Neler Yeni

rtx 3060, i7 11800h fps problemi 30-40fps apex legend

blorein

80+
Katılım
24 Mart 2022
Mesajlar
33
Dahası  
Reaksiyon skoru
16
İsim
Berke Topcu
1648139611965.png
 

blorein

80+
Katılım
24 Mart 2022
Mesajlar
33
Dahası  
Reaksiyon skoru
16
İsim
Berke Topcu

RevDeisDou

80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
44,518
En İyi Cevap
18
Dahası  
Reaksiyon skoru
49,302
İsim
Rev D
İlgilendiği Kategoriler
Hepsi ;)
FOV ile karıştırmışım pardon hemen düzeltiyorum
Mesaj otomatik birleştirildi:


fps problemini çözer çözmez olur tabii ki
Masaüstünde sağ tık--->Görüntü ayarları--->Grafikler--->Apex Legends' ı bulup yüksek performansı seçin.
 

blorein

80+
Katılım
24 Mart 2022
Mesajlar
33
Dahası  
Reaksiyon skoru
16
İsim
Berke Topcu

blorein

80+
Katılım
24 Mart 2022
Mesajlar
33
Dahası  
Reaksiyon skoru
16
İsim
Berke Topcu
1648142446194.png

Şöyle bir şey farkettim, forumda post atıp alt tab yaptıktan hemen sonra bi 10 saniye kadar fps 144-145 lerde sabit kalıyor 10 saniye geçer geçmez 50fps e düşüyor sistem belki bi fikir olur
Mesaj otomatik birleştirildi:

Monster' ın uygulaması yüklü mü?
1648142532653.png

yüklü ve performans modu seçili
 

RevDeisDou

80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
44,518
En İyi Cevap
18
Dahası  
Reaksiyon skoru
49,302
İsim
Rev D
İlgilendiği Kategoriler
Hepsi ;)
Alıntıyı görüntüle
Şöyle bir şey farkettim, forumda post atıp alt tab yaptıktan hemen sonra bi 10 saniye kadar fps 144-145 lerde sabit kalıyor 10 saniye geçer geçmez 50fps e düşüyor sistem belki bi fikir olur
Mesaj otomatik birleştirildi:


Alıntıyı görüntüle
yüklü ve performans modu seçili
Daha rahat yardım için RevDeisDou#2769 üzerinden iletişime geçer misin? Sorunu çözebilirsek buraya çözümü yazarız.
 

blorein

80+
Katılım
24 Mart 2022
Mesajlar
33
Dahası  
Reaksiyon skoru
16
İsim
Berke Topcu
Son güncelleme, Ürün için yapılabilecek her şeyi denedik. İşlemci frekansları hep maximumda ve ekran kartı hep 90 derecenin üzerinde olduğundan ekran kartı performansta kısıtlamaya gidiyor. Hiçbir şekilde sorunu çözemedik ve bu sabah itibariyle cihazı teknik servise bıraktım. Gelişmeleri ve süreci buraya yazıyor olacağım. Belki bir başkasına yardımcı olurum
 

blorein

80+
Katılım
24 Mart 2022
Mesajlar
33
Dahası  
Reaksiyon skoru
16
İsim
Berke Topcu
Teknik servisten mesaj geldi ürün bakımı tamamlanmıştır randevu alın şeklinde ve daha sonra teknik servisi aradım ürün ile ilgili yapılan işlemleri sordum.” Driverlar güncellenip benchmark testleri yapılmıştır.” Şeklinde komik ve dalga geçer gibi bi cevap aldım. Yarın sabah ürünü teslim almaya gidip orda test yapacağım bu süreç böyle geçiştirilemez. Gelişmeleri buraya yazıyor olacağım.
 

