Yardım RX580 GPU %100 KULLANIM

Spinklesd

80+
Katılım
9 Temmuz 2022
Mesajlar
285
Reaksiyon skoru
269
EKRAN KARTIM: ASUS ROG STRİX RX580 8GB

İŞLEMCİMİ DEĞİŞTİRDİM RYZEN 5 3600 KULLANIYORDUM RYZEN 5 5600 GEÇTİM

GPU KULLANIMI OYUNLARDA %100 OLARAK GÖRÜNÜYOR ACABA DARBOĞAZMI OLUYOR

GÜÇ KAYNAĞIM 600W

 

Ekler

  • FASDFASADSADSDASDSADASDAS.PNG
    FASDFASADSADSDASDSADASDAS.PNG
    41.5 KB · Hit: 56
EKRAN KARTIM: ASUS ROG STRİX RX580 8GB

İŞLEMCİMİ DEĞİŞTİRDİM RYZEN 5 3600 KULLANIYORDUM RYZEN 5 5600 GEÇTİM

GPU KULLANIMI OYUNLARDA %100 OLARAK GÖRÜNÜYOR ACABA DARBOĞAZMI OLUYOR

GÜÇ KAYNAĞIM 600W
burda garip bişi yok normal biş hata insanlar %100 kullanılmıyınca konu açıyolar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam birde ryzen 5 3600 kullanırken oyunlarda ekran kartımdan ses gelmiyordu şuan yeni işlemci ile sadece oyunlarda ekran kartında ses geliyor
ısındığı içindir fan soğutmak için hız artırıyor
 
burda garip bişi yok normal biş hata insanlar %100 kullanılmıyınca konu açıyolar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ısındığı içindir fan soğutmak için hız artırıyor
fan sesi gibi değil hocam sanki bir cızırtı vı gibi bir ses çıkıyor
 
Anladım tamamdır hocam daha önce yoktu yeni işlemci takınca oldu dedim herhalde kart gg 😅
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kendiliğinden düzelme şansı var mı hocam yoksa düzelmez mi ?
Düzelmez hocam, özellikle rx 5xx serisinde çok var o problem. Sistem yüke girdiğinde daha çok belli ediyor kendini. Ama dediğim gibi şans meselesi. YouTubeda-forumlarda 4090-4080gibi kartlarda da aynı sesi duyan çok kullanıcı var. Performansa da bi etkisi yok. Eğer ses rahatsız ediyorsa sizi oyun fpslerini monitör hzsine sabitleyin; kart daha az yüke binip ses seviyesi düşürülebilir bu şekilde.
 
Düzelmez hocam, özellikle rx 5xx serisinde çok var o problem. Sistem yüke girdiğinde daha çok belli ediyor kendini. Ama dediğim gibi şans meselesi. YouTubeda-forumlarda 4090-4080gibi kartlarda da aynı sesi duyan çok kullanıcı var. Performansa da bi etkisi yok. Eğer ses rahatsız ediyorsa sizi oyun fpslerini monitör hzsine sabitleyin; kart daha az yüke binip ses seviyesi düşürülebilir bu şekilde.
Hocam teşekkür ederim dediğin gibi Hz sabitledim ses kesildi :giggle:
 
Geri
Top