Çözüldü✓ RTX3060 12GB ekran kartı

Veyselle

80+
Katılım
23 Şubat 2023
Mesajlar
83
Reaksiyon skoru
12
Bu kartı almayı düşünüyorum bu fiyat bandında bildiğiniz daha iyi bir kart varmıdır yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim :)

3060-eagle-12g-gv-n3060eagle-12gd-192-bit-gddr6-12-gb-ekran-karti?srsltid=AR57-fCuSvebWwfwlGutyEIPIw-R8FYnculx6Iep_PcwvSrkIVWUYYlF9kI
 
Bu kartı almayı düşünüyorum bu fiyat bandında bildiğiniz daha iyi bir kart varmıdır yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim :)

3060-eagle-12g-gv-n3060eagle-12gd-192-bit-gddr6-12-gb-ekran-karti?srsltid=AR57-fCuSvebWwfwlGutyEIPIw-R8FYnculx6Iep_PcwvSrkIVWUYYlF9kI
Düşünmeden gainwardı alabilirsin, karşılaştırdığın model zaten ısınan bi model ki bu fiyata gainward bedava. 1haftadır kız arkadaşımın sisteminde ısı değerleri gayet tatmin edici.
 
link gitmiş

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Düşünmeden gainwardı alabilirsin, karşılaştırdığın model zaten ısınan bi model ki bu fiyata gainward bedava. 1haftadır kız arkadaşımın sisteminde ısı değerleri gayet tatmin edici.
hocam bende onu gördüm videoları falanda izledim ama güven vermiyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

çok şüpheci olduğum için bağışlayın gerçekten iyi bir kart mı bu gainward
 
link gitmiş

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


hocam bende onu gördüm videoları falanda izledim ama güven vermiyor
Güven vermeyecek bir durum yok ki hocam, nvidia chipseti veriyor firma soğutma plakasını oluşturup biosla 3-5 oynayıp kendi satışa çıkarıyor zaten. Almak istediğiniz model de zaten çok sıcak çalışan modellerden. Ondan daha serin çalışacak bi modeli 1000tl ucuza almak daha mantıklı o yüzden.
 
Haklısınız hocam
yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim
Rica ederim, aklınızdaki soru işaretlerini çekinmeden sorabilirsiniz hatta şöyle de bi görsel bırakayım ki kullanmadığı şeyi önerdi gibi olmasın;
gainward.png
 
aynı kasadan bende de var :D
öndeki fanları nerden aldın
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

aynı kasadan bende de var :D
öndeki fanları nerden aldın
ödeki meş ızgarayı çıkarttın sanmıştım da sende cam varmış seninki farklı
 
aynı kasadan bende de var :D
öndeki fanları nerden aldın
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ödeki meş ızgarayı çıkarttın sanmıştım da sende cam varmış seninki farklı
H5 flow elite modeli bu hocam ondan farklı duruyor.
 
amd önericileri henüz gelmemiş uyuyorlar sanırım
 
Geri
Top