blorein

80+
Katılım
24 Mart 2022
Mesajlar
33
Dahası  
Reaksiyon skoru
16
İsim
Berke Topcu
Monster Notebook tarafından yaşadığım mağduriyeti sizlerle paylaşmak istiyorum. 25 Mart 2022 Cuma günü cihazımı Ankara Monster Notebook Yetkili Servisine getirip cihazımla ilgili sorunlardan ve durumlardan bahsettim. 40 Fps lerden yukarıda bir değer görmediğimi, wifi bağlantısında sürekli kopmalar olduğunu, tarafınıza mail yoluyla ulaşıp güncel bios sürümünü talep edip kurulum sağladığımı, tüm driverlarımı güncelleyip her şekilde sorunsuz hale getirdiğimi, web sitenizde bulunan "Uzmana Sorun" bağlantınızdan canlı bir şekilde yetkili "Haktan Bey'e " bağlanıp bunları bunları yaptım,cihazda düzelme olmuyor ne yapmalıyım ?" diye sorduğumda " Yapılabilecek her şeyi yapmışsınız teknik servise götürmeniz daha sağlıklı olur." şeklinde bir geri dönüş aldığımı dile getirip gerekli işlemlerin yapılmasını talep ettim. Akşam saatlerinde cihazımın işlemlerinin tamamlandığını randevu alıp cihazımı teslim alabileceğimi belirten bir mesaj tarafıma ulaştı bunun üzerine;
26 Mart 2022 Cumartesi günü (Bugün) cihazımı teslim almaya gittiğimde yapılanların neler olduğunu belirten bir ürün teslim formu (rapor) ürünle birlikte tarafıma teslim edildi . Test alanına geçip ürünümü test ettiğimde normalde "Freedos" olarak tekrar teslim edilmesi gereken işletim sistemim, benim verdiğim sürümden bambaşka bir sürüm ile geldi.
Yazılan raporda belirtilen benchmark testlerini test alanında tekrar uyguladım ve aldığım değerler %18 oyun ve %18 iş performansı şeklinde oldu ve sonrasında bu durumu teknik servis müdürüne ilettim. Kendisi bir USB Bellek takarak tekrar benchmark testleri yaptı ve sonucunda fps drobu almışsınız diyerek devamını incelemeden testleri sonlandırdı. Ardından tarafıma " Intelin ekran kartı sürücüsünü devre dışı bırakıp Nvidia rtx 3060 model sürücünüzü teste sokalım" diyerek tekrar benchmark testi başlattı. Testin sonucunda gelen değerlerin hepsi %0 ve 0 FPS şeklindeydi.
Bunun sonrasında bana gelen raporda sorunların çözüldüğünü ancak görüldüğü üzere hiçbir şeyin çözülmediğini kendisine ısrarla belirttim. Daha sonrasında tekrar talep oluşturup kendisinin inceleyeceğini söyledi ve "10 liralık makine için böyle gerginlik çıkarmanıza gerek yok 10 liralık makine zaten değişim mi istiyorsunuz değiştiririm ben gerekiyorsa siz rahat olun " şeklinde bir üslüpta bulundu.

Teknik servis cihazımın işletim sistemini değiştirip driver güncellemekten başka bir şey yapmamış ve sorunu çözmeden çözdük diyerek tarafıma cihazı teslim edip benim ısrarlarım sonucu tekrar teslim alıp işleme sokmuştur. Sürecin hızlandırılmasını ve garanti süresine dahil olan ürünümün sağlıklı bir şekilde tekrar kullanılır hale getirilmesini talep ediyorum.

Tekrar teslim alırken İsim Soyisim kısmını bana ait olmayan bir isim şeklinde yazmış bulunmaktadırlar. Bu bir sıkıntı yaratması durumunda bilginiz olması için buraya not olarak eklemek istedim.

Değerler ve süreçle ilgili elimde bulunan görüntüleri aşağıya ekliyorum. İlginiz ve desteğiniz için teşekkür ederim. #MonsterNotebook
Mesaj otomatik birleştirildi:

