Maviejderya
80+
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 133
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 20
- İsim
- Abdullah
Fatura sının çıktısı ile birlikte küçük bir kağıda sorunu yaz iletişimini vs 1 ay so rs sıfırını ellerinde varsa gönderirler.Amazon üzerinden 2023 başlarında razer viper v2 pro mouse aldım orta tekerleği bozuldu ve garantiye göndermek istedim fakat 45 tane numara sonrasında sonunda ilgilenen bir kuruma bağlandım derken onlar da bizlerin ithalatçı firma olduğumuza dair belge ile göndermem gerektiğini söylediler fakat elime öyle bir belge ulaşmadı kutu içeriğinde ve dışında sadece kullanım kılavuzu vardı razer ın sitesine girip mouse u seri numarasından kayıt edip destek alayım dedim amazon sağolsun fotoğrafta eklediğim gibi saçma bir kağıt eklemişler ve çıkardığım zaman seri no vs silinmiş oluyor ordan da çözemedim amazon da sadece biz iade yaparız diyor ben aldığım zaman 2.5k olan mouse şuan 4.5k kendilerine izmir tüketici hakem heyeti nin emsal kararı olduğunu muadili veya üst modeli ile değişim yapmaları gerektiğini söyledim fakat garanti sonuç belgesi olmadan işlem yapamadıklarını söylüyorlar fakat ben de lanet mouse u garantiye gönderemiyorum şu durumu nasıl çözebilirim artık çıldırma noktasına geldim 10 gündür aramadığım numara kalmadı artık. Mümkünse razer iletişim e de bir şekilde kayıt vs de yapsam saçma sapan sitelerinden bişey anlamadım hep aynı yere yönlendiriyor.