rx570 li masaüstü bilgisayarımda bu değer 102 ve 100-110 fps sabit alıp saatlerce oynayabiliyorum ama hemen 80 e düşürüp dönüş yapacağım
FOV ile karıştırmışım pardon hemen düzeltiyorumAttığınız ayarlarda sizin direkt 0'dı.
fps problemini çözer çözmez olur tabii kihocam eğer isterseniz beraber oynayabiliriz arkadaş lazımsa
Masaüstünde sağ tık--->Görüntü ayarları--->Grafikler--->Apex Legends' ı bulup yüksek performansı seçin.FOV ile karıştırmışım pardon hemen düzeltiyorum
Mesaj otomatik birleştirildi:
fps problemini çözer çözmez olur tabii ki
Attığınız ayarlarda sizin direkt 0'dı.
seçiliMasaüstünde sağ tık--->Görüntü ayarları--->Grafikler--->Apex Legends' ı bulup yüksek performansı seçin.
fps problemini çözer çözmez olur tabii ki
Monster' ın uygulaması yüklü mü?Alıntıyı görüntüle
şuan şu şekilde ancak zıplayıp bomba vs attığımda 45-50lere kadar düşüyor
Mesaj otomatik birleştirildi:
seçili
Monster' ın uygulaması yüklü mü?
Daha rahat yardım için RevDeisDou#2769 üzerinden iletişime geçer misin? Sorunu çözebilirsek buraya çözümü yazarız.Alıntıyı görüntüle
Şöyle bir şey farkettim, forumda post atıp alt tab yaptıktan hemen sonra bi 10 saniye kadar fps 144-145 lerde sabit kalıyor 10 saniye geçer geçmez 50fps e düşüyor sistem belki bi fikir olur
Mesaj otomatik birleştirildi:
Alıntıyı görüntüle
yüklü ve performans modu seçili
Olur Tabii ki hemen ekliyorumDaha rahat yardım için RevDeisDou#2769 üzerinden iletişime geçer misin? Sorunu çözebilirsek buraya çözümü yazarız.
Yukarıda monster ile yaşamış olduğum durumu belirten linkedin üzerinden paylaşmış oldugum uzun yazımı sizlerle paylaştım süreçle ilgili bilgi sahibi olmak isteyen arkadaşlar için örnek olsun.Monster Notebook tarafından yaşadığım mağduriyeti sizlerle paylaşmak istiyorum. 25 Mart 2022 Cuma günü cihazımı Ankara Monster Notebook Yetkili Servisine getirip cihazımla ilgili sorunlardan ve durumlardan bahsettim. 40 Fps lerden yukarıda bir değer görmediğimi, wifi bağlantısında sürekli kopmalar olduğunu, tarafınıza mail yoluyla ulaşıp güncel bios sürümünü talep edip kurulum sağladığımı, tüm driverlarımı güncelleyip her şekilde sorunsuz hale getirdiğimi, web sitenizde bulunan "Uzmana Sorun" bağlantınızdan canlı bir şekilde yetkili "Haktan Bey'e " bağlanıp bunları bunları yaptım,cihazda düzelme olmuyor ne yapmalıyım ?" diye sorduğumda " Yapılabilecek her şeyi yapmışsınız teknik servise götürmeniz daha sağlıklı olur." şeklinde bir geri dönüş aldığımı dile getirip gerekli işlemlerin yapılmasını talep ettim. Akşam saatlerinde cihazımın işlemlerinin tamamlandığını randevu alıp cihazımı teslim alabileceğimi belirten bir mesaj tarafıma ulaştı bunun üzerine;
26 Mart 2022 Cumartesi günü (Bugün) cihazımı teslim almaya gittiğimde yapılanların neler olduğunu belirten bir ürün teslim formu (rapor) ürünle birlikte tarafıma teslim edildi . Test alanına geçip ürünümü test ettiğimde normalde "Freedos" olarak tekrar teslim edilmesi gereken işletim sistemim, benim verdiğim sürümden bambaşka bir sürüm ile geldi.
Yazılan raporda belirtilen benchmark testlerini test alanında tekrar uyguladım ve aldığım değerler %18 oyun ve %18 iş performansı şeklinde oldu ve sonrasında bu durumu teknik servis müdürüne ilettim. Kendisi bir USB Bellek takarak tekrar benchmark testleri yaptı ve sonucunda fps drobu almışsınız diyerek devamını incelemeden testleri sonlandırdı. Ardından tarafıma " Intelin ekran kartı sürücüsünü devre dışı bırakıp Nvidia rtx 3060 model sürücünüzü teste sokalım" diyerek tekrar benchmark testi başlattı. Testin sonucunda gelen değerlerin hepsi %0 ve 0 FPS şeklindeydi.
Bunun sonrasında bana gelen raporda sorunların çözüldüğünü ancak görüldüğü üzere hiçbir şeyin çözülmediğini kendisine ısrarla belirttim. Daha sonrasında tekrar talep oluşturup kendisinin inceleyeceğini söyledi ve "10 liralık makine için böyle gerginlik çıkarmanıza gerek yok 10 liralık makine zaten değişim mi istiyorsunuz değiştiririm ben gerekiyorsa siz rahat olun " şeklinde bir üslüpta bulundu.