Monster Notebook tarafından yaşadığım mağduriyeti sizlerle paylaşmak istiyorum. 25 Mart 2022 Cuma günü cihazımı Ankara Monster Notebook Yetkili Servisine getirip cihazımla ilgili sorunlardan ve durumlardan bahsettim. 40 Fps lerden yukarıda bir değer görmediğimi, wifi bağlantısında sürekli kopmalar olduğunu, tarafınıza mail yoluyla ulaşıp güncel bios sürümünü talep edip kurulum sağladığımı, tüm driverlarımı güncelleyip her şekilde sorunsuz hale getirdiğimi, web sitenizde bulunan "Uzmana Sorun" bağlantınızdan canlı bir şekilde yetkili "Haktan Bey'e " bağlanıp bunları bunları yaptım,cihazda düzelme olmuyor ne yapmalıyım ?" diye sorduğumda " Yapılabilecek her şeyi yapmışsınız teknik servise götürmeniz daha sağlıklı olur." şeklinde bir geri dönüş aldığımı dile getirip gerekli işlemlerin yapılmasını talep ettim. Akşam saatlerinde cihazımın işlemlerinin tamamlandığını randevu alıp cihazımı teslim alabileceğimi belirten bir mesaj tarafıma ulaştı bunun üzerine;
26 Mart 2022 Cumartesi günü (Bugün) cihazımı teslim almaya gittiğimde yapılanların neler olduğunu belirten bir ürün teslim formu (rapor) ürünle birlikte tarafıma teslim edildi . Test alanına geçip ürünümü test ettiğimde normalde "Freedos" olarak tekrar teslim edilmesi gereken işletim sistemim, benim verdiğim sürümden bambaşka bir sürüm ile geldi.
Yazılan raporda belirtilen benchmark testlerini test alanında tekrar uyguladım ve aldığım değerler %18 oyun ve %18 iş performansı şeklinde oldu ve sonrasında bu durumu teknik servis müdürüne ilettim. Kendisi bir USB Bellek takarak tekrar benchmark testleri yaptı ve sonucunda fps drobu almışsınız diyerek devamını incelemeden testleri sonlandırdı. Ardından tarafıma " Intelin ekran kartı sürücüsünü devre dışı bırakıp Nvidia rtx 3060 model sürücünüzü teste sokalım" diyerek tekrar benchmark testi başlattı. Testin sonucunda gelen değerlerin hepsi %0 ve 0 FPS şeklindeydi.
Bunun sonrasında bana gelen raporda sorunların çözüldüğünü ancak görüldüğü üzere hiçbir şeyin çözülmediğini kendisine ısrarla belirttim. Daha sonrasında tekrar talep oluşturup kendisinin inceleyeceğini söyledi ve "10 liralık makine için böyle gerginlik çıkarmanıza gerek yok 10 liralık makine zaten değişim mi istiyorsunuz değiştiririm ben gerekiyorsa siz rahat olun " şeklinde bir üslüpta bulundu.

Teknik servis cihazımın işletim sistemini değiştirip driver güncellemekten başka bir şey yapmamış ve sorunu çözmeden çözdük diyerek tarafıma cihazı teslim edip benim ısrarlarım sonucu tekrar teslim alıp işleme sokmuştur. Sürecin hızlandırılmasını ve garanti süresine dahil olan ürünümün sağlıklı bir şekilde tekrar kullanılır hale getirilmesini talep ediyorum.

Tekrar teslim alırken İsim Soyisim kısmını bana ait olmayan bir isim şeklinde yazmış bulunmaktadırlar. Bu bir sıkıntı yaratması durumunda bilginiz olması için buraya not olarak eklemek istedim.

