Çözüm değil kesinlikle, şikayet var'a yığılma olursa bu sefer acil konular ile aciliyeti olmayan konularda yer alıcak normal koşul ile 100 şikayet açılıyorsa bu olacak 1000 şikayet. firmada bir zaman sonra "aga buraya bakmayın önüne gelen şikayet açıyor diye" artık burayı sallamayacak kısacası önemli bir şikayet sitesi zamanla önemsizleşecektir düşüncesindeyim.Merhabalar dostlar;
Bildiğiniz üzere özellikle internet alışverişlerinde yaşadığımız mağduriyetlerin çözümünde "Şikayetvar" platformu önemli bir rol oynamakta.
Müşteri temsilcileri ile görüşerek günler sürecek ve saatlerimizi alacak çözüm sürecini, bu site sayesinde birkaç paragraf yazı yazarak tamamlayabiliyoruz.
Şikayetvar platformunda şikayetimiz ne kadar görüntülenme alırsa, ne kadar destek-yorum alırsa o kadar öne çıkıyor.
Öne çıkan şikayetler daha geniş kitlelere ulaştığı için şikayet edilen firma, müşteri haklarına daha bir riayet ediyor.
Böylece şikayetimiz tüm mağduriyetimiz giderilecek şekilde daha hızlı ve daha güzel çözümleniyor.
Mağduriyetimizle alakalı açtığımız şikayetleri bu konu altında paylaşarak birbirimize destek olalım.
Birbirimizi destekleyecek yorumlar yazarsak, destekle butonu ile birbirimizin yanında durursak bu hepimiz için faydalı olacaktır.
Şikayetvar'da nasıl şikayet oluşturulacağı hakkında bilgi sahibi olmanız için,
Dün açtığım ve çözümlenmiş olan şikayet konusunun linkini bırakıyorum;
Hepsiburada Müşteri Hizmetleri ve Ürün Şikayetleri - Şikayetvar
Hepsiburada markasına ait değişim, iade ve ürün şikayetlerine ulaşmak için tıkla. Hepsiburada yorumları & önerileri ve daha fazlası.www.sikayetvar.com
Herhangi bir şikayeti desteklemek için; şikayet metninin sol alt kısmında bulunan,
"Destekle" ve "Yorum yap" butonlarını kullanabilirsiniz.
Alıntıyı görüntüle
Umarım bahsettiğiniz şekilde bir yığılma olmaz sitede, zira bu zamana kadar çok faydalandığım bir platform oldu.Çözüm değil kesinlikle, şikayet var'a yığılma olursa bu sefer acil konular ile aciliyeti olmayan konularda yer alıcak normal koşul ile 100 şikayet açılıyorsa bu olacak 1000 şikayet. firmada bir zaman sonra "aga buraya bakmayın önüne gelen şikayet açıyor diye" artık burayı sallamayacak kısacası önemli bir şikayet sitesi zamanla önemsizleşecektir düşüncesindeyim.
Mission completed hocam.İtopya Bilgisayar - Şikayetvar
İtopya Bilgisayar şikayet ve yorumları Şikayetvar'da! Siz de İtopya Bilgisayar ile ilgili şikayet ve yorumlarınızı bizlerle paylaşabilirsiniz.www.sikayetvar.com
Konuma desteklerinizi bekliyorum.
Hepsiburada dan ürün aldım 1 ay da o ürün gelmedi halaMerhabalar dostlar;
Bildiğiniz üzere özellikle internet alışverişlerinde yaşadığımız mağduriyetlerin çözümünde "Şikayetvar" platformu önemli bir rol oynamakta.
Müşteri temsilcileri ile görüşerek günler sürecek ve saatlerimizi alacak çözüm sürecini, bu site sayesinde birkaç paragraf yazı yazarak tamamlayabiliyoruz.
Şikayetvar platformunda şikayetimiz ne kadar görüntülenme alırsa, ne kadar destek-yorum alırsa o kadar öne çıkıyor.
Öne çıkan şikayetler daha geniş kitlelere ulaştığı için şikayet edilen firma, müşteri haklarına daha bir riayet ediyor.
Böylece şikayetimiz tüm mağduriyetimiz giderilecek şekilde daha hızlı ve daha güzel çözümleniyor.
Mağduriyetimizle alakalı açtığımız şikayetleri bu konu altında paylaşarak birbirimize destek olalım.
Birbirimizi destekleyecek yorumlar yazarsak, destekle butonu ile birbirimizin yanında durursak bu hepimiz için faydalı olacaktır.
Şikayetvar'da nasıl şikayet oluşturulacağı hakkında bilgi sahibi olmanız için,
Dün açtığım ve çözümlenmiş olan şikayet konusunun linkini bırakıyorum;
Hepsiburada Müşteri Hizmetleri ve Ürün Şikayetleri - Şikayetvar
Hepsiburada markasına ait değişim, iade ve ürün şikayetlerine ulaşmak için tıkla. Hepsiburada yorumları & önerileri ve daha fazlası.www.sikayetvar.com
Herhangi bir şikayeti desteklemek için; şikayet metninin sol alt kısmında bulunan,
"Destekle" ve "Yorum yap" butonlarını kullanabilirsiniz.
Alıntıyı görüntüle
Müşteri hizmetleri ile görüştünüz mü hocam?Hepsiburada dan ürün aldım 1 ay da o ürün gelmedi hala
Konuştuk ayın 5 inde geldi geldiMüşteri hizmetleri ile görüştünüz mü hocam?
1 ay çok ciddi bir gecikme.
Nasıl itopya'da sistemleriniz günde 1000 sattığı için yığılma olup gecikiyorsa, bu da öyle olacaktır. Haklı bir düşünce.Çözüm değil kesinlikle, şikayet var'a yığılma olursa bu sefer acil konular ile aciliyeti olmayan konularda yer alıcak normal koşul ile 100 şikayet açılıyorsa bu olacak 1000 şikayet. firmada bir zaman sonra "aga buraya bakmayın önüne gelen şikayet açıyor diye" artık burayı sallamayacak kısacası önemli bir şikayet sitesi zamanla önemsizleşecektir düşüncesindeyim.
Şikayetçi olduğun marka ilgili bir firma ise işe yarıyor,zamanında bi oyun hesabı satan markayı şikayet ettim marka 1 yıl sonra şikayetime geri dönüş yaptı ve bana şikayetimi kaldırırsam para iadesi yapabileceklerini söylediler şikayetimi kaldırdım maillerine yanıt attım 6 ay geçti üzerinden ses yok tekrar şikayet atmıştım hala bekliyorum şikayet var'ın gerçekten işe yaradığını sanmıyorum gerçi markayla alakası da olabilir bilmiyorum