yani ben baya evdeki cetvelle parmakları birleştirip ölçtüm hocambende bu mouse var fps oyunları için mükemmel. tutuş şekilleri hakkında pek bir bilgim yok ama benim elim büyük ve sorun yaşamadım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
el ölçüsü nasıl alınıyor istersen ben de ölçüp deneyebilirim ona göre bilgi veririm sana
çok üst düzey bir şey aramıyorum orta bişey olsun yeterRazer ın en giriş seviye faresi.
Sizi memnun eder o zaman.çok üst düzey bir şey aramıyorum orta bişey olsun yeter
peki bir bilginiz varmı claw grip tutma şekline uygunmudurSizi memnun eder o zaman.
Kullanırsın bir sorun olmaz gibi.peki bir bilginiz varmı claw grip tutma şekline uygunmudur
ölçtüyseniz bilgi verebilirmisiniz acababende bu mouse var fps oyunları için mükemmel. tutuş şekilleri hakkında pek bir bilgim yok ama benim elim büyük ve sorun yaşamadım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
el ölçüsü nasıl alınıyor istersen ben de ölçüp deneyebilirim ona göre bilgi veririm sana
ölçtüm seninkiyle yakın çıktı 19-11 falanölçtüyseniz bilgi verebilirmisiniz acaba