Değerler ve süreçle ilgili elimde bulunan görüntüleri aşağıya ekliyorum. İlginiz ve desteğiniz için teşekkür ederim. #MonsterNotebook
Yukarıda monster ile yaşamış olduğum durumu belirten linkedin üzerinden paylaşmış oldugum uzun yazımı sizlerle paylaştım süreçle ilgili bilgi sahibi olmak isteyen arkadaşlar için örnek olsun.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Monster Notebook tarafından yaşadığım mağduriyeti sizlerle paylaşmak istiyorum. 25 Mart 2022 Cuma günü cihazımı Ankara Monster Notebook Yetkili Servisine getirip cihazımla ilgili sorunlardan ve durumlardan bahsettim. 40 Fps lerden yukarıda bir değer görmediğimi, wifi bağlantısında sürekli kopmalar olduğunu, tarafınıza mail yoluyla ulaşıp güncel bios sürümünü talep edip kurulum sağladığımı, tüm driverlarımı güncelleyip her şekilde sorunsuz hale getirdiğimi, web sitenizde bulunan "Uzmana Sorun" bağlantınızdan canlı bir şekilde yetkili "Haktan Bey'e " bağlanıp bunları bunları yaptım,cihazda düzelme olmuyor ne yapmalıyım ?" diye sorduğumda " Yapılabilecek her şeyi yapmışsınız teknik servise götürmeniz daha sağlıklı olur." şeklinde bir geri dönüş aldığımı dile getirip gerekli işlemlerin yapılmasını talep ettim. Akşam saatlerinde cihazımın işlemlerinin tamamlandığını randevu alıp cihazımı teslim alabileceğimi belirten bir mesaj tarafıma ulaştı bunun üzerine;
26 Mart 2022 Cumartesi günü (Bugün) cihazımı teslim almaya gittiğimde yapılanların neler olduğunu belirten bir ürün teslim formu (rapor) ürünle birlikte tarafıma teslim edildi . Test alanına geçip ürünümü test ettiğimde normalde "Freedos" olarak tekrar teslim edilmesi gereken işletim sistemim, benim verdiğim sürümden bambaşka bir sürüm ile geldi.
Yazılan raporda belirtilen benchmark testlerini test alanında tekrar uyguladım ve aldığım değerler %18 oyun ve %18 iş performansı şeklinde oldu ve sonrasında bu durumu teknik servis müdürüne ilettim. Kendisi bir USB Bellek takarak tekrar benchmark testleri yaptı ve sonucunda fps drobu almışsınız diyerek devamını incelemeden testleri sonlandırdı. Ardından tarafıma " Intelin ekran kartı sürücüsünü devre dışı bırakıp Nvidia rtx 3060 model sürücünüzü teste sokalım" diyerek tekrar benchmark testi başlattı. Testin sonucunda gelen değerlerin hepsi %0 ve 0 FPS şeklindeydi.
Bunun sonrasında bana gelen raporda sorunların çözüldüğünü ancak görüldüğü üzere hiçbir şeyin çözülmediğini kendisine ısrarla belirttim. Daha sonrasında tekrar talep oluşturup kendisinin inceleyeceğini söyledi ve "10 liralık makine için böyle gerginlik çıkarmanıza gerek yok 10 liralık makine zaten değişim mi istiyorsunuz değiştiririm ben gerekiyorsa siz rahat olun " şeklinde bir üslüpta bulundu.

Teknik servis cihazımın işletim sistemini değiştirip driver güncellemekten başka bir şey yapmamış ve sorunu çözmeden çözdük diyerek tarafıma cihazı teslim edip benim ısrarlarım sonucu tekrar teslim alıp işleme sokmuştur. Sürecin hızlandırılmasını ve garanti süresine dahil olan ürünümün sağlıklı bir şekilde tekrar kullanılır hale getirilmesini talep ediyorum.

Tekrar teslim alırken İsim Soyisim kısmını bana ait olmayan bir isim şeklinde yazmış bulunmaktadırlar. Bu bir sıkıntı yaratması durumunda bilginiz olması için buraya not olarak eklemek istedim.

Değerler ve süreçle ilgili elimde bulunan görüntüleri aşağıya ekliyorum. İlginiz ve desteğiniz için teşekkür ederim. #MonsterNotebook
Mesaj otomatik birleştirildi:


Yukarıda monster ile yaşamış olduğum durumu belirten linkedin üzerinden paylaşmış oldugum uzun yazımı sizlerle paylaştım süreçle ilgili bilgi sahibi olmak isteyen arkadaşlar için örnek olsun.
 

Ekler

  • ilkraporveyapılanlar.jpg
    ilkraporveyapılanlar.jpg
    510.4 KB · Hit: 29
  • sonrapor.jpg
    sonrapor.jpg
    556.1 KB · Hit: 23
  • sonrapor2.jpg
    sonrapor2.jpg
    281.2 KB · Hit: 29
Top Bottom