Samsung S95C ile Yaşadığım 4K 144Hz BLACKOUT Sorunları ve servis rezilliği

ozi41

80+
Katılım
24 Temmuz 2024
Mesajlar
2
Reaksiyon skoru
0
Merhaba arkadaşlar,



Samsung 65S95C televizyonumda yaşadığım ciddi bir sorunu sizlerle paylaşmak ve bu soruna çözüm arayanlara yardımcı olmak istiyorum. Bu modelde 4K 144Hz ayarında bilgisayar oyunları oynarken, rasgele ve değişken bir şekilde meydana gelen sinyal düşmesi (BLACKOUT) problemi yaşıyorum. Bu durum, oyun oynarken tamamen sinyal kaybına yol açıyor ve ekran kararıyor. Problemin ne zaman ortaya çıkacağını tahmin etmek imkansız.



Bu sorunu gösteren videolar da çektim ve linklerini buraya ekliyorum:


bu videonun 2.30 4.30 7.40 9.18 dk larına bakabilirsiniz ve devamı sonradan geliyor .


bu videonun 3:50, 5:44, 6:25, 8:43, 9:33 saniyelerine bakabilirsiniz.



Benim gibi bu problemden şikayetçi olan birçok insan Reddit, AVSForum ve HDTVTest gibi forumlarda konuyu tartışıyor. Problemin kaynağı, televizyonun One Connect Box kutusunun HDMI bant genişliğinin 40Gbps ile sınırlı tutulması. Bu bir hata, çünkü esasında ürün üretimden kusurlu. Bir önceki model olan Samsung S95B modelinde bu kutu 48Gbps olarak yapılmıştı. 120Hz bir TV’de 48Gbps varken, 144Hz panele sahip bu modelde nasıl 40Gbps olabilir? Bu durumu açıklayan bir videoyu HDTVTest çekmiş ve işte

video yu aşağıya bırakıyorum.


Ugreen ve Paugge gibi birçok HDMI 2.1 sertifikalı kabloyu denedim. Hatta problemin sıklığının fiber optik HDMI kablo kullanımı ile azaldığını belirten bir video izledikten sonra yurt dışından fiber optik HDMI kablo getirdim. Problemin sıklığı azaldı, fakat tamamen ortadan kalkmadı.Videodaki kablodan getirttim. Videoda konsollarda problem yaşanmadığını belirtiyor evet konsollarda sıkıntı yok çünki ps5 in band çıkışı 32gbps gibi düşük bir genişlikte olduğundan problem sahip olduğum 4090 gpu lu gibi yüksek donanımlı pc lerde yaşanıyor.


Bu durumu yaşayan kişilerden youtube taki videolardan bir örnek daha atıyorum videoyu incelerseniz aynı durum


25 Haziran'da Samsung servisinden başvurum üzerine. Servis evime geldi, ancak evde bir işlem yapamayacaklarını, hatta televizyonu götürseler dahi test edebilecekleri bir oyuncu Pc donanımları olmadığını söylediler.Daha sonra aradılar mühendisleri One connect box taki anakartın değişmesi gerektiğini belirtti ve götürdüler değiştirdiler (işe yaramayacağını söyledim redditte bazı kullanıcılarda 3 defa değiştirmişler) ve dediğim gibide çıktı işe yaramadı çünki sorun üretimden kaynaklı one connect box un yetersizliğinden.



Sorun yine aynı devam ediyor diye teslim almadım 2.ye tutanak tuttular ben böyle rezillik görmedim cihaz kronik sorunlu fakat hala diretiyorlar ne yapacaklarını şaşırdılar.



Bugun aradılar daha ağızlarını açmadan sakın bana fatura bedeli iadesi teklif etmeyin mahkemelik oluruz dedim.Bana ya değişim vereceksiniz üst modeli vereceksiniz yada bu modelin muadilinin piyasa fiyatını diye belirttim.



