartı yerine intel ekran kartında çalışıyor olmasın? onun için google de araştırma yapıp kontrol edermisin? belki sorun oradadır. en son laptop kullandığımda knight online oynuyordum o işlemci apu su ile açılıyordu ve çok kasıyordu sonrasında araştırıp harici gpu yu kullandım çok iyi çalışmıştı.
hayır gpu ile çalışıyor anlamadım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tuhaf, laptop fişe takılımı? bir de laptop kullanmadığım için tam olarak bilmiyorum ama oyun harici ekran kartı yerine intel ekran kartında çalışıyor olmasın? onun için google de araştırma yapıp kontrol edermisin? belki sorun oradadır. en son laptop kullandığımda knight online oynuyordum o işlemci apu su ile açılıyordu ve çok kasıyordu sonrasında araştırıp harici gpu yu kullandım çok iyi çalışmıştı.
gpu neden 1 volt peki biliyormusun
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,307
Mesajlar
11,075,817
Üyeler
198,100
Son üye
sunlesscc
Geri
Top