Spinklesd
80+
- Katılım
- 9 Temmuz 2022
- Mesajlar
- 285
- Reaksiyon skoru
- 269
burda garip bişi yok normal biş hata insanlar %100 kullanılmıyınca konu açıyolarEKRAN KARTIM: ASUS ROG STRİX RX580 8GB
İŞLEMCİMİ DEĞİŞTİRDİM RYZEN 5 3600 KULLANIYORDUM RYZEN 5 5600 GEÇTİM
GPU KULLANIMI OYUNLARDA %100 OLARAK GÖRÜNÜYOR ACABA DARBOĞAZMI OLUYOR
GÜÇ KAYNAĞIM 600W
ısındığı içindir fan soğutmak için hız artırıyorHocam birde ryzen 5 3600 kullanırken oyunlarda ekran kartımdan ses gelmiyordu şuan yeni işlemci ile sadece oyunlarda ekran kartında ses geliyor
fan sesi gibi değil hocam sanki bir cızırtı vı gibi bir ses çıkıyorburda garip bişi yok normal biş hata insanlar %100 kullanılmıyınca konu açıyolar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
ısındığı içindir fan soğutmak için hız artırıyor
onu bilemem bi sesini duyabilsek ona göre yardımcı olurdukfan sesi gibi değil hocam sanki bir cızırtı vı gibi bir ses çıkıyor
onu bilemem bi sesini duyabilsek ona göre yardımcı olurduk
endişeleneceğin bişey yok bendede var o![]()
Upvi — İzle — VID_20230514_141418.mp4
Upvi tamamen ücretsiz video yükle, paylaş uygulamasıdır. Videolarınızı kolayca yükleyerek diğer kişilerle anında paylaşabilirsiniz.upvi.org
Ses bu hocam sadece oyunlarda yapıyor normal kullanımda yapmıyor
Coil whine sesi, elektronik aksanların çoğunda oluyor şans meselesi. Performans bi etkisi yok.![]()
Upvi — İzle — VID_20230514_141418.mp4
Upvi tamamen ücretsiz video yükle, paylaş uygulamasıdır. Videolarınızı kolayca yükleyerek diğer kişilerle anında paylaşabilirsiniz.upvi.org
Ses bu hocam sadece oyunlarda yapıyor normal kullanımda yapmıyor
Anladım tamamdır hocam daha önce yoktu yeni işlemci takınca oldu dedim herhalde kart ggendişeleneceğin bişey yok bendede var o
Kendiliğinden düzelme şansı var mı hocam yoksa düzelmez mi ?Coil whine sesi, elektronik aksanların çoğunda oluyor şans meselesi. Performans bi etkisi yok.
Düzelmez hocam, özellikle rx 5xx serisinde çok var o problem. Sistem yüke girdiğinde daha çok belli ediyor kendini. Ama dediğim gibi şans meselesi. YouTubeda-forumlarda 4090-4080gibi kartlarda da aynı sesi duyan çok kullanıcı var. Performansa da bi etkisi yok. Eğer ses rahatsız ediyorsa sizi oyun fpslerini monitör hzsine sabitleyin; kart daha az yüke binip ses seviyesi düşürülebilir bu şekilde.Anladım tamamdır hocam daha önce yoktu yeni işlemci takınca oldu dedim herhalde kart gg
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Kendiliğinden düzelme şansı var mı hocam yoksa düzelmez mi ?
Hocam teşekkür ederim dediğin gibi Hz sabitledim ses kesildiDüzelmez hocam, özellikle rx 5xx serisinde çok var o problem. Sistem yüke girdiğinde daha çok belli ediyor kendini. Ama dediğim gibi şans meselesi. YouTubeda-forumlarda 4090-4080gibi kartlarda da aynı sesi duyan çok kullanıcı var. Performansa da bi etkisi yok. Eğer ses rahatsız ediyorsa sizi oyun fpslerini monitör hzsine sabitleyin; kart daha az yüke binip ses seviyesi düşürülebilir bu şekilde.
Rica ederim, hayırlı olsun hocam.Hocam teşekkür ederim dediğin gibi Hz sabitledim ses kesildi![]()