Neler Yeni

Razer Ürünümü Garantiye Nasıl Gönderebilirim?

Dromomani

80+
Katılım
28 Aralık 2020
Mesajlar
114
Reaksiyon skoru
17
Razer Blackshark V2 Pro 2023

1. SORUN: Kulaklığı ilk aldığımda normal bir şekilde kullanıyordum. Aldıktan 1 2 hafta sonra kulaklıkta bir sorun olduğunu fark ettim (Bilgisayara usb dongle ile bağlı) bir şeyler dinlerken pıt pıt diye sesler gelmeye başladı. (Sürekli bu ses geliyor). Yaklaşık aldıktan 1 ay sonra kulaklığı kullanırken ya ilk 10 15 dk ya da 1 2 saat sonra sesler gidip gidip gelmeye başlıyor. Seslerde donmalar olmaya başlıyor. (Bu sorun bazen 15-20 sn sürüyor bazen de 3-4 saniye sürüyor) Sonra sesler düzeliyor. Ses karmaşası (Kalabalığı) olduğu zaman yeniden aynı sorun oluyor. 3 Farklı bilgisayarda kulaklığı denedim hepsinde aynı sorun oldu. Bazen de sesler donuyor kulaklık kapanıyor sonra yeniden açılıyor.

2. SORUN: Başka bir sorun ise kulaklığı şarj ediyorum şarj ışığı tam dolunca yeşil yanıyor uygulamada şarj 100 gösteriyor fakat kulaklığı kapat aç yapınca şarj 89-90 seviyesine düşüyor. Yani kulaklık tam şarj olmuyor.

3.SORUN Kulaklığı ilk açtığım zaman sesler kısık gelmeye başlıyor belli süre düzelmiyor birkaç defa aç kapa yapınca sesler eski ses seviyesine geliyor.

Benim fark edebildiğim sorunlar bu şekilde kulaklığı kullanırken herhangi bir fiziksel zarar vermedim. Herhangi bir sıvıyla teması olmadı. Bilgisayarda Windows güncellemelerim, Kulaklık sürücüsü güncel, Synapse uygulaması güncel bir şekilde kullanıyorum. Siteye yüklediğim ses kayıtlarını telefon mikrofonuyla kayıt etmeye çalıştım müziklerde pıt pıt sesler kayıtlardan belli olmuyor fakat seslerde kesilme olduğu anlaşılıyor. DEVOUR oyunu oynarken aynı sorunu yaşadım ve kayıt aldım onu da siteye gönderdim. Razer destekle iletişime geçtim fakat garanti için Türkiye dışına ürünü göndermem gerekiyormuş. Razer Türkiye distrübütorlügü yapan bir firma yok mu varsa ürünümü nasıl garantiye gönderebilirim yardımlarınızı bekliyorum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:





Ses kayıtlarını buradan indirebilirsiniz.
 
Selam,

Garanti işini ne yaptınız acaba bende debi mouse var garnatiye yollıcam tekerleği çok iyi çalışmıyor.
 
Selam,

Garanti işini ne yaptınız acaba bende debi mouse var garnatiye yollıcam tekerleği çok iyi çalışmıyor.
Razer destek ile görüştüm Türkiyede Providyo ilgileniyormuş onlarla iletişime geçmemi söylediler bende iletişime geçtim ürünü kargo ile göndermemi istediler gönderdim şuan garantide bakalım sonuç ne olacak.
 
Garanti süreci nasıl işledi. Neler yaptığını anlatır mısın? Herkes ya aralgame yada razer servise yönlendiriyor ama ben ikisinde de beceremedim.
 
Razer destek ile görüştüm Türkiyede Providyo ilgileniyormuş onlarla iletişime geçmemi söylediler bende iletişime geçtim ürünü kargo ile göndermemi istediler gönderdim şuan garantide bakalım sonuç ne olacak.
bi firmware güncellemesi deneseydin keşke önce
 
Geri
Top