Neler Yeni

Şikayetvar Destekleme Konusu - Forum Dayanışması

Abdullah Hacıgül

Kurucu - Yönetici
Yönetici
Katılım
24 Ocak 2020
Mesajlar
6,559
En İyi Cevap
4
Merhabalar dostlar;
Bildiğiniz üzere özellikle internet alışverişlerinde yaşadığımız mağduriyetlerin çözümünde "Şikayetvar" platformu önemli bir rol oynamakta.
Müşteri temsilcileri ile görüşerek günler sürecek ve saatlerimizi alacak çözüm sürecini, bu site sayesinde birkaç paragraf yazı yazarak tamamlayabiliyoruz.

Şikayetvar platformunda şikayetimiz ne kadar görüntülenme alırsa, ne kadar destek-yorum alırsa o kadar öne çıkıyor.
Öne çıkan şikayetler daha geniş kitlelere ulaştığı için şikayet edilen firma, müşteri haklarına daha bir riayet ediyor.
Böylece şikayetimiz tüm mağduriyetimiz giderilecek şekilde daha hızlı ve daha güzel çözümleniyor.

Mağduriyetimizle alakalı açtığımız şikayetleri bu konu altında paylaşarak birbirimize destek olalım.
Birbirimizi destekleyecek yorumlar yazarsak, destekle butonu ile birbirimizin yanında durursak bu hepimiz için faydalı olacaktır.

Şikayetvar'da nasıl şikayet oluşturulacağı hakkında bilgi sahibi olmanız için,
Dün açtığım ve çözümlenmiş olan şikayet konusunun linkini bırakıyorum;


Herhangi bir şikayeti desteklemek için; şikayet metninin sol alt kısmında bulunan,
"Destekle" ve "Yorum yap" butonlarını kullanabilirsiniz.

Alıntıyı görüntüle
Çözüm değil kesinlikle, şikayet var'a yığılma olursa bu sefer acil konular ile aciliyeti olmayan konularda yer alıcak normal koşul ile 100 şikayet açılıyorsa bu olacak 1000 şikayet. firmada bir zaman sonra "aga buraya bakmayın önüne gelen şikayet açıyor diye" artık burayı sallamayacak kısacası önemli bir şikayet sitesi zamanla önemsizleşecektir düşüncesindeyim.
 
Son düzenleme:

Yasin Çelik

80+ Platinum
Katılım
15 Nisan 2020
Mesajlar
16,107
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
21,802
Konum
İstanbul
İsim
Yasin Çelik
Instagram
yasincelikz
Çözüm değil kesinlikle, şikayet var'a yığılma olursa bu sefer acil konular ile aciliyeti olmayan konularda yer alıcak normal koşul ile 100 şikayet açılıyorsa bu olacak 1000 şikayet. firmada bir zaman sonra "aga buraya bakmayın önüne gelen şikayet açıyor diye" artık burayı sallamayacak kısacası önemli bir şikayet sitesi zamanla önemsizleşecektir düşüncesindeyim.
Umarım bahsettiğiniz şekilde bir yığılma olmaz sitede, zira bu zamana kadar çok faydalandığım bir platform oldu.
Firmaların Şikayetvar'daki puan ve şikayetleri, alışveriş oranlarını da etkilediğinden firmalar şimdilik gereken önemi gösteriyor.
Ancak dediğiniz gibi aciliyeti olmayan "boş" olarak nitelendirebileceğimiz şikayetler artarsa platformun önemi azalacaktır.
 

MTBC

80+ Bronze
Katılım
18 Eylül 2020
Mesajlar
1,783
Dahası  
Reaksiyon skoru
824
İsim
Mehmet Türker BAYRAKTAR

Konuma desteklerinizi bekliyorum.
 

Yasin Çelik

80+ Platinum
Katılım
15 Nisan 2020
Mesajlar
16,107
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
21,802
Konum
İstanbul
İsim
Yasin Çelik
Instagram
yasincelikz

Prof ESL

80+ Gold
Katılım
3 Haziran 2020
Mesajlar
5,605
En İyi Cevap
2
Merhabalar dostlar;
Bildiğiniz üzere özellikle internet alışverişlerinde yaşadığımız mağduriyetlerin çözümünde "Şikayetvar" platformu önemli bir rol oynamakta.
Müşteri temsilcileri ile görüşerek günler sürecek ve saatlerimizi alacak çözüm sürecini, bu site sayesinde birkaç paragraf yazı yazarak tamamlayabiliyoruz.

