Rx 6600 Sürekli crash

Evet xmp açık ama anlayamadığım son sürüm driverde atıyor önceki driverde atmıyor ramin mhzsini düşürürsem bu benim için bir dezavantaj değil mi kısacası sorunlu bir ürün kullanıyorum yani şu an
Sorun yazılımdan kaynaklı büyük ihtimalle önceki sürümlerde kesinlikle problem yaşamıyorum diyorsan. Bunu denersen emin ol en fazla 5-6 FPS oynar çok fazla fark olmaz.
 
Sorun yazılımdan kaynaklı büyük ihtimalle önceki sürümlerde kesinlikle problem yaşamıyorum diyorsan. Bunu denersen emin ol en fazla 5-6 FPS oynar çok fazla fark olmaz.
Önceki sürüm dediğim bir önceki onda crash yemedim ama onda da fpsler düşük kafama takılan şu.. yazılımsal ile diğer arkadaşlar sorun yaşamıyor aynı driverleri kullanmıyor muyuz bir bende çıkıyor bu sorun
 
sürüm falan hikaye bir çözümü yok istediğin mhzye düşür ramleri ekran kartı mhzsini çözülmez zort kart boş kart konuyu kapat
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bide adama akıl veriyorlar şöyle yap diye
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

git iyade et kardeş devamlı bu olucak kısa süreliğine çözsen bile ertesi 2 sonra yine aynısı olcak
 
resim_2023-01-04_235832931.png

Her kapandığında olay günlüğünde böyle bir not çıkıyor bu nedir
 
Önceki sürüm dediğim bir önceki onda crash yemedim ama onda da fpsler düşük kafama takılan şu.. yazılımsal ile diğer arkadaşlar sorun yaşamıyor aynı driverleri kullanmıyor muyuz bir bende çıkıyor bu sorun
Sorunu bir sürü şey tetikliyor olabilir. Bilgisayarında önemli bilgilerin yoksa temiz kurulum yapabilirsin. Ondan sonra bak bakalım hata verecek mi?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

sürüm falan hikaye bir çözümü yok istediğin mhzye düşür ramleri ekran kartı mhzsini çözülmez zort kart boş kart konuyu kapat
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bide adama akıl veriyorlar şöyle yap diye
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

git iyade et kardeş devamlı bu olucak kısa süreliğine çözsen bile ertesi 2 sonra yine aynısı olcak
Nasıl çözülmez bilip bilmeden konuşmayın hocam aç bak benim profilimden pc teknik sorunlarına çözülüp çözülmediğini kontrol edebilirsin.
 
Sorunu bir sürü şey tetikliyor olabilir. Bilgisayarında önemli bilgilerin yoksa temiz kurulum yapabilirsin. Ondan sonra bak bakalım hata verecek mi?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Nasıl çözülmez bilip bilmeden konuşmayın hocam aç bak benim profilimden pc teknik sorunlarına çözülüp çözülmediğini kontrol edebilirsin.
amd fanı bugün sensinnnnnnn
 
Arkadaşlar lütfen konuyu saptırmayın
 
amd fanı bugün sensinnnnnnn
Ben fanlık yapmıyorum sadece çözüm sunuyorum, beni dinleyenler çözüm buluyor. Bu sorunların aynısı NVIDIA da oluyor. AMD WatMann uyarısı veriyor sistemde bir sorun meydana geldi diye. NVIDIA da bu olay yok mesela. Şuanki arkadaşın sorunu yazılımsal olduğunu düşünüyorum. Çünkü önceki sürümlerde sadece FPS kaybı yaşıyor.
 
Son driverde çöküyor ve bir önceki driverde düzgün kullanabiliyor musunuz ? saphire 6600 mü sizin de
Hocam bu arada diğer sürücülerde FPS düşük olmanızın sebebi BETA olmalarından kaynaklanıyor olabilir. Yanlış hatırlamıyorsam 22.10.2 vardı onu da deneyebilir misin?
 
Kartı satıp nvidia geçince sorun çözülüyor. Tecrübe ile sabit.
 
keşke saphire yerine asus veya XFX alsaydın.
 
Geri
Top