Razer viper pro v2 servis problemi

Elias035

80+
Katılım
15 Temmuz 2024
Mesajlar
8
Reaksiyon skoru
2
Merhaba vatandan aldığım razer viper pro v2 beyaz renk mouse'u vardı ve ben kulaklığımı koyarken yanlışlıkla mouse düştü bunun sonucunda sol click kısmının sağ kısmında ağırlaşma vardı ve bende hala garantisi var diye servise gönderdim 2 ağustosta ve hala servisten ürünüm gelmedi şuan 10 eylül bu tarz durum da ne yapmam lazım bir bilgisi olan yardımcı olabilirse sevinirim teşekkürler.
 
Merhaba vatandan aldığım razer viper pro v2 beyaz renk mouse'u vardı ve ben kulaklığımı koyarken yanlışlıkla mouse düştü bunun sonucunda sol click kısmının sağ kısmında ağırlaşma vardı ve bende hala garantisi var diye servise gönderdim 2 ağustosta ve hala servisten ürünüm gelmedi şuan 10 eylül bu tarz durum da ne yapmam lazım bir bilgisi olan yardımcı olabilirse sevinirim teşekkürler.
21 iş gününü geçmiş para iadesi alman lazım.
 
Merhaba vatandan aldığım razer viper pro v2 beyaz renk mouse'u vardı ve ben kulaklığımı koyarken yanlışlıkla mouse düştü bunun sonucunda sol click kısmının sağ kısmında ağırlaşma vardı ve bende hala garantisi var diye servise gönderdim 2 ağustosta ve hala servisten ürünüm gelmedi şuan 10 eylül bu tarz durum da ne yapmam lazım bir bilgisi olan yardımcı olabilirse sevinirim teşekkürler.
Arayıp THH'ye başvuracağını söyle. Büyük ihtimal olumlu yanıt gelir.
 
21 iş gününü geçmiş para iadesi alman lazım.
Bana servisle ilgili problem yaşadıklarını değişim talebi istediğimi iletebilceklerini ya da başka bir isteğim var mı tarzı sorular sorup işlemi hızlandırmalarını vs isteyebilceğimi söyleyip geçiştiriyorlar gibi hissettiriyo bana aldığım yere gidip iade talebi isteyebilir miyim alalı 2 yıl kadar olmuş başka bi ürün ile değişim ya da aynısını talep edemez miyim vatandan çünkü şimdi iade etsem 2.500 lira civarı bişey olucak aynı mouse'un 0 fiyatı 4000tl olmuş.
 
Bana servisle ilgili problem yaşadıklarını değişim talebi istediğimi iletebilceklerini ya da başka bir isteğim var mı tarzı sorular sorup işlemi hızlandırmalarını vs isteyebilceğimi söyleyip geçiştiriyorlar gibi hissettiriyo bana aldığım yere gidip iade talebi isteyebilir miyim alalı 2 yıl kadar olmuş başka bi ürün ile değişim ya da aynısını talep edemez miyim vatandan çünkü şimdi iade etsem 2.500 lira civarı bişey olucak aynı mouse'un 0 fiyatı 4000tl olmuş.
O halde değişim iste.
 
Merhaba vatandan aldığım razer viper pro v2 beyaz renk mouse'u vardı ve ben kulaklığımı koyarken yanlışlıkla mouse düştü bunun sonucunda sol click kısmının sağ kısmında ağırlaşma vardı ve bende hala garantisi var diye servise gönderdim 2 ağustosta ve hala servisten ürünüm gelmedi şuan 10 eylül bu tarz durum da ne yapmam lazım bir bilgisi olan yardımcı olabilirse sevinirim teşekkürler.
Knk bize sormak yerine bi servisi arasan ürünün durumunu bi öğrensen ha ne dersin?
 
Knk bize sormak yerine bi servisi arasan ürünün durumunu bi öğrensen ha ne dersin?
bunu sordum uzun zamandır parça beklediklerini söylediler ama bu kadar sürceğini düşünmüyorum(40 gün oldu). Az öncede aradım değişim talebi isteğinde bulunabilceğimi servis firmasından söylediler ama benim satın alımım vatan üzerinden oldu ilk defa böyle bişey yaşıyorum napmam gerektiğini pek bilmiyorum.
 
bunu sordum uzun zamandır parça beklediklerini söylediler ama bu kadar sürceğini düşünmüyorum(40 gün oldu). Az öncede aradım değişim talebi isteğinde bulunabilceğimi servis firmasından söylediler ama benim satın alımım vatan üzerinden oldu ilk defa böyle bişey yaşıyorum napmam gerektiğini pek bilmiyorum.
Bak şimdi servisi arayıp diyeceksinki knk bana ürünüm için değişim raporu gönderin e posta adresimi veriyorum diyeceksin o e postaya değişim raporu gönderecekler sonra o değişim raporu ve ürünün faturası ile vatan bilgisayar mağazasına gidiceksin danışmana ben ürün değişimi yapmak istiyorum bilgiler bu diyeceksin değişimi yapacaksın
 
Bak şimdi servisi arayıp diyeceksinki knk bana ürünüm için değişim raporu gönderin e posta adresimi veriyorum diyeceksin o e postaya değişim raporu gönderecekler sonra o değişim raporu ve ürünün faturası ile vatan bilgisayar mağazasına gidiceksin danışmana ben ürün değişimi yapmak istiyorum bilgiler bu diyeceksin değişimi yapacaksın
anladım kanka teşekkür ederim dediğini uyguluycam şimdi.
 
anladım kanka teşekkür ederim dediğini uyguluycam şimdi.
Eğer itiraz ederlerse thh'ye başvuracağım o halde sizler yardımcı olmuyorsunuz de onlar o anda çevirir lafı zaten
 
Eğer itiraz ederlerse thh'ye başvuracağım o halde sizler yardımcı olmuyorsunuz de onlar o anda çevirir lafı zaten
az önce tekrar aradım ve bana yetkili servisten ya değişim talebi isteği göndericeklerini ya da serviste tamir edip gönderileceğini söylediler kendilerinin bişey yapamıcağını ve yetkili servis olmadıkları için değişim şuanda yapamıcaklarını söylediler ama 40 gün oldu ve ben artık değiştirmek istediğimi söyledim neden hala bişeyler beklemem gerektiğini anlıyamadım.
 
az önce tekrar aradım ve bana yetkili servisten ya değişim talebi isteği göndericeklerini ya da serviste tamir edip gönderileceğini söylediler kendilerinin bişey yapamıcağını ve yetkili servis olmadıkları için değişim şuanda yapamıcaklarını söylediler ama 40 gün oldu ve ben artık değiştirmek istediğimi söyledim neden hala bişeyler beklemem gerektiğini anlıyamadım.
Yetkili servisin numarasını iste ben asus modemde öyle yaptım 2 haftada gönderdiler talebi
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,159,537
Mesajlar
10,450,153
Üyeler
184,179
Son üye
copperx
Geri
Top