Büyük ihtimalle tüketici hakem heyeti ile uğraşacaz gibi gözüküyor.



Bir önceki tv imde Samsung Q95t modeliydi gayette memnundum.Samsung gibi marka üst seviye tv sinde nasıl olurda böyle bir üretim hatası yapar.Ürün resmen tüketiciye vaadettiklerini yerine getiremeyecek bir donanımla satılan bir ürün.Bir daha SAMSUNG mu aman aman !!!!!
 
Merhaba arkadaşlar,



Samsung 65S95C televizyonumda yaşadığım ciddi bir sorunu sizlerle paylaşmak ve bu soruna çözüm arayanlara yardımcı olmak istiyorum. Bu modelde 4K 144Hz ayarında bilgisayar oyunları oynarken, rasgele ve değişken bir şekilde meydana gelen sinyal düşmesi (BLACKOUT) problemi yaşıyorum. Bu durum, oyun oynarken tamamen sinyal kaybına yol açıyor ve ekran kararıyor. Problemin ne zaman ortaya çıkacağını tahmin etmek imkansız.



Bu sorunu gösteren videolar da çektim ve linklerini buraya ekliyorum:


bu videonun 2.30 4.30 7.40 9.18 dk larına bakabilirsiniz ve devamı sonradan geliyor .


bu videonun 3:50, 5:44, 6:25, 8:43, 9:33 saniyelerine bakabilirsiniz.



Benim gibi bu problemden şikayetçi olan birçok insan Reddit, AVSForum ve HDTVTest gibi forumlarda konuyu tartışıyor. Problemin kaynağı, televizyonun One Connect Box kutusunun HDMI bant genişliğinin 40Gbps ile sınırlı tutulması. Bu bir hata, çünkü esasında ürün üretimden kusurlu. Bir önceki model olan Samsung S95B modelinde bu kutu 48Gbps olarak yapılmıştı. 120Hz bir TV’de 48Gbps varken, 144Hz panele sahip bu modelde nasıl 40Gbps olabilir? Bu durumu açıklayan bir videoyu HDTVTest çekmiş ve işte

video yu aşağıya bırakıyorum.


Ugreen ve Paugge gibi birçok HDMI 2.1 sertifikalı kabloyu denedim. Hatta problemin sıklığının fiber optik HDMI kablo kullanımı ile azaldığını belirten bir video izledikten sonra yurt dışından fiber optik HDMI kablo getirdim. Problemin sıklığı azaldı, fakat tamamen ortadan kalkmadı.Videodaki kablodan getirttim. Videoda konsollarda problem yaşanmadığını belirtiyor evet konsollarda sıkıntı yok çünki ps5 in band çıkışı 32gbps gibi düşük bir genişlikte olduğundan problem sahip olduğum 4090 gpu lu gibi yüksek donanımlı pc lerde yaşanıyor.


Bu durumu yaşayan kişilerden youtube taki videolardan bir örnek daha atıyorum videoyu incelerseniz aynı durum


25 Haziran'da Samsung servisinden başvurum üzerine. Servis evime geldi, ancak evde bir işlem yapamayacaklarını, hatta televizyonu götürseler dahi test edebilecekleri bir oyuncu Pc donanımları olmadığını söylediler.Daha sonra aradılar mühendisleri One connect box taki anakartın değişmesi gerektiğini belirtti ve götürdüler değiştirdiler (işe yaramayacağını söyledim redditte bazı kullanıcılarda 3 defa değiştirmişler) ve dediğim gibide çıktı işe yaramadı çünki sorun üretimden kaynaklı one connect box un yetersizliğinden.



Sorun yine aynı devam ediyor diye teslim almadım 2.ye tutanak tuttular ben böyle rezillik görmedim cihaz kronik sorunlu fakat hala diretiyorlar ne yapacaklarını şaşırdılar.



Bugun aradılar daha ağızlarını açmadan sakın bana fatura bedeli iadesi teklif etmeyin mahkemelik oluruz dedim.Bana ya değişim vereceksiniz üst modeli vereceksiniz yada bu modelin muadilinin piyasa fiyatını diye belirttim.



