Tokuchi77
80+ Bronze
- Katılım
- 19 Mayıs 2021
- Mesajlar
- 547
Son durum nedir?malesef ilgilenen yok
Son durum nedir?malesef ilgilenen yok
Mousenizi garantiye hangi firmaya gönderdiniz? Hangi teknik servis?hiçbir dönüş yok sözde mağdur etmeyiz etmeyiz 2.5 ay oldu 0 dönüş
valla hatırlamıyorum 2.5 ay oldu amazon verdi 2 firma kendim de baktım araştırdım 2 side ilgilenmedi garanti belgesi yok diye seri numarası da paylaştım bize ait değil dedilerMousenizi garantiye hangi firmaya gönderdiniz? Hangi teknik servis?
Garanti belgesinde yazan ithalatçı firma sorumlu bundanvalla hatırlamıyorum 2.5 ay oldu amazon verdi 2 firma kendim de baktım araştırdım 2 side ilgilenmedi garanti belgesi yok diye seri numarası da paylaştım bize ait değil dediler
Benim de Razer Deathadder V3 PRO mousemin garanti süreci bir ay sonra bugün sonuçlandı..La sorun orda zaten garanti belgesi gelmedi kutuyla
ilettim seri numarasını bize ait değil dediler.Benim de Razer Deathadder V3 PRO mousemin garanti süreci bir ay sonra bugün sonuçlandı..
Ürünün sıfırıyla değiştirilmesine karar verildi. Ürünüm yarın Vatan Bilgisayar şubesinde olacak. En geç yarın değilse bile diğer gün.
Gönderi kodunu verdiler kargo takibi için.
Razer mouse olduğu için, Bilkom ithalatçı firma ve dağıtıcı olduğu için, Türkiye'deki Razer markanın yetkili servisi Providyo olduğu için, ürünü onlara gönderdim ve sıfırıyla değiştirdiler hemen.
Bilkom'u arayarak bir onlara danış, şansını dene. Senden ürünün seri numarasını isteyerek bile kontrol edip bakabilirler sanırım.
Ürünün yurt dışı garantili o zaman. Sana destek vermeli amazon. Örneğin amazon bize ürünü gönder biz ilgili birimlere gönderelim demeliydi. Yurt dışına aktarmalıydı vsvs.ilettim seri numarasını bize ait değil dediler.
Yok bize gönderirseniz bizim burda ki ekibimiz inceler onlar da genelde red geliyor boşuna uğraşmış olursunuz dediler şaka gibi ama birdaha amazondan alışveriş yapmayı da düşünmüyorum en güvendiğim firma idiÜrünün yurt dışı garantili o zaman. Sana destek vermeli amazon. Örneğin amazon bize ürünü gönder biz ilgili birimlere gönderelim demeliydi. Yurt dışına aktarmalıydı vsvs.
Amazon şoka uğrattı beni de bu konua. İlk defa sizin sayenizde tanık oldum Amazon'un bu tutumuna...Yok bize gönderirseniz bizim burda ki ekibimiz inceler onlar da genelde red geliyor boşuna uğraşmış olursunuz dediler şaka gibi ama birdaha amazondan alışveriş yapmayı da düşünmüyorum en güvendiğim firma idi
Aynı sorunu razer kulaklıkta yaşadım. Sıkıntı şurda. Bende amazondan aldım. Amazon ürünü kendi ithal etmiş. Buradaki firmalarda sadece kendi ithal ettikleri ürüne destek veriyor. Amazon ithal ettiği için kimse destek vermiyor. Yani sende de durum aynıysa suç Razer ın değil de amazonun bence.Amazon üzerinden 2023 başlarında razer viper v2 pro mouse aldım orta tekerleği bozuldu ve garantiye göndermek istedim fakat 45 tane numara sonrasında sonunda ilgilenen bir kuruma bağlandım derken onlar da bizlerin ithalatçı firma olduğumuza dair belge ile göndermem gerektiğini söylediler fakat elime öyle bir belge ulaşmadı kutu içeriğinde ve dışında sadece kullanım kılavuzu vardı razer ın sitesine girip mouse u seri numarasından kayıt edip destek alayım dedim amazon sağolsun fotoğrafta eklediğim gibi saçma bir kağıt eklemişler ve çıkardığım zaman seri no vs silinmiş oluyor ordan da çözemedim amazon da sadece biz iade yaparız diyor ben aldığım zaman 2.5k olan mouse şuan 4.5k kendilerine izmir tüketici hakem heyeti nin emsal kararı olduğunu muadili veya üst modeli ile değişim yapmaları gerektiğini söyledim fakat garanti sonuç belgesi olmadan işlem yapamadıklarını söylüyorlar fakat ben de lanet mouse u garantiye gönderemiyorum şu durumu nasıl çözebilirim artık çıldırma noktasına geldim 10 gündür aramadığım numara kalmadı artık. Mümkünse razer iletişim e de bir şekilde kayıt vs de yapsam saçma sapan sitelerinden bişey anlamadım hep aynı yere yönlendiriyor.