Razer mouse hyperspeed

Kendim kullanıyorum. Genel olarak gayet memnunum. Bir eksisi varsa pilli olması denebilir ben duracell şarjlı piller ile kullanıyorum o yüzden sıkıntı olmuyor.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,144
Mesajlar
11,084,673
Üyeler
198,242
Son üye
grındd
Geri
Top