Büyük ihtimalle tüketici hakem heyeti ile uğraşacaz gibi gözüküyor.



Bir önceki tv imde Samsung Q95t modeliydi gayette memnundum.Samsung gibi marka üst seviye tv sinde nasıl olurda böyle bir üretim hatası yapar.Ürün resmen tüketiciye vaadettiklerini yerine getiremeyecek bir donanımla satılan bir ürün.Bir daha SAMSUNG mu aman aman !!!!!
S95C sınırlamışlar, S90C de problem yok! İade ederek S90C geçebilirsiniz.

Screenshot_1.png
 
evet sorun zaten ocb un 40gbps ile sınırlı olması fakat neden daha fazla ücret verdiğim üründen düşük ürüne geçmek isteyeyim s95d de bu sorunları yaşayan görmedim ondan dolayı üst modelini talep ettim fakat yan çiziyorlar s90c de vereceklerse 77 sini vermeleri gerek
 
Merhaba arkadaşlar,



Samsung 65S95C televizyonumda yaşadığım ciddi bir sorunu sizlerle paylaşmak ve bu soruna çözüm arayanlara yardımcı olmak istiyorum. Bu modelde 4K 144Hz ayarında bilgisayar oyunları oynarken, rasgele ve değişken bir şekilde meydana gelen sinyal düşmesi (BLACKOUT) problemi yaşıyorum. Bu durum, oyun oynarken tamamen sinyal kaybına yol açıyor ve ekran kararıyor. Problemin ne zaman ortaya çıkacağını tahmin etmek imkansız.



Bu sorunu gösteren videolar da çektim ve linklerini buraya ekliyorum:


bu videonun 2.30 4.30 7.40 9.18 dk larına bakabilirsiniz ve devamı sonradan geliyor .


bu videonun 3:50, 5:44, 6:25, 8:43, 9:33 saniyelerine bakabilirsiniz.



Benim gibi bu problemden şikayetçi olan birçok insan Reddit, AVSForum ve HDTVTest gibi forumlarda konuyu tartışıyor. Problemin kaynağı, televizyonun One Connect Box kutusunun HDMI bant genişliğinin 40Gbps ile sınırlı tutulması. Bu bir hata, çünkü esasında ürün üretimden kusurlu. Bir önceki model olan Samsung S95B modelinde bu kutu 48Gbps olarak yapılmıştı. 120Hz bir TV’de 48Gbps varken, 144Hz panele sahip bu modelde nasıl 40Gbps olabilir? Bu durumu açıklayan bir videoyu HDTVTest çekmiş ve işte

video yu aşağıya bırakıyorum.


Ugreen ve Paugge gibi birçok HDMI 2.1 sertifikalı kabloyu denedim. Hatta problemin sıklığının fiber optik HDMI kablo kullanımı ile azaldığını belirten bir video izledikten sonra yurt dışından fiber optik HDMI kablo getirdim. Problemin sıklığı azaldı, fakat tamamen ortadan kalkmadı.Videodaki kablodan getirttim. Videoda konsollarda problem yaşanmadığını belirtiyor evet konsollarda sıkıntı yok çünki ps5 in band çıkışı 32gbps gibi düşük bir genişlikte olduğundan problem sahip olduğum 4090 gpu lu gibi yüksek donanımlı pc lerde yaşanıyor.


Bu durumu yaşayan kişilerden youtube taki videolardan bir örnek daha atıyorum videoyu incelerseniz aynı durum


25 Haziran'da Samsung servisinden başvurum üzerine. Servis evime geldi, ancak evde bir işlem yapamayacaklarını, hatta televizyonu götürseler dahi test edebilecekleri bir oyuncu Pc donanımları olmadığını söylediler.Daha sonra aradılar mühendisleri One connect box taki anakartın değişmesi gerektiğini belirtti ve götürdüler değiştirdiler (işe yaramayacağını söyledim redditte bazı kullanıcılarda 3 defa değiştirmişler) ve dediğim gibide çıktı işe yaramadı çünki sorun üretimden kaynaklı one connect box un yetersizliğinden.



