RX 9070XT Ryzen 5 7500F Fps drop (Gaming gen servis rezilliği)

Hocam son durum nedir acaba ? Aynı yerden ürün aldım da merak ettim.
Hocam durum şöyle. Ürünü gaming gen mağazasına teslim ettim. Kendileri geçen günlerde tekrar ulaştılar bana. Ürüne temiz kurulum yaptıklarını, test ettiklerini ve hiçbir sıkıntı olmadığını söylediler. Onların fazlasını ben de yaptım içine koyduğum 3 sayfalık notu inceleyip incelemediklerini sorduğumda ise onu biz göremiyoruz inceleme ekibi görüyor biz sadece bilgilendirme amaçlı arıyoruz dediler. Ben de ürünün sıkıntılı olduğunu ve bu şekilde kullanmak istemediğimi belirtince bir şey yapamayacaklarını ancak istersem ürünün parçalarını teker teker üretici firmalara gönderebileceklerini söylediler ve bunun 21 gün süreceğini belirttiler. Ben de el mahkum kabul etmek durumunda kaldım.

Sizin durum neydi hocam? Sizde de mi benzer sorunlar var?
 
Takılmaların sebebi güç kesilmeleri olabilir msi afterburner kurup bütün verileri izler misiniz, bence psu'nuz yetmiyor ve buda takılmalara sebep oluyor. Bu tür hazır sistemlerde böyle şeyler olabiliyor.
 
Takılmaların sebebi güç kesilmeleri olabilir msi afterburner kurup bütün verileri izler misiniz, bence psu'nuz yetmiyor ve buda takılmalara sebep oluyor. Bu tür hazır sistemlerde böyle şeyler olabiliyor.
Fsp nin 750w 80+ psu besleyemediğini düşünmüyorum.
 
talihsizlik yaşamışsınız hocam, hep şanssızlık olmuş pc konusunda. Konsol konusunda haklısınız, dert yok tasa yok. FPS oyun muhabbeti olmasa ben de masaüstünden tamamen vazgeçicem ama bu aralar ben de toplamak istiyorum. Böyle donmalar vs olacak diye korkum da var , kargoyla hazır toplama alırsam kargoda zarar görür vs dertleri de var .
 
Güncelleme:
Bugün itibariyle cihazdan hala haber gelmeyince gaming geni arayıp bilgi almak istedim. Müşteri temsilcisiyle iletişime geçtiğimde bana cihazın sadece RAMLERİNİN yetkili servise gönderildiği ve haber beklediklerini söylediler. Şaka gibi ama ramlerden şüphelendikleri için sadece o parçayı söküp lexar servise göndermişler. Önceki görüşmelerimizde benden onay alınırken HER BİR PARÇAYI KENDİ TEKNİK SERVİSİNE göndereceklerini söylediklerinden bu 21 günlük süreci kabul etmiştim ve o kadar bekledikten sonra biz ekran kartını kontrol ettik sıkıntı yok sadece ramlerden şüphelenildi ve o gönderildi dendi. Oysaki ilk aramalrında sistemde bir sıkıntı tespit edilmediğini ve istediğim takdirde yapabilecekelri tek şeyin HER BİR PARÇAYI KENDİ TEKNİK SERVİLERİNE GÖNDEREBİLECEKLERİ olduğunu söylemişlerdi. Şimdi ise ramlerden şüphelendik sadece onu gönderdik diyorlar. Gerçekten rezillik. Birazdn gaming geni arayıp sistemi geri isteyeceğim. Parçaları tek tek söküp kendim servise göndermeyi düşünüyorum. Ramleri sonradan göndersinler. Şu ana kadar söyleyebilirim ki gaming gen servisi memnuniyet konusunda sınıfta kalmıştır. Zaten elinde 21 günlük bir azami süre var neden vadettiğin gibi her parçayı gönderip servis raporu almıyorsunuz ki? O süreyi zaten bekleyeceğim bu yapılanın mantığı ne onu çözemedim.
 
e. kartta sorun olabilir
 
e. kartta sorun olabilir
Hocam benim de şüphelerim o yönde. Bana tüm parçaları servise göndereceğiz dediler sonrasında sadece ramleri gönderdik dediler. Ürünü teslim alır almaz ekran kartını söküp kendim servise götüreceğim. Ürünü aldım 10 gün uğraştım. Servise verdim 20 gündür bekliyorum neredeyse. Bir 20 gün daha bekleyeceğiz gibi.
 
Geri
Top