Teknik servis cihazımın işletim sistemini değiştirip driver güncellemekten başka bir şey yapmamış ve sorunu çözmeden çözdük diyerek tarafıma cihazı teslim edip benim ısrarlarım sonucu tekrar teslim alıp işleme sokmuştur. Sürecin hızlandırılmasını ve garanti süresine dahil olan ürünümün sağlıklı bir şekilde tekrar kullanılır hale getirilmesini talep ediyorum.
Tekrar teslim alırken İsim Soyisim kısmını bana ait olmayan bir isim şeklinde yazmış bulunmaktadırlar. Bu bir sıkıntı yaratması durumunda bilginiz olması için buraya not olarak eklemek istedim.
Değerler ve süreçle ilgili elimde bulunan görüntüleri aşağıya ekliyorum. İlginiz ve desteğiniz için teşekkür ederim. #MonsterNotebook
Monster Notebook tarafından yaşadığım mağduriyeti sizlerle paylaşmak istiyorum. 25 Mart 2022 Cuma günü cihazımı Ankara Monster Notebook Yetkili Servisine getirip cihazımla ilgili sorunlardan ve durumlardan bahsettim. 40 Fps lerden yukarıda bir değer görmediğimi, wifi bağlantısında sürekli kopmalar olduğunu, tarafınıza mail yoluyla ulaşıp güncel bios sürümünü talep edip kurulum sağladığımı, tüm driverlarımı güncelleyip her şekilde sorunsuz hale getirdiğimi, web sitenizde bulunan "Uzmana Sorun" bağlantınızdan canlı bir şekilde yetkili "Haktan Bey'e " bağlanıp bunları bunları yaptım,cihazda düzelme olmuyor ne yapmalıyım ?" diye sorduğumda " Yapılabilecek her şeyi yapmışsınız teknik servise götürmeniz daha sağlıklı olur." şeklinde bir geri dönüş aldığımı dile getirip gerekli işlemlerin yapılmasını talep ettim. Akşam saatlerinde cihazımın işlemlerinin tamamlandığını randevu alıp cihazımı teslim alabileceğimi belirten bir mesaj tarafıma ulaştı bunun üzerine;
26 Mart 2022 Cumartesi günü (Bugün) cihazımı teslim almaya gittiğimde yapılanların neler olduğunu belirten bir ürün teslim formu (rapor) ürünle birlikte tarafıma teslim edildi . Test alanına geçip ürünümü test ettiğimde normalde "Freedos" olarak tekrar teslim edilmesi gereken işletim sistemim, benim verdiğim sürümden bambaşka bir sürüm ile geldi.
Yazılan raporda belirtilen benchmark testlerini test alanında tekrar uyguladım ve aldığım değerler %18 oyun ve %18 iş performansı şeklinde oldu ve sonrasında bu durumu teknik servis müdürüne ilettim. Kendisi bir USB Bellek takarak tekrar benchmark testleri yaptı ve sonucunda fps drobu almışsınız diyerek devamını incelemeden testleri sonlandırdı. Ardından tarafıma " Intelin ekran kartı sürücüsünü devre dışı bırakıp Nvidia rtx 3060 model sürücünüzü teste sokalım" diyerek tekrar benchmark testi başlattı. Testin sonucunda gelen değerlerin hepsi %0 ve 0 FPS şeklindeydi.
Bunun sonrasında bana gelen raporda sorunların çözüldüğünü ancak görüldüğü üzere hiçbir şeyin çözülmediğini kendisine ısrarla belirttim. Daha sonrasında tekrar talep oluşturup kendisinin inceleyeceğini söyledi ve "10 liralık makine için böyle gerginlik çıkarmanıza gerek yok 10 liralık makine zaten değişim mi istiyorsunuz değiştiririm ben gerekiyorsa siz rahat olun " şeklinde bir üslüpta bulundu.
Teknik servis cihazımın işletim sistemini değiştirip driver güncellemekten başka bir şey yapmamış ve sorunu çözmeden çözdük diyerek tarafıma cihazı teslim edip benim ısrarlarım sonucu tekrar teslim alıp işleme sokmuştur. Sürecin hızlandırılmasını ve garanti süresine dahil olan ürünümün sağlıklı bir şekilde tekrar kullanılır hale getirilmesini talep ediyorum.
Tekrar teslim alırken İsim Soyisim kısmını bana ait olmayan bir isim şeklinde yazmış bulunmaktadırlar. Bu bir sıkıntı yaratması durumunda bilginiz olması için buraya not olarak eklemek istedim.
Değerler ve süreçle ilgili elimde bulunan görüntüleri aşağıya ekliyorum. İlginiz ve desteğiniz için teşekkür ederim. #MonsterNotebook
Mesaj otomatik birleştirildi:
Yukarıda monster ile yaşamış olduğum durumu belirten linkedin üzerinden paylaşmış oldugum uzun yazımı sizlerle paylaştım süreçle ilgili bilgi sahibi olmak isteyen arkadaşlar için örnek olsun.