Neler Yeni

Yardım Razer Mouse'u bir türlü garantiye gönderemedim yardımcı olur musunuz?

Tokuchi77

80+ Bronze
Katılım
19 Mayıs 2021
Mesajlar
547

Emre mete

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
597
Dahası  
Reaksiyon skoru
221
İsim
Emre
Mousenizi garantiye hangi firmaya gönderdiniz? Hangi teknik servis?
valla hatırlamıyorum 2.5 ay oldu amazon verdi 2 firma kendim de baktım araştırdım 2 side ilgilenmedi garanti belgesi yok diye seri numarası da paylaştım bize ait değil dediler
 

Tokuchi77

80+ Bronze
Katılım
19 Mayıs 2021
Mesajlar
547
valla hatırlamıyorum 2.5 ay oldu amazon verdi 2 firma kendim de baktım araştırdım 2 side ilgilenmedi garanti belgesi yok diye seri numarası da paylaştım bize ait değil dediler
Garanti belgesinde yazan ithalatçı firma sorumlu bundan
 

Tokuchi77

80+ Bronze
Katılım
19 Mayıs 2021
Mesajlar
547
La sorun orda zaten garanti belgesi gelmedi kutuyla 😂
Benim de Razer Deathadder V3 PRO mousemin garanti süreci bir ay sonra bugün sonuçlandı..
Ürünün sıfırıyla değiştirilmesine karar verildi. Ürünüm yarın Vatan Bilgisayar şubesinde olacak. En geç yarın değilse bile diğer gün.
Gönderi kodunu verdiler kargo takibi için.

Razer mouse olduğu için, Bilkom ithalatçı firma ve dağıtıcı olduğu için, Türkiye'deki Razer markanın yetkili servisi Providyo olduğu için, ürünü onlara gönderdim ve sıfırıyla değiştirdiler hemen.

Bilkom'u arayarak bir onlara danış, şansını dene. Senden ürünün seri numarasını isteyerek bile kontrol edip bakabilirler sanırım.
 

Emre mete

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
597
Dahası  
Reaksiyon skoru
221
İsim
Emre
Benim de Razer Deathadder V3 PRO mousemin garanti süreci bir ay sonra bugün sonuçlandı..
Ürünün sıfırıyla değiştirilmesine karar verildi. Ürünüm yarın Vatan Bilgisayar şubesinde olacak. En geç yarın değilse bile diğer gün.
Gönderi kodunu verdiler kargo takibi için.

Razer mouse olduğu için, Bilkom ithalatçı firma ve dağıtıcı olduğu için, Türkiye'deki Razer markanın yetkili servisi Providyo olduğu için, ürünü onlara gönderdim ve sıfırıyla değiştirdiler hemen.

Bilkom'u arayarak bir onlara danış, şansını dene. Senden ürünün seri numarasını isteyerek bile kontrol edip bakabilirler sanırım.
ilettim seri numarasını bize ait değil dediler.
 

Tokuchi77

80+ Bronze
Katılım
19 Mayıs 2021
Mesajlar
547
ilettim seri numarasını bize ait değil dediler.
Ürünün yurt dışı garantili o zaman. Sana destek vermeli amazon. Örneğin amazon bize ürünü gönder biz ilgili birimlere gönderelim demeliydi. Yurt dışına aktarmalıydı vsvs.
 

Emre mete

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
597
Dahası  
Reaksiyon skoru
221
İsim
Emre
Ürünün yurt dışı garantili o zaman. Sana destek vermeli amazon. Örneğin amazon bize ürünü gönder biz ilgili birimlere gönderelim demeliydi. Yurt dışına aktarmalıydı vsvs.
Yok bize gönderirseniz bizim burda ki ekibimiz inceler onlar da genelde red geliyor boşuna uğraşmış olursunuz dediler şaka gibi ama birdaha amazondan alışveriş yapmayı da düşünmüyorum en güvendiğim firma idi
 

Tokuchi77

80+ Bronze
Katılım
19 Mayıs 2021
Mesajlar
547
Yok bize gönderirseniz bizim burda ki ekibimiz inceler onlar da genelde red geliyor boşuna uğraşmış olursunuz dediler şaka gibi ama birdaha amazondan alışveriş yapmayı da düşünmüyorum en güvendiğim firma idi
Amazon şoka uğrattı beni de bu konua. İlk defa sizin sayenizde tanık oldum Amazon'un bu tutumuna...
 

YazılımKafa

80+ Silver
Katılım
10 Ekim 2022
Mesajlar
4,774
Amazon üzerinden 2023 başlarında razer viper v2 pro mouse aldım orta tekerleği bozuldu ve garantiye göndermek istedim fakat 45 tane numara sonrasında sonunda ilgilenen bir kuruma bağlandım derken onlar da bizlerin ithalatçı firma olduğumuza dair belge ile göndermem gerektiğini söylediler fakat elime öyle bir belge ulaşmadı kutu içeriğinde ve dışında sadece kullanım kılavuzu vardı razer ın sitesine girip mouse u seri numarasından kayıt edip destek alayım dedim amazon sağolsun fotoğrafta eklediğim gibi saçma bir kağıt eklemişler ve çıkardığım zaman seri no vs silinmiş oluyor ordan da çözemedim amazon da sadece biz iade yaparız diyor ben aldığım zaman 2.5k olan mouse şuan 4.5k kendilerine izmir tüketici hakem heyeti nin emsal kararı olduğunu muadili veya üst modeli ile değişim yapmaları gerektiğini söyledim fakat garanti sonuç belgesi olmadan işlem yapamadıklarını söylüyorlar fakat ben de lanet mouse u garantiye gönderemiyorum şu durumu nasıl çözebilirim artık çıldırma noktasına geldim 10 gündür aramadığım numara kalmadı artık. Mümkünse razer iletişim e de bir şekilde kayıt vs de yapsam saçma sapan sitelerinden bişey anlamadım hep aynı yere yönlendiriyor.
Aynı sorunu razer kulaklıkta yaşadım. Sıkıntı şurda. Bende amazondan aldım. Amazon ürünü kendi ithal etmiş. Buradaki firmalarda sadece kendi ithal ettikleri ürüne destek veriyor. Amazon ithal ettiği için kimse destek vermiyor. Yani sende de durum aynıysa suç Razer ın değil de amazonun bence.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ben iade etmiştim amazona. Ürünü alalı 1 ayı geçtiği halde kabul ettiler
 
Top Bottom