02ALİCAN01
80+
- Katılım
- 11 Ocak 2021
- Mesajlar
- 83
- Reaksiyon skoru
- 9
Merhaba Yakın zamanda pc toplamaya karar verdim paramı hazırladıktan sonra stokların gelmesini beliyorum şuan ekran kartı olark rx590 nitro seçtim sıfır alacam bu arada ama rx590 yorumlarına bakarken watman hatası die bir şeyle karşılaştım ve şuan içimde bir kuşku var rx590 sıfır aldığımda herhangi bir hata verirmi yani kimse parasıyla rezil olamk istemez yani kısascası sıfır rx590 aldığımda herhangi bir hata alırmıyım