Servisten değişim kararı çıktı ne yapmalıyım ?

Charles Darwin

80+ Silver
Katılım
10 Haziran 2021
Mesajlar
2,342
En İyi Cevap
1
Reaksiyon skoru
1,154
Yaklaşık 1 hafta önce Razer DeathAdder V3 model mouse'umu scroll tekerleği sorunu nedeniyle teknik servise göndermiştim. Bugün dönüş yapıldı ve iade veya değişim kararı çıktığı bilgisi verildi.

Ürünü 2023 yılında oldukça uygun bir fiyata almıştım. Ancak şu an sıfır fiyatı 2.500 TL civarına çıkmış durumda, bu yüzden iade yerine ürün değişimini tercih etmek istiyorum.

Mouse’u doğrudan Razer Shop mağazasından almıştım; fatura üzerinde Nethouse firması yer alıyor. Dolayısıyla değişimi sadece kendi mağazalarında satışta olan ürünler ile yapacaklar diye tahmin ediyorum. Şu an ellerindeki modeller:

- Razer DeathAdder Essential

- Razer Basilisk V3

- Razer DeathAdder V3 Pro

Mevcut ürünler arasında, hem form faktörü hem de ağırlık açısından DeathAdder V3’e en yakın olan modelin DeathAdder V3 Pro olduğunu görüyorum. Zaten daha hafif olması da benim için pozitif bir özellik. Ancak bu ürünün fiyatı şu an 7.990 TL, yani benim aldığım modelin oldukça üzerinde.

Sizce bu durumda üst model olan V3 Pro için değişim talebinde bulunmam mantıklı olur mu? Firma bu talebi kabul eder mi?

Not : Tüketici hakları gereğince üst model için oluşan fiyat farkını galiba ödemek zorunda değilmişim.
 
Hocam servis formuyla beraber başvuru yaptın iade değil değişim istiyorum diyin
değişim yapamıyoruz elimizde ürün yok derseler üst model vermek zorunda ücretsiz bir şekilde.

Şuanda kullandığınız ürünün bir üst modeli bu ise Razer DeathAdder V3 Pro bunu vermeleri gerek 2 üst modeli ise bunu vermelerini ısrar edemezsiniz.
 
Eğer ellerinde sizin farenizin aynısı varsa onunla değiştirirler fakat yoksa bir üst modeliyle değiştirirler onun haricinde başka bir model talep edemezsiniz.
Siz iade istemiyorum değişim istiyorum deyin.
 
Eğer ellerinde sizin farenizin aynısı varsa onunla değiştirirler fakat yoksa bir üst modeliyle değiştirirler onun haricinde başka bir model talep edemezsiniz.
Siz iade istemiyorum değişim istiyorum deyin.
Farklı bir markada talep edemezler doğru mu? Aynı marka aynı model veya bir üst modeli olmak zorunda
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam servis formuyla beraber başvuru yaptın iade değil değişim istiyorum diyin
değişim yapamıyoruz elimizde ürün yok derseler üst model vermek zorunda ücretsiz bir şekilde.

Şuanda kullandığınız ürünün bir üst modeli bu ise Razer DeathAdder V3 Pro bunu vermeleri gerek 2 üst modeli ise bunu vermelerini ısrar edemezsiniz.
Servise gönderdiğim Razer DeathAdder V3 kablolu mouse idi
 
Farklı bir markada talep edemezler doğru mu? Aynı marka aynı model veya bir üst modeli olmak zorunda
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Servise gönderdiğim Razer DeathAdder V3 kablolu mouse idi
Farklı markanın ona eşdeğer bir üst modeli de verilebilir ama bunu yapmadan önce size sormak zorundalar.
 
Geri
Top