red dead redemption 2 grafik sorunu

NORRRMAAANNN

80+ Bronze
Katılım
1 Temmuz 2022
Mesajlar
916
Reaksiyon skoru
226
arkadaşlar rdr 2 de grafikleri ayarlayamıyorum your chosen graphics settings are currently using more memory than your system has available bunu söylüyor nasıl düzelticem bunu 60 fps sabit alıyorum ve tam ekran bile değil
 
arkadaşlar rdr 2 de grafikleri ayarlayamıyorum your chosen graphics settings are currently using more memory than your system has available bunu söylüyor nasıl düzelticem bunu 60 fps sabit alıyorum ve tam ekran bile değil
Youtubeye ekran kartı modelini yazıp rdr2 graphic settings yazıcaksın en temiz çözüm o. Oyun öyle bişey ki grafik ayarlaması ince işçilik istiyor biraz
 
Youtubeye ekran kartı modelini yazıp rdr2 graphic settings yazıcaksın en temiz çözüm o. Oyun öyle bişey ki grafik ayarlaması ince işçilik istiyor biraz
hocam en grafik ayarı yapılmıyor ki uygulayamıyorum ayarı apply changes simgesi yanmıyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hocam en grafik ayarı yapılmıyor ki uygulayamıyorum ayarı apply changes simgesi yanmıyor
ne yükseltebiliyorum ne düşürebiliyorum
 
hocam en grafik ayarı yapılmıyor ki uygulayamıyorum ayarı apply changes simgesi yanmıyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ne yükseltebiliyorum ne düşürebiliyorum
Ayarları sıfırlayamıyor musun
 
Ekran kartının belleğini aşmışsınız, ekran kartınızın belleğine uygun şekilde ayarları düzenleyin, sol üstte zaten ne kadar bellek kaldığını ve seçtiğiniz ayarların ne kadar bellek tüketeceği gözüküyor. Youtube'da bu sorununun nasıl aşılacağına dair videolar var ama sonuç olarak ekran kartı belleğinizden fazlasını kullanmaya çalışmak performans sorunlarına neden olabilir.
 
Ekran kartının belleğini aşmışsınız, ekran kartınızın belleğine uygun şekilde ayarları düzenleyin, sol üstte zaten ne kadar bellek kaldığını ve seçtiğiniz ayarların ne kadar bellek tüketeceği gözüküyor. Youtube'da bu sorununun nasıl aşılacağına dair videolar var ama sonuç olarak ekran kartı belleğinizden fazlasını kullanmaya çalışmak performans sorunlarına neden olabilir.
12 gb vramım var aslında sorun olmaması lazım ramlerim 2333mhz çalışıyormuş onla bir alakası yoktur diye düşünüyorum ama gene de yazayım dedim biostan yükseltemedim de
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ekran kartın ne
6700 xt
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

arkadaşlar rdr 2 de grafikleri ayarlayamıyorum your chosen graphics settings are currently using more memory than your system has available bunu söylüyor nasıl düzelticem bunu 60 fps sabit alıyorum ve tam ekran bile değil
bu arada yenileme ekliyim oyun benim ekran kartını görmüyor :D valla tuhaf işler benim vramın olduğu yerde hiçbir şey yazmıyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

12 gb vramım var aslında sorun olmaması lazım ramlerim 2333mhz çalışıyormuş onla bir alakası yoktur diye düşünüyorum ama gene de yazayım dedim biostan yükseltemedim de
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


6700 xt
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bu arada yenileme ekliyim oyun benim ekran kartını görmüyor :D valla tuhaf işler benim vramın olduğu yerde hiçbir şey yazmıyor
benim gibi bu sorunu alan varsa amdnin farklı bir sürümünü indirip oyuna girsin son sürümünü indirdim düzeldi
 
Son düzenleme:
Geri
Top