asla ve asla kabul etmiyorlar bunuGeçmiş olsun hocam.Ekran kartında sıkıntı olduğu bariz belli.
asla ve asla kabul etmiyorlar bunu
Teşekkür ederim, alalı 4 ay oldu garantisi hala devam ediyor değişim talep edicem ama aynı ürün artık satışta olmadığı için nasıl çözücez süreci çok merak ediyorum mutlaka buradan gelişmeleri iletirimGeçmiş olsun hocam değişim talep edin. Yeni aldıysanız da para iadesi isteyin. Monster dışı bi firmadan alın. Ayrıca gelişme olursa yazarsanız diğer kullanıcılar için de fikir oluşturur. Merakla bekliyorum tekrar geçmiş olsun.
Kesinlikle indirimde diye pişman olarak aldım aynı kafam olsa alacağım marka bu olmaz ben de artık önermiyorumBu yüzden kimseye Excalibur ve Monster önermiyorum.
Bakalım buradan sonrası ne olacak umarım iyi bir cihaz teklif ederler aynısı ile değiştirmezler...Teknik servis müdürü tarafından az önce arandım, cihaz değişimi için işlem başlatılmış 2 saat sonra gelin değişiminizi gerçekleştirelim dedi ve paylaşımım yüzünden tutanak tutuldugunu iletti. Arkadaşlar hakkınızı aramaktan çekinmeyin.
umarım, seçenek sunarlarsa discorddan yazıcam sana aktif olursun inş 3.30- 4 gibi falanBakalım buradan sonrası ne olacak umarım iyi bir cihaz teklif ederler aynısı ile değiştirmezler...
Aktifim.umarım, seçenek sunarlarsa discorddan yazıcam sana aktif olursun inş 3.30- 4 gibi falan
3 fps veren 2. T7 24.1 modeliArkadaşlar merhaba süreç sonlandı olan olayları size aktarmak istedim. Tulpar T7 24.1 Modelinde götürdüğüm cihazımın aynısından bir ürün getirildi ve test etmem istendi testler sırasında 3 fps alan cihaz şube müdürününde görmesi üzerine artık bir şey ispatlamak zorunda kalmadığım anlaşıldı ve başka bir model olan Tulpar T7 v20.4 modeliyle karşılıksız değişikliği gerçekleşti. Size sadece söyleyebileceğim şu hakkınızı aramaktan çekinmeyin gerekli olduğunu düşündüğünüz her şeyi yapın.