Sorun yine aynı devam ediyor diye teslim almadım 2.ye tutanak tuttular ben böyle rezillik görmedim cihaz kronik sorunlu fakat hala diretiyorlar ne yapacaklarını şaşırdılar.



Bugun aradılar daha ağızlarını açmadan sakın bana fatura bedeli iadesi teklif etmeyin mahkemelik oluruz dedim.Bana ya değişim vereceksiniz üst modeli vereceksiniz yada bu modelin muadilinin piyasa fiyatını diye belirttim.



Büyük ihtimalle tüketici hakem heyeti ile uğraşacaz gibi gözüküyor.



Bir önceki tv imde Samsung Q95t modeliydi gayette memnundum.Samsung gibi marka üst seviye tv sinde nasıl olurda böyle bir üretim hatası yapar.Ürün resmen tüketiciye vaadettiklerini yerine getiremeyecek bir donanımla satılan bir ürün.Bir daha SAMSUNG mu aman aman !!!!!
Sırf sana cevap verebilmek için şifremi sıfırlayıp eski hesabıma giriş yaptım, şimdi sevgili zeki arkadaşım, Reddit, AVSForum ve HDTVTest gibi sayfaları biliyorsun güzel, araştırma yeteneğin de var, youtube'dan da falan baya bi araştırmışsın gayet güzel, peki sevgili arkadaşım sen bu televizyonu almadan önce bu yaptığın araştırmaları neden yapmadın? s95c nin connect box ile gelip bant genişliğinin 40gbps ile sınırlandırıldığını bilmiyor muydun? hdmi 2.1 in bant genişliğini, kaç hz olduğunu, kaç çözünürlüğe kadar desteklediğini gibi bir kaç özelliği araştıramadın mı? hadi diyelim araştırmadın, görmedin bilmedin duymadın okey, aldıktan sonra araştırmışsın öğrenmişsin, mesajından böyle anlıyorum. Madem tv nin kapasitesinin bu olduğunun farkındasın, niye adamlara zorluk çıkarıyorsun? ''yok tv mi değiştirin, yok tv mi üst modelle değiştirin, yok 77 inç verin'' bla bla bla. adamlar sana ürün iadesi vermişler, ben olsam onu bile vermezdim. Sonuçta bu tv sana vaat ettiği özellikleri sunuyor mu? sunuyor. Yok efendim bu s95c, s90c den daha üst, neden bant genişliği düşük? kardeşim düşük, düşük yani, ne yapacaksın? adamlar böyle üretmiş, neden bu modeli tercih ettin bunu bile bile sana kimse zorla bu modeli satmadı değil mi? hayır bi de çıkıp bana 77 inç verecekler, güncel para iadesini verecekler falan filan, bi de adamları connect box ile uğraştırmışsın, anakartını değiştirtmişsin, yani... Söyleyecek daha çok şey var da neyse.. Hep siz gibi kullanıcılar yüzünden, değişim, iade, vs vs durumu yaşayan kullanıcıların hakları kanundan çıkarılıyor, çünkü sizin gibiler böyle başka kılıflar uydurmaya çalışıp verilen hakları suistimal ediyor. Bir dahakine bir ürünü almadan önce iyice araştır, aldıktan sonra da, vaat ettiği özelliği sunuyor mu sunmuyor mu, ona bak. Eğer sunuyorsa, hiç sıkıntı yok, asla şikayet edemezsin, ha sunmuyorsa, o zaman iade, değişim, değişim yoksa dengiyle değişim, güncel fatura tutarı iadesi isteyebilirsin, hakkındır derim. Fakat bu şartlarda asla ama asla bir hakkın yok..
 
Geri
Top