Yakın zamanda teslim etmem gereken bir proje bulunmakta. Projeyi tamamladım ancak kafamda devrenin nasıl çalıştığıyla ilgili birçok soru var. Fotoğraftaki devrede alkış yapıldığında led yanıyor, kondansatör deşarj oluncaya kadar led yanık kalıyor ve deşarj olunca sönüyor. İnternete baktığımda transistörlerin anahtarlama ve yükseltme için kullanıldığı karşıma çıkıyor, yine araştırmalarım sonucu kondasatörün dolana kadar kesimdeymiş gibi davrandığını öğrendim. Ancak devrenin nasıl çalıştığını tam olarak çıkaramadım. Fotoğraftaki devre nasıl çalışıyor anlatabilecek olan var mı ? Teşekkür ederim. (Devre ses ile çalışan ışık devresidir.)