Şikayetvar platformunda şikayetimiz ne kadar görüntülenme alırsa, ne kadar destek-yorum alırsa o kadar öne çıkıyor.
Öne çıkan şikayetler daha geniş kitlelere ulaştığı için şikayet edilen firma, müşteri haklarına daha bir riayet ediyor.
Böylece şikayetimiz tüm mağduriyetimiz giderilecek şekilde daha hızlı ve daha güzel çözümleniyor.

Mağduriyetimizle alakalı açtığımız şikayetleri bu konu altında paylaşarak birbirimize destek olalım.
Birbirimizi destekleyecek yorumlar yazarsak, destekle butonu ile birbirimizin yanında durursak bu hepimiz için faydalı olacaktır.

Şikayetvar'da nasıl şikayet oluşturulacağı hakkında bilgi sahibi olmanız için,
Dün açtığım ve çözümlenmiş olan şikayet konusunun linkini bırakıyorum;


Herhangi bir şikayeti desteklemek için; şikayet metninin sol alt kısmında bulunan,
"Destekle" ve "Yorum yap" butonlarını kullanabilirsiniz.

Alıntıyı görüntüle
Hepsiburada dan ürün aldım 1 ay da o ürün gelmedi hala
 

Prof ESL

80+ Gold
Katılım
3 Haziran 2020
Mesajlar
5,605
En İyi Cevap
2

Rennes

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
8,942
Dahası  
Reaksiyon skoru
12,140
Konum
Rivya'lı ama Kaer Morhen
İsim
Umut Dağ
mantıklı bir konu.
 

Rammstein

80+ Silver
Katılım
29 Mayıs 2020
Mesajlar
3,307
Çözüm değil kesinlikle, şikayet var'a yığılma olursa bu sefer acil konular ile aciliyeti olmayan konularda yer alıcak normal koşul ile 100 şikayet açılıyorsa bu olacak 1000 şikayet. firmada bir zaman sonra "aga buraya bakmayın önüne gelen şikayet açıyor diye" artık burayı sallamayacak kısacası önemli bir şikayet sitesi zamanla önemsizleşecektir düşüncesindeyim.
Nasıl itopya'da sistemleriniz günde 1000 sattığı için yığılma olup gecikiyorsa, bu da öyle olacaktır. Haklı bir düşünce.
 

Hudzell

80+ Platinum
Katılım
20 Ağustos 2020
Mesajlar
11,455
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
21,240
İsim
Hakan
İlgilendiği Kategoriler
Mining, Trading, Kripto, Crack
zamanında bi oyun hesabı satan markayı şikayet ettim marka 1 yıl sonra şikayetime geri dönüş yaptı ve bana şikayetimi kaldırırsam para iadesi yapabileceklerini söylediler şikayetimi kaldırdım maillerine yanıt attım 6 ay geçti üzerinden ses yok tekrar şikayet atmıştım hala bekliyorum şikayet var'ın gerçekten işe yaradığını sanmıyorum gerçi markayla alakası da olabilir bilmiyorum
 

Yasin Çelik

80+ Platinum
Katılım
15 Nisan 2020
Mesajlar
16,107
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
21,802
Konum
İstanbul
İsim
Yasin Çelik
Instagram
yasincelikz
zamanında bi oyun hesabı satan markayı şikayet ettim marka 1 yıl sonra şikayetime geri dönüş yaptı ve bana şikayetimi kaldırırsam para iadesi yapabileceklerini söylediler şikayetimi kaldırdım maillerine yanıt attım 6 ay geçti üzerinden ses yok tekrar şikayet atmıştım hala bekliyorum şikayet var'ın gerçekten işe yaradığını sanmıyorum gerçi markayla alakası da olabilir bilmiyorum
Şikayetçi olduğun marka ilgili bir firma ise işe yarıyor,
Ancak dediğin gibi hiç umursamayanlar da var.
 
Top Bottom