ŞAMPİYON GALATASARAY!!!

Ben de bu ses ne diyordum
 
Şampiyonluğu geçekten de hakettik fenerlilere geçmiş olsun
 
Tebrikler müthis kadro dizip hak ettiler ama ne kadar değer meçhul. Şampiyonluk ücreti bizim ligde çok az takımlaarın değerine göre. Umarım avrupada başarılı olurlar da hem ülke puanı hem takımın mali durumu daha iyi olur
 
Başta Ali Koç olmak üzere tüm taraftarlarımıza hayırlı olsun. 100. Yılda Şampiyon olmak ayrı bir keyifli ayrı bir güzel.
 
Öz abim sapladı geçti be
 
Geri
Top