Sade sodalardan hangisi?

Hepsinin televizyon statiği gibi bir tadı var böyle televizyon statikli su. Hiçbiri diyorum :D
 
Kızılay aga
 
Beypazarı
 
Beypazarı iyidir. Lezzet olarak Uludağda güzel.
Kızılay ağzımda kötü Bi tat ve koku bırakıyor..
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,363
Mesajlar
11,086,935
Üyeler
198,306
Son üye
mht_anil
Geri
Top